Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller 'artiklar' sidan eg hadde dei andre i fleirtal ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Og jeg som googlet og var så flink jente men så har du funnet ut av det selv. :sur:

Skrevet

Tusen takk Heidi76. :klem:

Og "hallaien på kaien" til deg Sniglå! :)

Skrevet

veslo: :kose:

Usje, fekk nett vite at det flotte huset som Malama og sambo hadde fått gjennomslag på budrunden på, gjekk til forkjøpsrett.

Så urettferdig, altså! :(

Skrevet

Jepp, kjempe "urettferdig" (men de som kjøpte det på forkjøpsrett syntes sikkert det var kjempegøy da...) Men vi finner vel noe annet...

Håper dere har det bra.

Skrevet

Me har det fint, me :)

Og ja, de finn _heilt_ sikkert noko anna som er like fint ganske snart! *krysse*

Vart forresten overraska over at de ville _så_ langt vekk, sjølv om E har rett i at det ikkje er SÅ langt vekk då, men likevel. Det er jo eit stykke..

Skrevet

Ja, det er et stykke (men ikke spesielt langt med tog da, toget tar 8 minutter til Bergen, og det er jo (selv inkludert tiden vi måtte bruke for å komme oss til stasjonen) mindre enn hva bussen bruker fra her vi bor nå. Og egentlig så likte vi området, det var.. koseig. Landlig.

Men når noen andre absolutt ville bo der... ja så får vi lete videre.

Skrevet

Ja, sidan me har stort hus, så har det ikkje vore så aktuelt å sjå seg om etter noko anna, men eg trur nok det ville vore ein fin plass å busetja seg. :)

Skrevet

Vi MÅ se etter noe annet vi... ettersom de river ned dette her neste år...

Skrevet

Ja, stemmer det. Då er det litt meir prekært..

Men det ordnar seg for snille jenter og gutar! :kose:

Skrevet

Då var eg tilbake frå koseleg gåtur med veslebror :)

Skrevet

Då var me heime att.

Vore "på landet" hos foreldra mine, for å feira sølvbryllaupsdagen deira :)

Skrevet (endret)

Kjekt med søvlbryllupsdagsfeiring.

Det er noen år siden jeg var i mine foreldres sånne dag (faktsik 6 år siden til sommeren) men det er jo kjekt, koselig, ja rett og slett, det å se at de holder i lag så lenge.

Og om noen år (vel, ganske mange år) er det deres tur :)

Håper dere hadde det koselig.

Endret av Malama
Skrevet

Hehe, ja no er det i underkant av to månader igjen til det er 24 år til me kan feira sølvbryllaup sjølve.. ;)

Men tusen takk for besøk til dykk begge. :kose:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...