Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt at ho endelig kom!!

Gratulerer så masse til deg og mannen!! :klem:

Skrevet

Spennende med ny jobb da. Har du hatt noen oppdrag der tidligere?

Skrevet

Hei Linn3c.

Grattis som tante til en liten :babyjente:

Håper du har hatt noen fine dager i den nye jobben.

Og når det gjelder lys begynner ihvertfall jeg å klø bare jeg leste om de her inne, så det er nok litt psykisk. ;)

Skrevet
Spennende med ny jobb da. Har du hatt noen oppdrag der tidligere?

Ja, det blir kjempekjekt. Eg har ikkje vore der før, så det blir artig. Det er ein stilling eg har søkt på, faktisk. Og eg som trudde at det ikkje hadde nokon ting for seg å søkja. :tunge1:

Hei Linn3c.

Grattis som tante til en liten :babyjente:

Håper du har hatt noen fine dager i den nye jobben.

Og når det gjelder lys begynner ihvertfall jeg å klø bare jeg leste om de her inne, så det er nok litt psykisk. ;)

Tusen takk for gratulasjon.

Eg startar i den nye jobben på måndag som kjem.

Og lus, ja. Det heile er jo veldig psykisk; eg har klødd og klødd i dei to vekene me har hatt det i barnehagen. Fekk faktisk vita at det var kome enno eit nytt utbrot i går. Snakk om epedemi!

Skrevet

Hei! Eg er berre innom for å ønske deg ein fantastisk dag!! :klem:

Kortid har du tid til å treffe meg i dei to vekene som kjem? ;)

Skrevet
Hei! Eg er berre innom for å ønske deg ein fantastisk dag!! :klem:

Kortid har du tid til å treffe meg i dei to vekene som kjem? ;)

Heisann snuppetupp! :)

No skal eg jo jobba halvvegs ute til deg, så no er det nok enklare å treffast ;)

Skrevet

Har eigentleg ikkje noko spesielt å fortelja om. Har vore ein relativt vanleg, stille dag...

Åt steikte komler til middag, det var kanongodt! :sikle:

Skrevet

komle er det det samme som ball? (potetrett med en eller annen type kjøtt i midt inni)

Skrevet

"Komle" er det same som dei kallar "raspeball" her i Bergen. Veit ikkje om det er det du meinar, men det er ikkje kjøt i midten i våre...

Skrevet

Det var det i raspeballene til bestemor. Det var en mør bit eller annen type salt-kjøtt. Så ble de servert til fett, sirup, sukker, bacon og poteter.. Jeg har aldri synes det er særlig godt da..

Skrevet

Komler er digg det! Mamma og pappa serverar dei med kålrot, gulrot, pinnekjøt, salta og røykt svinekjøt, middagspølse, vossakorv, steikte baconterningar, smelta smør og med kulturmjølk attåt. Heilt vidunderleg! :sikle:

Me lagar alltid så masse at det er nok til restar dagen etter, og tredje dagen skjer me alt saman opp i passe store bitar og steikjer det på steikjepanna. Mmmmm!

Gjest gjest1
Skrevet

Spiste komle på Bondeheimen i Oslo en gang og det smakte ikke spesielt godt....

Men det er sikkert mange ulike oppskrifter også er vel tilbehøret veeeeeldig viktig har jeg skjønt. :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...