Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #1241 Del Skrevet 30. november 2005 Au då... Kryssar fingrane alt eg kan for deg her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1242 Del Skrevet 30. november 2005 Au då... Kryssar fingrane alt eg kan for deg her!!! ← Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 30. november 2005 #1243 Del Skrevet 30. november 2005 Krysser jeg også! stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1244 Del Skrevet 30. november 2005 Krysser jeg også! stor ← Takk! tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. november 2005 Forfatter #1245 Del Skrevet 30. november 2005 Då hadde eg lese boka til Oktavia. Er klar for senga no. Høyrer at mannen min dusjar. Gjer seg fin for meg. Gler meg til å leggja meg tett, tett inntil no. Må finne pusen! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. november 2005 #1246 Del Skrevet 30. november 2005 Det er jo uakseptabelt. Viste hun ikke at en må søke dispensasjon? Det må søkes hver 6 mnd da. Og det trengs ikke annen begrunnelse enn at de mener du er bedre kvalifisert og passer bedre til personalgruppen som er der nå enn de andre søkerene. Så er det opp til fylkesmannen å godkjenne. Men somregel så blir det godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #1247 Del Skrevet 1. desember 2005 Dette var jo ingen god nyhet. Kjedelig for deg som har sagt opp den andre jobben....håper det ordner seg for deg og at det bare en en formalitet som som regel godkjennes slik som Liv sier. Krysser fingrene jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. desember 2005 Forfatter #1248 Del Skrevet 1. desember 2005 Hei allesaman! Så koseleg med besøk i boka mi! Det er jo uakseptabelt. Viste hun ikke at en må søke dispensasjon? Det må søkes hver 6 mnd da. Og det trengs ikke annen begrunnelse enn at de mener du er bedre kvalifisert og passer bedre til personalgruppen som er der nå enn de andre søkerene. Så er det opp til fylkesmannen å godkjenne. Men somregel så blir det godkjent. ← Så kjekt at nokon endeleg veit kva som skjer! Teh det lang tid å få dette godkjend? Dette var jo ingen god nyhet. Kjedelig for deg som har sagt opp den andre jobben....håper det ordner seg for deg og at det bare en en formalitet som som regel godkjennes slik som Liv sier. Krysser fingrene jeg også! ← Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. desember 2005 #1249 Del Skrevet 1. desember 2005 Krysser fingre og tær for deg. Håper inderlig at dette lar seg ordne fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. desember 2005 Forfatter #1250 Del Skrevet 2. desember 2005 Så var ein arbeidsledig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oktavia Skrevet 2. desember 2005 #1251 Del Skrevet 2. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2005 #1252 Del Skrevet 2. desember 2005 Kjære søte jenta mi... Eg håpar og ber om at ting må ordne seg for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. desember 2005 #1253 Del Skrevet 3. desember 2005 Fikk hun ikke godkjent deg? Da jeg søkte var det også førskolelærer som søkte men kjemien stemte ikke slik at de valgte meg i stede. Og det synes fylkesmannen var greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #1254 Del Skrevet 3. desember 2005 ← tilbake Kjære søte jenta mi... Eg håpar og ber om at ting må ordne seg for deg... ← Takk skal du ha! Fikk hun ikke godkjent deg? Da jeg søkte var det også førskolelærer som søkte men kjemien stemte ikke slik at de valgte meg i stede. Og det synes fylkesmannen var greit ← Dei sende søknad i dag, men eg veit ikkje heilt kor dei sendte den. Så det kan jo ta tid, viss det skjer noko i det heile. Men dei har vore i telefonisk kontakt med kommunen som var svært negativ, så styrar tolkar det som "nei" og ga det svaret til meg i dag. Eg prøver dermed å få Utdanningsforbundet på banen, for å høyre kva rettar eg har sidan dei allereie har gjeve meg jobben og eg har sagt opp min gamle. Skulle då tru ar eg har rett på løn i to veker, sidan me hadde munnleg avtale. To vekers oppsigelse med løn må eg vel ha rett på? Har forresten vore på kjempekoseleg julebord med mannen sin jobb no, og ikkje tenkt på jobbsituasjon heile kvelden. Herleg! Koseleg selskap, deilig mat og god stemning! My kind of julebord! Natta folkens, no ventar senga og pusane mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #1255 Del Skrevet 3. desember 2005 Usje, hadde ingen planar om å stå opp før ti i dag. Men det var dår eg vakna og hosta så eine lunga haldt på å dette ut. Så her er eg, gnir søvnen ut av augo, skal spela litt no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. desember 2005 #1256 Del Skrevet 3. desember 2005 Huff, god bedring! Og jeg håper virkelig det ordner seg med jobben. Det er jo rart at de kan ta den tilbake sånn helt uten vicere, når u har fått den.... Jeg håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 3. desember 2005 #1257 Del Skrevet 3. desember 2005 Huffameg for et virvar du har havna i! Håpa det ordna seg for deg snart! Du var jo veldig ettertrakta tidlegare, så det dukker nok opp nåke snart hvis det ikkje ordnar seg med denne barnehagen!! Stooooooor helge- til deg og mannen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #1258 Del Skrevet 3. desember 2005 Har ikke gitt opp håpet for deg enda jeg altså!! Men jeg syns det er rart hvis du ikke har noen rettigheter siden du er lovet jobben og har sagt opp den andre. Mirc da - er hun blitt husvarm? God helg til deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. desember 2005 #1259 Del Skrevet 3. desember 2005 23. Blir 24 i februar. ← Aha. Ja, da er jeg nok en del eldre enn deg. KRISE! Styrar i den nye barnehagen min ringde meg nett og fortalde at dei kanskje ikkje kan ansette meg likevel!!! Her sit eg, to daga igjen i den gamle jobben som eg har sagt opp i på grunn av jobbtilbod, og ikkje veit om eg har jobb å gå til! ← Har de lov til det hvis de har lovet deg jobb, da? En muntlig avtale er da også bindende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #1260 Del Skrevet 3. desember 2005 Aha. Ja, da er jeg nok en del eldre enn deg. ← Ja, eg trur eg såg det i dagboka di eller nokon annan si her ein dag Har de lov til det hvis de har lovet deg jobb, da? En muntlig avtale er da også bindende... ← Ja, det er det er i kontakt med Utdanningsforbundet for å finna ut. Men sidan alt skjedde ein fredags ettermiddag, så må eg venta til måndag med å finna ut av ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg