Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann alle søte små og litt større.

No er eg ferdig med vikaroppdraget i 4. klasse. Artig gjeng. Litt kaostisk til tider, men heilt greitt å prøva seg der.

Har opplevd masse nytt, og fått repetert litt av det eg kanskje ikkje hugsa så godt.

I morgon og på onsdag skal eg i 1., 2. og 7. klasse på ein annan skule. Spanande!

Natta!

Må komme meg i seng selv.

Ja, det begynte å bli seint..

*klem*

Får håpe det ordner seg med fast jobb etterhvert. Det er ikke aktuelt å flytte på seg heller, kanskje?

Ja, me får håpa på fast jobb på sikt. Er usikker på det å flytta på seg. Me snakkar litt om det "på kammerset" for tida... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Linn3c.

Hvordan går det med Mirc?

Har hun funnet seg godt til rette hjemme hos dere nå?

:kose:

Skrevet
Hei Linn3c.

Hvordan går det med Mirc?

Har hun funnet seg godt til rette hjemme hos dere nå?

:kose:

Ja, NO kjem det seg! :) Ho kjem opp i sofaen og kosar og opp i senga og kosar. Litt skeptisk når ho er på golvet og me står, men likar å bli boren opp og ned trappa. Likar visst ikkje at me er så store.. :tunge1:

Er forresten framleis litt usikker på om namnet passar til henne, så ho går for "pus", "pusi" "pjuskelusk" og så bortover... Lurte litt på Sofie (som oppkalling etter den Sofus'en eg hadde i ti årsalderen), men det heiter ei eg kjenner, så då blir vel det også dumt.. :ler:

Kva med Sofus? Har han det fint? Alt vel etter inngrepet?

Klem frå Linn3c og pusen

Skrevet

Sofie er jo ett koselig kattenavn. :tommel: Mannen min har hatt to katter som begge het Sofie. Derfor ville jeg at pusefanten vår skulle hete Sofus. :ler:

Han kom seg veldig fort etter operasjonen. Allerde dagen etter var han i fin form og sprang rundt og ville leke. Såret grodde veldig raskt og fint uten at han slikka seg så mye på det, så alt i alt har det gått superbra. :tommelsmil:

Så koselig at hun har funnet seg til rette og viser tillitt til dere da. Høres ut som at hun liker å være på fanget og på armen og da er jo alt vel. :)

Skrevet

Ellers hadde jo Pjuselusk passet som kattenavn, synes jeg. Eller kanskje Sofiepjusk? ;)

Skrevet

Jej! Jeg har bestilt prossesor i dag så da har jeg alle delene til den nye innmaten til pc'n min og! Battleground snart ja!

Skrevet

Takk for gratulasjonar! :)

Maskina mi er Intel Pentium 4. 3,2 GHz. 512 Mb Ram(førebels ;) ) og ATI Radeon X700 PCIe skjermkort.

Kjempesupermegakul altså!

Kalender- og julegåve frå mannen min!

Snille, gode elsklingen min! :hjerter:

Skrevet

Snart har jeg en AMD Athlon64 X2 3800+, 2.2 GHz, Dual Core, 2x512KB Cache :) 1024MB ram.

Det er en dual prosessor så den er veldig fin til å kjøre flere oppgaver på en gang. Dvs spille og f.eks KG!

Skrevet

HAr et Gforce ti4600 skjermkort da, ikke blant de beste med andre ord!

Skrevet
Grattis med ny maskin.

Tusen takk! :)

Snart har jeg en AMD Athlon64 X2 3800+, 2.2 GHz, Dual Core, 2x512KB Cache :) 1024MB ram.

Det er en dual prosessor så den er veldig fin til å kjøre flere oppgaver på en gang. Dvs spille og f.eks KG!

Oooo! (Eg får forhåpentlegvis meir ram til bursdagen min i februar *krysse*)

Skal prøve BG i dag, trur eg, viss eg får tid. Var visst snakk om miniraid i dag. Muligens BRD, scholo eller strat...?

HAr et Gforce ti4600 skjermkort da, ikke blant de beste med andre ord!

Men det kjem etterkvart det, vettu ;)

Har jo ikkje fått prøvd maskina noko særleg enno, då. (Det laggar framleis litt i dei store byane, men så er jo serveren full også, så det har nok litt å sei. Masse folk = masse som skjer = ting går litt tregare)

Eg har jo vore vikar i dag også! Kjempegøy eigentleg, å berre bli kasta ut i det! Likar det eg. Litt hektisk, men kjekt!

Eg feilberekna tida litt i morges då, dessverre. Litt trafikk og slikt som gjorde at eg var på skuleplassen då det ringde inn til fyrste time. Usje, dumt å koma for seint når det er fyrste gongen eg skal vera vikar ein plass. Men, men. Sånn vart det no i dag. :sjenert:

Hadde engelsk på sjette trinn i to forskjellige klassar dei to fyrste timane. Fyrst litt juleevangelie, så ein song (The 12 days of Christmas) i den eine klassen. Etterpå var det engelskprøve i den andre klassen, etterfulgt av samtale om yrker.

Deretter hadde eg ein fritime. Snakka då med mannen frå Utdanningsforbundet om det som skjedde meg då eg vart arbeidsledig. Han snakka om at eg forhåpentlegvis kan få løn for to veker i den nye jobben. :danse:

Etter fritimen skulle eg ha heimkunnskap. Og då skulle eg snakka med ein lærar på 6.klasseteamet. Ho foreslo at me skulle byta klasse, så då fekk eg Kunst og handverk i staden. Det var jo koseleg. Tre timar med syarbeid. :)

Etterpå snakka eg meir med denne læraren og ho fortalde at det hadde vore kjempehektisk på kjøkkenet, så ho var glad for at me byta for min del. :ler:

Ja, forresten; midt i siste økta kom inspektøren inn og spurde om eg kunne vera vikar der i morgon også... :sjarmor:

Skrevet

Så bra at du får vikartimer :)

Selv har jeg siste dagen på sfo i morgen. Litt trist.

Skrevet

Grattis med ny PC. Jeg vet faktisk ikke hva jeg har, jeg... Er jo lenge siden eksen min kjøpte den til meg. Har hatt den i kanskje tre år eller noe? Hedde sikkert vært digg meg splitter ny, men det har jeg ikke råd til. :( *drømmer om laptop med Linux*

Skrevet

Grattis med splitter ny PC. :tommelsmil:

Så kjekt å høre at du trives så godt som vikar og at du faktisk får jobbe.

Riktig god helg til deg og mannen og lille pusi. :kose:

Skrevet
Så bra at du får vikartimer :)

Selv har jeg siste dagen på sfo i morgen. Litt trist.

Uff, ja det er litt trist. Har du vore der lenge?

Grattis med ny PC. Jeg vet faktisk ikke hva jeg har, jeg... Er jo lenge siden eksen min kjøpte den til meg. Har hatt den i kanskje tre år eller noe? Hedde sikkert vært digg meg splitter ny, men det har jeg ikke råd til. :( *drømmer om laptop med Linux*

Tre år, ja.. Begynna å bli klar for litt utskifting då, mst sannsynligvis. Men klarar seg nok ei stund til, tenkjer eg. ;)

Grattis med splitter ny PC. :tommelsmil:

Så kjekt å høre at du trives så godt som vikar og at du faktisk får jobbe.

Riktig god helg til deg og mannen og lille pusi. :kose:

God helg til deg og dine også! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...