Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hehe... Godt mulig. ;) Men det sier egentlig ganske lite. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe... Godt mulig. ;) Men det sier egentlig ganske lite. ;)

Veit ikkje heilt om eg er med no, men om det fremdeles er alder me snakkar om, så er eg rimeleg sikker på at du hadde skrive alderen di ein stad. Kanskje i Oktavia eller Saeria si bok?

Skrevet

Vet ikke hvor det var, jeg. Dårlig hukommelse og sånn, begynner jo å bli gammel... ;) *le*Neida... Poenget mitt var at alder i seg selv egentlig ikke sier så mye. Blir fortsatt spurt om legitimasjon når det er 18-årsgrense.

Skrevet
Vet ikke hvor det var, jeg. Dårlig hukommelse og sånn, begynner jo å bli gammel... ;) *le*Neida... Poenget mitt var at alder i seg selv egentlig ikke sier så mye. Blir fortsatt spurt om legitimasjon når det er 18-årsgrense.

Hehe, ja du har rett i at det i seg sjølv ikkje seier så mykje. :)

Mannen min som er fem år eldre enn meg er de berre på papiret, for å sei de slik ;) *hehe*

Silig at dei framleis spør deg etter legitimasjon! :tommelsmil:

Skrevet

Ja, det er like gøy hver gang. Spesielt å se ansiktsuttrykket deres. *flire*

Skrevet

Hehe, kan tenke meg det! :)

Men "who can blame them?" Du ser jo så ung og flott ut! :smilorange:

Skrevet

Ja, det er jo litt voldsomt. Det har du rett i. Men dei har vel plikt på seg å spørra alle som ser yngre ut enn 23, så du får håpa de er derfor :P

Skrevet

Då var eg her. Måtte berre kvila litt etter den slitsomme dagen og eta litt middag, før eg kunne gje rapport.

I dag har eg vore lærarvikar. :hoppe: Full dag, fyrst på sjette trinn dei fyrste tre timane, så på sjuande trinn og deretter to timar på fjerde trinn. Artig.

Det som var komisk var at dei fire fyrste timane mine var i musikk og dei to siste i gym. Dei som kjenner meg ville lurt litt no, for eg har verken musikk eller gym i lærarutdanninga mi. :ler:

Men eg har hatt ein flott fyrste dag som arbeidsledig.

Ringde forresten til Utdanningsforbundet i dag, for å sjekka opp i situasjonen min. Fekk snakka med to veldig hyggelege menn som gjorde sitt ytste for å finna ut av problemstillinga mi, for slikt er ikkje vanleg i Bergen. Men båe kom dei opp med svaret at barnehagen som har tilbydt meg jobb har handla mot lova og sidan me ikkje har skrive kontrakt står eg utan lova på mi side. Dermed fortset eg å søkja.

Og då gjorde det heller ingenting at skulen eg var på i dag ringde i kveld og spurde om eg var interessert i å vera vikar dei neste fem dagane! :danse:

Så no er eg skuffa for å ha mista jobben, men litt optimistisk også, for det ser ut til at det ikkje er så vanskeleg å vera ringevikar som eg hadde frykta. Eg hadde jo vore inne på tanken å bli arbeidsledig allereie i midten av november, men hadde i grunnen slege meg til ro med å jobba i "gamlejobben" fram til byrjinga av februar. Men no vart det altså i byrjinga av desember eg slutta i staden. :rosasmil:

Kryssar fingrane for at eg kan vera lærar ei stund no! x

Skrevet

Så flott vennen!! :klem: Ringevikar er jo bedre enn å gå arbeidsledig!!

Du skal jobba dei neste fem dagane.. Vil det sei ut denne veka, eller mandag og? Du skjønner, eg hadde planar om å spørre om du vil ha besøk på mandag ;)

Skikkelig kjipt med den andre jobben, men det er kjempeflott at du har nåke arbeid sjøl om du er arbeidsledig! Og når du først får foten innanfor ein skule så kan det jo vera at dei etter kvart har nåke meir å tilby deg!! :Nikke: Det er eg heilt sikker på!!

Skrevet
Så flott vennen!!  :klem:  Ringevikar er jo bedre enn å gå arbeidsledig!!

Du skal jobba dei neste fem dagane.. Vil det sei ut denne veka, eller mandag og? Du skjønner, eg hadde planar om å spørre om du vil ha besøk på mandag  ;)

Joda, eg er berre kjempeglad for at dei ringde meg i dag. Det blir nok ei kjekk veke dette. Eg skal jobba til og med neste måndag, ja. Men eg er ferdig klokka kvart over eitt.

Skikkelig kjipt med den andre jobben, men det er kjempeflott at du har nåke arbeid sjøl om du er arbeidsledig! Og når du først får foten innanfor ein skule så kan det jo vera at dei etter kvart har nåke meir å tilby deg!!  :Nikke:  Det er eg heilt sikker på!!

Ja, me får kryssa fingrane for at dei kjem til å bruka meg meir framover. Har jo gjeve beskjed til vikarpoolen eg er med på også, og heile neste tysdag, med mindre eg får fleire vikartimar på den same skulen, skal dedikerast til å reise rundt på skular for å visa at eg er her og treng jobb. :tunge1:

Skrevet
Ja, det er jo litt voldsomt. Det har du rett i. Men dei har vel plikt på seg å spørra alle som ser yngre ut enn 23, så du får håpa de er derfor :P

Jeg synes under 23 er litt voldsomt også, egentlig... ;) Men, men, det gjør meg jo ikke noe til vanlig, som regel er det bare moro. ;)

Godt å høre at du får litt å gjøre innimellom. Hurra for deg!

Skrevet

Hei Linn3c, hvordan går det på jobb denne uka? Trives du?

Håper det løser seg for deg med en fast jobb snart.

:kose:

Skrevet

lunacia: Ja, morosamt er det. :)

Heidi76: Jobb går fint. Svært så sliten i dag. Måtte slepe ein elev til kontoret. Urk... Sånn er det å stå for det ein seier. ;) Fast jobb hadde vore fint, men ikkje sannsynleg dei neste 2-4 åra vil eg tru, dessverre. Bergen er ein vanskeleg by å vera pedagog i.

Gjest Oktavia
Skrevet

Trondheim er også en vanskelig by å være arbeidssøkende lærer i...

Har ikke tro på jobb her når jeg er ferdig nei.

:klem:

Skrevet

Ja, eg høyrte også at det var vanskeleg der. :( Me skulle laga vår eigen skule, Oktavia. Berre synd me bur så langt frå kvarandre. Eg har mange venner som er interessert i stillingar ved den skulen for å sei det slik. ;)

Skrevet

Oiameg. Har jammen har nok å henga fingrane i denne veka. Men no har eg fått spelt litt, så no skal eg legga meg. Kna heller leggja inn fyldigare rapport frå veka i morgon. Natta! :)

:sove:

Skrevet

*klem*

Får håpe det ordner seg med fast jobb etterhvert. Det er ikke aktuelt å flytte på seg heller, kanskje?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...