Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært der jevnlig som vikar i høst, men har hatt 50% fast i 4 uker.

Så er ikke så veldig lenge...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å ha ein plass der ein er på litt meir fast basis då. SFO er koseleg! :)

Skrevet

:troest:

Er det slik som på skolen min at du må vente til våren med å ta den opp?

Hvilket fag var det forresten?

:klem:

Skrevet
Huff da, når får du ta den opp igjen?

Veit ikkje når eg får tatt han oppatt, må sjekka med skulen i morgon.

Takk... *buhu*

Er det slik som på skolen min at du må vente til våren med å ta den opp?

Hvilket fag var det forresten?

:klem:

Det var spesialpedagogikk. Skal som sagt sjekka i morgon. Håpar eg får teke han oppatt snart. Takk for klem

Skrevet

Snakka forresten nett med Silvius i telefonen, skal treffa henne i morgon! JIPPI! :hoppe:

Og rett etterpå fekk eg vikaroppdrag for heile veka!

Jeij!

I barnehage,

men det er no pengar i det også :ler:

Det einaste som var litt dumt var jo at eg måtte gjere møtet med Silvius litt kortare.. *sukk* Men eg får prøva å få treft henne før ho dreg nedatt. :)

Skrevet

Spesped er jo det samme som jeg tar nå.

Og jeg har eksamen på tirsdag *eksamenspanikk*

Vi får en case med 2-3 oppgaver...

Skrevet

Det går nok så fint så, Oktavia. Eg hadde ærleg talt ikkje lest så masse som eg burde, men å stryke meg syns eg var litt drygt..

Skrevet
Uff, ja det er litt trist. Har du vore der lenge?

Tre år, ja.. Begynna å bli klar for litt utskifting då, mst sannsynligvis. Men klarar seg nok ei stund til, tenkjer eg. ;)

Ja, det håper jeg! Har definitivt ikke råd til noen ny maskin.

Usj. Strauk på skriftleg eksamen. :(

Ja, ja. Shit happens. Det skjer de fleste av oss. *klem*

Skrevet
Ja, ja. Shit happens. Det skjer de fleste av oss. *klem*

Ja, det var berre så vanvittig ned-sig. Det var den fyrste eksamenen eg strauk på nokonsinne.. :(

Så bra at du har fått jobb denne uka også. :tommelsmil:

:nissevink:

Ja! Det er kjekt å ikkje berre gå heime, sjølv om eg godt kunne tenkt meg å fått litt fri før jul også.. :ler: I går ringde faktisk vikarbyrået og bad meg jobba litt i romjula også. Eg slo sjølvsagt til, for det er jo kjekt med litt ekstra cash i januar! ;)

Ha ein flott kveld, no skal me eta kylling, ris og salat. Etterpå skal me laga pleskner og scrappe-album! :)

Skrevet
Eg og mannen har forresten vore saman i femogeithalvtår i dag! :hjerter_rundt:
Skrevet

Gratulerer med kjærleiksdag... :hjerte: Eg strauk også på eine skriftlege eksamenen min... Såg det no nett.. Vart ført veldig glad, for eg trudde karakteren eg hadde fått på mappeoppgåva, altså B, var den samla karakteren - men så såg eg at eg strauk på eksamen.... :(

Skrevet

Hei Linn, så kjekt at det blir litt ekstra jobb på deg. :tommel:

Er på julehilsen runden jeg nå og vil få ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år.

Jule :klem: fra Heidi.

Skrevet (endret)
Gratulerer med kjærleiksdag... :hjerte: Eg strauk også på eine skriftlege eksamenen min... Såg det no nett.. Vart ført veldig glad, for eg trudde karakteren eg hadde fått på mappeoppgåva, altså B, var den samla karakteren - men så såg eg at eg strauk på eksamen.... :(

Takk for gratulasjon. :) Og tusen takk for julekort! :sjenert:

Synd at du strauk på eksamenen din òg. Men du får vel gjerne konteeksamen snart?

Hei Linn, så kjekt at det blir litt ekstra jobb på deg. :tommel:

Er på julehilsen runden jeg nå og vil få ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år.

Jule :klem: fra Heidi.

Ja, det er kjekt å jobbe, sjølv om eg godt kunne tenkt meg litt juleferie. Men det er vel sannsynlegvis stor sjans for å få litt "fri" etter jul, tenkjer eg. Og då er det ikkje sikkert at det er like kjekt.

Takk for juleklem! Stikk nok innom deg ein tur etterpå og legg frå meg ei julehelsing der ;)

*klem*

*klem* tilbake!

~~~~~

Ja, då var me heime frå ein hektisk julebesøkdag. Har berre vore to plassar i dag, og i morgon skal det kjøpast to gåver og besøkast fire plassar før me endeleg kan slappa av heime hjå mamma og pappa.

Var innom svigers i dag. Dei bad oss med på Sydentur til våren. :) Det hadde vel vore herleg. Ei veke i sol og varme... *drøyme* Me får sjå kva økonomien tillet.

Men no må eg skriva eit par jobbsøknader. SÅ må eg gjera ferdig to julegåver. Før eg kan kubbe i senga. Ja, og så må eg finne oppskrift på pepperkakehus. Skal laga i barnehagen i morgon. - Er forresten i ein Montesorri-barnehage no. Det er kjempefacinerande i forhold til vanlege kommunale!

Kanskje skriva eit par julekort. Eller romjulskort blir det. Må svara på nokre av dei mange me har fått. Har hengt opp alle julekorta me har fått på juletreet. Vart kjempefint! :)

Men, no må eg gå ja. De får ha ei riktig god jul alle saman! :)

Sjåast i romjula.

[edit: vart visst litt stort dette ja...]

Endret av Linn3c
Skrevet

Ville bare ønske deg en flott jul! Det er viktig å slappe av også, så kroppen får hente seg inn igjen. :)

Skrevet

Så kosleg med julekort på treet!!! Kva er ein Montesorri-barnehage??

Eg får ta eksamenen min om att i mars ca... Så det... Du då?

God jul søta!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...