Linn3c Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1321 Skrevet 22. desember 2005 Ville bare ønske deg en flott jul! Det er viktig å slappe av også, så kroppen får hente seg inn igjen. ← Ja, må slappe av, men føler ikkje at eg kan sei nei når eg får tilbod om å jobbe. Er berre tre dagar eg skal jobbe i romjula, så eg får masse tid til å slappa av på også.. God jul til deg også! Så kosleg med julekort på treet!!! Kva er ein Montesorri-barnehage?? Eg får ta eksamenen min om att i mars ca... Så det... Du då? God jul søta! ← Ja, det vart grådig fint! Montessori er ein italiensk pedagog som har fått ein pedagogisk retning oppkalla etter seg. Montessori-pedagogikken
Linn3c Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1322 Skrevet 22. desember 2005 Veit ikkje når eg får ta han oppatt, skal sjekka no. God jul til deg også!
Bokalven Skrevet 23. desember 2005 #1323 Skrevet 23. desember 2005 Montessori begynner visst å bli mer og mer populært i Norge også, skjønner jeg. Jeg vet det har vært ganske stort i Sverige en god stund.
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2005 #1333 Skrevet 27. desember 2005 Stakkar vennen.. Glad i deg eg.. Saknar deg!
Linn3c Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1334 Skrevet 27. desember 2005 Glad i deg også veslo. Skal du til Bergen snart?
Gjest gjest1 Skrevet 27. desember 2005 #1335 Skrevet 27. desember 2005 Ikkje før semesterstart, som er rundt 10. januar tenker eg....
Linn3c Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1336 Skrevet 27. desember 2005 Ja.. Sjuk ja.. Keisamt. Sov til klokka to ca.. Sov litt og var vaken litt. Greitt med katt og tv på soverommet då Sit og spelar no. Får låne ein bærbar som mannen min har arva av faren sin. Surfar KG med den medan eg spelar Wow på min fantastisksuperPC som eg fekk til jul av min kjære. Må ha mana i spelet, så då skriv eg her i drikkepausane. Usj, har hatt så vanvittig hovudverk i dag. Har ikkje orka nokonting. Men no kom dama til bror min for eit par timar sidan, så då syns eg at eg måtte rydda litt i stova. Dei skulle sjå på fjernsyn. Då er det greitt at det ikkje flyt rundt ein, syns eg. Då fekk eg varmen litt i meg igjen. Det er jo så kaldt i dette huset her. Og då eg skulle setta meg ned att her med ein kop kaffi, gav faktisk hovudverken seg litt også
Linn3c Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #1337 Skrevet 27. desember 2005 Jammen hadde ikkje gojento vore innom medan eg skreiv Men då må me prøva å få treft kvarandre når du er tilbake i Bergen.
Fremhevede innlegg