Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:hoppe: GRATULERER!!!! :hoppe:

Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne. Så gøy, så gøy, så gøyyyyyy! :klappe::danse::digge::bursdag::hoppe::heiajente::gratulerer::tommelsmil::sexy: :grine2: :briller2:

Endret av Saeria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

WOW!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer kjære jenta mi!!!! Dette fortjente du verkeleg altså!!!!!!!!!!!!!!!! No vart eg vanvittig glad!! :hoppe:

Lykke lykke til på din nye veg!

Skrevet

Tusen takk! :) Klarar berre ikkje å slutte å smile i dag ;)

Skrevet

Hiver meg på og gratulerer igjen eg og!!!! Grattis snuppo!! :klem:

Og for å gjera dagen din endå bedre (hehe); eg kjem heim om 3 veker!!!! :-D

Kjempeglad i deg vennen!

Skrevet
Hiver meg på og gratulerer igjen eg og!!!! Grattis snuppo!!  :klem:

Og for å gjera dagen din endå bedre (hehe); eg kjem heim om 3 veker!!!!  :-D

Kjempeglad i deg vennen!

HURRA!

:hoppe::danse:

Skrevet

Det ser ut for at eg og min mann skal bli foreldre! :)

:hoppe::hjerte::kose:

Katteforeldre! :ler2:

:tommelsmil::mrgreen:

Skrevet

Då var eg litt vinter-/juleoppdatert på avatar-fronten.

Laga meg også ein liten pusekatt i signaturen i dag, sidan eg skal bli pusemamma snart :) Kan ikkje få sagt kor masse eg gler meg til det :danse:

Skrevet

Hei Linn.

Først og fremst, GRATULERER så mye med ny jobb!!! :hoppe:

Så kjekt at du får begynne allerede i desember, det er jo ikke lenge til. Håper du vil trives. :kose:

Koselig å bli kattemamma også da. Har dere plukket dere ut en katt eller er dere på utkikk? Blir spennende. Koselig med en katt i huset.

:klem:

Skrevet
Hei Linn.

Først og fremst, GRATULERER så mye med ny jobb!!! :hoppe:

Så kjekt at du får begynne allerede i desember, det er jo ikke lenge til. Håper du vil trives. :kose:

Koselig å bli kattemamma også da. Har dere plukket dere ut en katt eller er dere på utkikk? Blir spennende. Koselig med en katt i huset.

:klem:

Ja, eg gler meg masse til å ta fatt på den nye jobben! :)

Me har ikkje plukka ut ein katt enno, men skal ein tur på kattehuset i Jekteviken i dag :)

Sjå om dei har ei søt liten me kan gje ein ny heim. Viktigaste er jo at kjemien stemmer, så eg gler meg kjempemasse!

Katter er herlige dyr ;)

Ja, det blir fantastisk å få litt "liv" i huset igjen! :)

Skrevet

Det er topp å ha pus, så dere kan se frem til mange fine minner....og sikkert noen ikke fullt så gøye der og da. :ler:

Skrevet

Jeg elsker katter! :D

Vil ha katt en dag, jeg også...

Skrevet
Det er topp å ha pus, så dere kan se frem til mange fine minner....og sikkert noen ikke fullt så gøye der og da.  :ler:

Ja, det blir ei fantastisk tid! :)

Jeg elsker katter! :D

Vil ha katt en dag, jeg også...

Eg elskar også kattar! Eg har alid sagt at eg kjem il å bli ei sånn gammal, gal kattedame! :P

Skrevet

Grattis med jobb snuppa!!!

Hvilken jobb er det ???? spent.... Ser ut som jeg går tilbake til min gamle jobb, men begynner å søke på ting hjemme. Fikk tilbud om lengre ansettelse i Sogn, men lengter hjem ;)

Ha en super søndag!!

Skrevet
Grattis med jobb snuppa!!!

Hvilken jobb er det ???? spent.... Ser ut som jeg går tilbake til min gamle jobb, men begynner å søke på ting hjemme. Fikk tilbud om lengre ansettelse i Sogn, men lengter hjem ;)

Ha en super søndag!!

Takk for gratulasjon. :)

Den nye jobben min er som pedagogisk leiar i ein barnehage. Dt er berre eit kort vikariat, fram til mars i fyrste omgong. Blir kanskje forlenga, men de vil tida vise. Så eg kjem nok til å søkje etter ny jobb medan eg jobbar der.

Kva skjer hos deg no då? Stikk innom i boka di og oppdaterer meg straks.

Så du skal tilbake i "gamlejobben" med sjuke fingrar? Vågar du det, altså? Når sluttar du i Sogn då? Skjønar godt at du lengtar heimatt. Det er ikkje vanskeleg å forstå.

Lykke til i jobbjakta.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...