Pip Skrevet 7. juni 2004 #81 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei på deg! Fin fest på fredag? Sånn kan det gå - ein kan ikkje få med seg alt... Hatt ei fin helg her, og driv no og skal gjere dei siste førebuingane før eksamen i morgon. Er du/de klar? Blir fint å bli ferdig med denne, så er det berre ein eksamen att å konsentrere seg om... Kom du langt i bryllaupsførebuingsboka di, forresten? (Føler at eg var ein veldig 'useriøs' bryllaupsplanleggar i forhold til mange andre... heldigvis vart me gifte lell! ) Ha ein fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #82 Del Skrevet 7. juni 2004 Heisann Pip! Eg trudde de sat saman og førebudde eksamenen dykkar eg... - Eg sit på skulen i dag, men får ikkje gjort noko. La inn ein tråd på "Hus, hjem og hage" om det å stryka på eksamen. Mange oppfatta ikkje heilt kva tråden handla om, og eg fekk mange morosame svar. Men eg innbiller meg at eg fungerar som moraslk støtte litt i dag. Eller,... me støttar kvarandre, me på NSM-kollokviegruppa. Er mektig skuleleie allesaman, og vil berre ha ferie NO, med det same. Då er det godt å vera i lag Lukke til vidare i lesinga, og ha ein flott og regnfylt dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #83 Del Skrevet 7. juni 2004 Var forresten på kino her på lørdag. - Såg "overimorgon-filmen" eller "vêr-filmen" om du vil. Skremmande... -Veit ikkje om eg likar å bli henta med bil på skulen i dag, eller kva eg gjer... Men har heldigvis høyrt at ekspertar seier at denne filmen er komplett umogleg at blir verkeleg. Nei... Ta meg saman og lese litt no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 7. juni 2004 #84 Del Skrevet 7. juni 2004 Uff - må ikkje sjå så skumle filmar, søte deg! *Pip hugsar enno med gru då ho som svært ung fekk med seg eit glimt av The Omen hjå ein fetter, og ikkje fekk sove på mange netter* - eg ser ingenting sånt eg, fordi eg brukar så grusomt lang tid på å få det ut av systemet att... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #85 Del Skrevet 7. juni 2004 Hehe! -Filmen var ikkje så skummel, det var berre skremmande at den jordas nordlege halvkule vart dekka med is og snø på berre 3 dagar. Som vil sei at Noreg hadde vorte dekka på mindre enn ein dag! Me hadde ikkje hatt ein sjans om det hadde skjedd i dag! :o Ellers driv eg no å les... - Har nett lese noko av det kjedelegaste og mest uinteressante eg nokon gong har lagt augene mine på... Og no må eg fortsetja på det! (blæh!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. juni 2004 Forfatter #86 Del Skrevet 9. juni 2004 I morgon på denne tida, er eg ferdig med strykeeksamenen min! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 9. juni 2004 #87 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei på deg! Tippar strykeeksamenen går heilt fint eg! Eg skulle setje meg ut i dag, men eg hadde ikkje før funne fram stolen før sola forsvann. Synst det var litt dårleg gjort... Men kanskje ho kjem att? Ha ein fin lesedag i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #88 Del Skrevet 10. juni 2004 Då var strykeeksamenen unnagjort! Takk for positive og gode ord, Pip! Dei hjalp! - Håpar verkeleg ikkje at du sit ute i dag, forresten! For i dag høljar det ned i Regnets hovudstad... Godt å vera ferdig med denne eksamenen no. Ikkje det at eg har vore så nervøs (sjølv om eg har vore litt nervøs), men meir at eg er eit steg nærare ferdig utdanna... Aaaah... *ta seg eit velfortent glas med Lime-Farris med jordbær atåt* Ha ein megafin regnværstorsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 10. juni 2004 #89 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei - og gratulerer med vel overstått nest siste eksamen! :D Du har fortent Farris og jordbær då, må eg seie! Sit ikkje ute i dag nei - DET skulle tatt seg ut. (Men eg likar godt å gå tur i ausande regnvèr då, men helst i full oljehyre, og helst ut mot havet...) Kos deg inne i regnvèret, og fokuser på straumprisane...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 10. juni 2004 #90 Del Skrevet 10. juni 2004 Bare en liten hilsen fra en smugleser Så vidt jeg har fått med meg har du snart siste eksamen av alt for mange, så jeg ønsker deg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. juni 2004 Forfatter #91 Del Skrevet 10. juni 2004 Tusen takk for det Kelsey Hadde verkelge fortent å ta ein lesepause i dag, så eg og truloveden har vore avgarde på besøk til eit vennepar av oss og berre slappa av i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #92 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja... Så var karakterane her for heimkunnskapsfaget... - Må sei at eg hadde forventa meir... og det er jo absolutt ikkje så lurt.. For når eg driv og forventar ting... Då vert eg ALLTID skuffa.. Utan unntak! Men men... Det er då nok eit fag ein er ferdig med! Korleis gjekk det med deg Pip? - Er du fornøgd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 11. juni 2004 #93 Del Skrevet 11. juni 2004 Hei på deg! Eg er kjempegodt fornøgd eg, faktisk! Deilig å vere ferdig med alle faga bortsett frå det siste... Men det tek til gjengjeld kvelartak på meg, føler eg - er det mulig at eit fag kan vere så himla omfattande og variert? Eg blir heilt matt. Det er jo eigentleg 7-8 fag bakt saman til eitt... Men no er det berre til å lese for harde livet - om 4 dagar (og nokre timar) er det over for min del. Og mannen skal vekk i helga, så eg burde få gjort ein del - men det er jo slett ikkje sikkert det er sånn det kjem til å fungere... Me snakkast/skrivest/sjåast og sånt me, veit du - ha ein fin dag vidare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 11. juni 2004 #94 Del Skrevet 11. juni 2004 Og DER fekk dagboka di nytt namn! :o Grattis med det óg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. juni 2004 Forfatter #95 Del Skrevet 11. juni 2004 Ja.. Eg vart litt lei av det gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #96 Del Skrevet 12. juni 2004 Oj, i dag har eg visst sove litt for lenge. Men eg sat til gjengjeld opp lenge i går og skreiv notata mine inn på maskina. (Så Pip, no ligg det litt der du veit) Vakna opp i dag til strålande solskin i regnvêret sinn hovudstad. Sola kitla meg på nasa i halv ti-tida, så då var det berre å hoppa i dusjen. Planen for dagen har eg ikkje heilt klart for meg, men det kan sjå ut for at det blir ein lang lesedag i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #97 Del Skrevet 13. juni 2004 *kremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #98 Del Skrevet 14. juni 2004 Og der gjekk eg forbi 400 innlegg... -Hjelpe meg... På berre litt over ein månad! Har forresten vore inne og svart deg Veslo, eller dåke.. - Stress det der, at det må passa for alle og sånn... Ha ein magafin overskya dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 14. juni 2004 #99 Del Skrevet 14. juni 2004 -Det er det eg seier, du er ein snøgging! (Heftig ord! :D) Er framleis ikkje nervøs eg, noko som eigentleg plagar meg litt. Men i dag skal eg bruke tida på å prøve å få tak i essensen i ting og ha ein viss oversikt, og så skal eg prøve å vere flink tilå gi blaffen i detaljane. Og så må eg førebu den sjølvvalde oppgåva. Ser verkeleg fram til seint i morgon ettermiddag - då er det ferie for min del! Ha ein fin lesedag då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #100 Del Skrevet 14. juni 2004 Tusen takk for gode ord Pip! - Dei trengst no! Håpar du slepp å bli nervøs i det heile tatt, og så må du og mannen hje (=gje) kvarandre to gode klemmar frå meg, med masse lykkevibbar i! God lesnad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg