Gå til innhold

Hardanger/Kvinnherad-treff?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jasså!

-E da her dåke har gjømt dåke!? :D

Rekkje opp hando, og vil gjedna vera me på Hardanger-/Kvinnherad-treff! (viss eg får lov då, selfølgeli)

:brunette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Jasså!

-E da her dåke har gjømt dåke!? :D

Rekkje opp hando, og vil gjedna vera me på Hardanger-/Kvinnherad-treff! (viss eg får lov då, selfølgeli)

:brunette:

Selvfølgelig får du lov til å bli med.

Jeg håper jeg selv har mulighet til å bli med. Men dersom ikke, så får dere nok en kjempe fin kveld uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Er enig med det. Men hvis noen absolutt IKKE vil på treff, så kan de få lov å holde seg hjemme! Bedre å si i fra fra begynnelsen, enn å melde avslag samme dagen :wink: Det er så teit om alle er positive og sier de skal være med, og så er det bare et par som møter opp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Er enig med det. Men hvis noen absolutt IKKE vil på treff' date=' så kan de få lov å holde seg hjemme! Bedre å si i fra fra begynnelsen, enn å melde avslag samme dagen :wink: Det er så teit om alle er positive og sier de skal være med, og så er det bare et par som møter opp!!!![/quote']

:enig_animasjon: Eg kjem i alle fall, for eg er ein tøffas! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg vet ikke om det var meg det var siktet til her. Jeg bare følte slik.

Grunn til at jeg skrev det jeg skrev er på grunn av flytting. Vi er i ferd med å selge huset og vi skal flytte et godt stykke. Og dersom vi får solgt så kommer vi til å flytte gansk fort.

Så om treffet blir midt under flyttingen eller etter vi har flyttet så er det vanskelig for meg å bli med på treffet.

Men jeg håper jeg får bli med fordi jeg har veldig lyst til å være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Jeg siktet ikke til noen spesiell, Trulselinemor!! Jeg vet jo at du holde på å selge et hus, og ikke vet når du skal flytte. Selvfølgelig får du lov å bli med for det :-) Får du solgt huset ditt innen treffet, da forstår jeg det jo om du ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Jeg siktet ikke til noen spesiell' date=' Trulselinemor!! Jeg vet jo at du holde på å selge et hus, og ikke vet når du skal flytte. Selvfølgelig får du lov å bli med for det :-) Får du solgt huset ditt innen treffet, da forstår jeg det jo om du ikke kommer.[/quote']

Beklager ¤Chanela¤ Jeg måtte bare spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest ¤Chanela¤

Jepp, når skal vi møtes??!

Neste onsdag kommer jeg hjem. Skal ikke begynne å jobbe før 23. Hva med 18 eller 19 juni??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

19. skal eg på sommarrevy, men 18. passar for meg. (etter kl. 8 iallefall, for då er eg ferdig på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Enten fredag 18 etter 20.00 (21.00 eller litt før?) eller kanskje på søndag? Peppes Pizza?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Trulselinemor

Trulsis har ingen planer for den helgen,så sant huset ikke blir solgt og de skal overta det fort. Vil bare gi beskjed om det.

Peppes hørtes bra ut. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...