Gå til innhold

Linn3c sin veg til å bli mamma


Linn3c

Anbefalte innlegg

Nervøs!

- Så kom han...

Nervøsiteten har kome snikande i løpet av dei to siste dagane, og i natt har eg neste ikkje sove...

- Resultat: Svimmel, kvalm, vondt i magen, og ikkje i form til å lesa... :redd: -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei og nei - håpar nervøsiteten har gått litt over no! :klem:

Takk for gode vibbar og alt forresten - eg overlevde. Var aldri særleg nervøs, det gjekk veldig fint første halvdel, men andre halvdel fekk eg akkurat det eg ikkje ville ha, så korleis det gjekk då er eg veldig usikker på. Ikkje så kjempekrise - eg står heilt sikkert og sånn, men er spent på i morgon...

Og så har eg nett stroke bunadskjorte og -forkle, så alt er klart for den store festen i morgon! Då sjåast me! :)

Lukke til i morgon, og håpar du får slappa litt av i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

- Var vanskeleg å få sova i natt, så det er minimalt med søvn eg har fått..

Det lyt eg betala for no, eg sit her og geispar med meg sjølv på datasalen på skulen :Gjesp:

To timar att no... akkurat!

*tromme med fingrane*

Lei av å venta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var DET overstått...

- Og her sit ein nybakt adjunkt (får me håpe), og ser tilbake på ein eksamen som gjekk ganske greit på fyrste delen, mens eg rota litt på andre delen...

Alt i alt, trur eg at eg står... :)

Men det viktigaste no:

Sommarferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS med ny ferie, Linn3c - den har du jammen fortent! :klem:

Fekk ikkje gitt deg den gode klemmen og sagt takk for no i går kveld dessverre - men me treffest ein gong me, så eg kan ha det til gode!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Pip!

- Eg håpar no at me klarar å halda kontakten sjølv om me ikkje skal gå i same klasse lengre, for du er ein ven eg vil "samle på" ;)

Du får ta vare på den klemmen her :klem: til me sjåast igjen (forhåpentligvis snart) :)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Eg fekk roser og greier av trulovaden min i dag etter (min fyrste kjøretime og) at eg har gjort ein sånn vanvittig innsats på dei sju eksamenane eg har hatt denne våren.

Men jammen meg klarte eg å stå på alle dei eg har fått resultata frå allereie, og det er eg godt fornøgd med. Eg plar ikkje nøye meg med mindre enn det beste, men etter dette kjøret syns eg at eg har vore flink sjøl om det har resultert i "midt-på-treet"-karakterar... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det' date=' [b']Pip!

- Eg håpar no at me klarar å halda kontakten sjølv om me ikkje skal gå i same klasse lengre, for du er ein ven eg vil "samle på" ;)

Du får ta vare på den klemmen her :klem: til me sjåast igjen (forhåpentligvis snart) :)

:klem: Søt du er! Klart me skal halde kontakten - bør i alle fall ikkje vere noko problem så lenge du held deg her inne av og til... :wink:

Søt kjærast har du òg forresten - og roser har du absolutt fortent! Lukke til med vidare kjøring òg, forresten - stas med førarkort, i alle fall når de har bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med kjøringa er hemmeleg ;)

Tihi, men eg klarar ikkje å halde tett, måtte berre fortelja det til nokon.. :tunge1:

Satsar på å ha lappen i løpet av sommaren, utan at nærmaste familie og venekrins finn det ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...i slike tilfelle er det jo fint å ha KG - så kan du fortelje hemmelegheiter til allslags menneske som ikkje er familie og næraste omgongskrins! :wink:

Me sit her og er lukkelege fordi me oppdaga at fotballkampane frå i går går i reprise på Tv2 xtra no - snakk om ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hva gjør dagboka de på side 2?

Jeg måtte bare hente den fram.

Håper vi får ordnet et treff som alle kan være med på. Det hadde vært gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var eg tilbake frå den vesle utflukta mi for denne gongen!

Har vore hos kusina mi i helga, og etter helga reiste eg til foreldra mine og var der eit par dagar. Tok med meg systera mi som har fått ferie frå skulen, tilbake til by'n. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojojoj!

Glømte heilt å sei at eg har fått alle karakterane mine no, og at eg ikkje har stroke på nokonting!

Dermed har eg eit yrke - eg er lærar! Pedagog!

HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mykje, di vesle lærarsnuppe! :)

Kjekt å sjå deg att forresten - har vore vekke herfrå i helga eg òg, men måtte innom i dag... Hehe. Er misnøgd med bergensvèret for tida, men har det ellers veldig fint, og har så langt brukt ferien til mykje rydding og organisering, fotball og kos...

Håpar du kosar deg masse du òg! (Skal sommaren tilbringast i Bergen, eller skal de ut på tur?)

-Snakkast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Gratulerer!

Du har sikkert vært flink å funnet sengen for lengst. Mens jeg har blitt et nattmenneske.

Jeg håper du har hatt en god natt og at onsdagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!

Masse besøk! :D

Takk for besøk og helsingar i boka mi: Veslo, Pip, Trulselinemor og Glossy! :)

Takk for lykkeynskje om jobbsøking Veslo!

Tusen takk for gratulasjon, Pip! Me dreg til London på måndag, og skal ein liten tur til Sverige i starten på august, men elles blir det vel eit par småturar heim til "gamlalandet", litt jobing og ferie i Bergen.

Du må hugse på å leggja deg du også Trulselinemor! ;)

Tusen takk for gratulasjon Glossy!

Ikkje mange dagane igjen til Den Store Dagen no?? Tenkjer meg at sommarfuglane i magen er på plass alt! ;) Lykke til!

I dag har eg og veslesystera mi vore på sjåpping! (er det eit norsk ord?;)) Eg har snopt litt fjas til bryllaupet, og ei ny bukse. Brukt ALT for masse pengar... jaja.. eg trong det no :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...