Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Etter å ha googlet litt, så er nok denne negativ. Streken er mer gråaktig enn blå, så altså en skyggestrek.

Får se om tanta dukker opp i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så på bildet jeg la ut at man ikke kan se streken så godt der. Men jeg ser den på bildet på mobilen. Kan det skje når bildet blir nedskalert?

(Spammer min egen dagbok nå ;) )

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noen strek jeg heller. Kanskje lurt å handle inn en test til og teste på mandag eventuelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kunne også se strek på mobilen, men ikke her *klø seg i hodet*

______________________

Anyway, gravid eller ei, nå skal jeg snart stå opp (gikk og la meg igjen etter testinga). Får besøk av et vennepar og vi skal på festival i byen senere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke noen strek jeg heller. Kanskje lurt å handle inn en test til og teste på mandag eventuelt?

Kommer nok til å kjøpe inn en til, mest sannsynlig en digital. Så slipper jeg å tolke så mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Docmorris er mer sensitiv enn cb, bare så du vet det :P

Hvor får man kjøpt den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt den? :)

Vitusapotek har den i sitt sortiment tror jeg :) 2 pakning til ca 200 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitusapotek har den i sitt sortiment tror jeg :) 2 pakning til ca 200 kr

Vi har 5 apotek i byen her, men selvsagt er ingen av dem Vitusapotek :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 5 apotek i byen her, men selvsagt er ingen av dem Vitusapotek :P

Typisk! Du får sjekke nettsidene til apotekkjedene og se om noen har det :) Tror ikke Apotek1 har ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk! Du får sjekke nettsidene til apotekkjedene og se om noen har det :) Tror ikke Apotek1 har ihvertfall :P

Ikke Boots heller. Og der er bare de to kjedene vi har her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Boots heller. Og der er bare de to kjedene vi har her :P

Ta en utflukt til nærmeste sted med Vitusapotek? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en utflukt til nærmeste sted med Vitusapotek? :fnise:

Hadde jeg ikke ventet besøk hvert øyeblikk hadde jeg jammen meg gjort det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en veldig koselig dag på festival. Det var gøy å gå og se i boder og på underholdningen :) nå har vi kommet oss hjem og jeg har lagt maskeringsteip klart slik at mannen kan beise listene til ytterdøren og boden. Jeg fikk permisjon etter det slik at jeg kunne ta meg noen minutter på sofaen. Ryggen er ikke så glad i all gåingen i dag.

Etterpå venter nachos, netflix og sjokolade :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auu, puppene mine gjør så vondt :bond: hvis jeg ikke er gravid er dette tidenes verste pms!

Har bestilt noen billigtester fra tostreker.no. Får håpe de kommer fort :) vi har også en bestilling fra ebay på vei med både el-tester og g-tester, men de kommer nok ikke før vi skal på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keljo

Håper du er gravid! Jeg har bestilt masse eggløsningstester og graviditetstester på Ebay, men først må jeg jo få tilbake menstruasjonen etter fødselen, ellers er dette nokså håpløst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom tr, så syklusen min denne gangen ble på 31 dager. Bare 11 dager lengre enn sist :glare:

Er egentlig ikke skuffa siden vi ikke prøvde denne måneden, er faktisk mer letta over at jeg slipper å være 15 uker på vei i bryllupet (men jeg hadde jo også blitt overlykkelig hvis det hadde vært baby på vei :Nikke: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er gravid! Jeg har bestilt masse eggløsningstester og graviditetstester på Ebay, men først må jeg jo få tilbake menstruasjonen etter fødselen, ellers er dette nokså håpløst ;)

Den er vel snart på vei nå? :)

Mannen bestilte en pakke til oss, den med 60 el-tester og 30 g-tester. Her skal det testes :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at mannen engasjerer seg sånn da ;) Tror min ebay-pakke brukte rundt halvannen uke fra kina, så det tok ikke så lang tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...