Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Så morsomt :laugh: da kan vi utveksle symptomer. Har gått på pilla i fem og et halvt år, så aner ikke hvordan kroppen min kommer til å reagere. Håper det ikke blir tenårene på nytt :sjokkert: kommer til å bruke kondom så lenge, har ikke lyst til å være gravid i vielsen (ser for meg at jeg kaster opp på presten eller noe :kvalm::fnise: )

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag to uten piller. Synes det er skikkelig rart og ikke ta pilla under morgenstellet, men så et det litt gøy likevel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok min siste i dag :hoppe:

Tror jeg skal klare å venne meg til det, tar jo uansett gravidvitaminene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Nautika :ler: Håper syklusen ikke tuller seg helt til. Har lest om de som har blødninger i tre-fire uker :sjokkert:

Kjøpte folat i går, men har ikke begynt å ta dem ennå. Tror jeg venter til i mai, siden vi ikke skal starte før i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten bestemt meg for sko og veske til bryllupet. Fant ikke noe på ebay, så da ble det jjhouse. Skal kikke litt til før jeg bestiller, men tror jeg har funnet det jeg vil ha :) sliter litt med å finne ut hva jeg skal ha i håret. Synes tiara er litt jålete, men finner ingen hårbånd eller noe som kan settes diskret inn i håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på generalforsamling i borettslaget. Skjønner at det er mange småting som engasjerer noen, men snakk om å kverulere om ting. Når en sak gjelder to personer trenger da virkelig ikke resten av borettslaget å trekkes inn? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke tr er langt unna. Kjenner murringer i mage og har småvondt i korsryggen. Kom plutselig på i stad hvordan menssmertene var når jeg var tenåring. De var så ille til tider at mamma ga meg paralgin forte som hun hadde igjen fra en gang hun syk. Håper jeg har vokst av meg de smertene, p-pillene dempet dem en del husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innmari kult når jeg våkner halv 5 av at en av kattene lager lyder, og ikke får sove igjen. Nå er det en halv time til klokka ringer.. Og jeg som skal være sosial i kveld. Huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det, sovnet du underveis på kvelden? :ler:

Overraskende nok ikke :fnise: men gårsdagen var ille, to netter med underskudd på søvn :sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hjelper det kanskje ikke at vi har skrudd klokka heller? :Gjesp:

Fått besøk av TR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt dårlig gjort at denne dagen er en time kortere :glare:

På fredag fikk jeg tr. Første gangen jeg er glad for det :ler: håper syklusen kommer seg rask i gang slik at jeg er klar til september.

I dag er det slapp dag siden jeg har vært på farta hele helga. Planen er å dra til sentrum og kjøpe soft-is :biggrin:og jobbe litt, men det er for deprimerende å tenke på nå.

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke soft-is i går, det ble frozen yoghurt i stedet, noe som nesten er bedre ;)

Det er så innmari mye å gjøre på jobb om dagen, så har med meg et lass med jobb hjem :sukk:gleder meg lite til å sette igang med det, men det må gjøres i løpet av uka.

Tror jeg merker at jeg har slutta på pilla. Er lettere til sinns (kan ha noe med våren også) og har fått mer lyst på :humpe: ..... :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten lastet ned noen apper for å holde styr på syklusen og sånt. Skikkelig greit å kunne loggføre alt. Men er så redd hver gang jeg er på mobilen på jobb at noen skal kikke over skulderen og se at jeg har de der. Får nok spørsmål allerede på grunn av bryllupet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hvilke apper har du? Selv har jeg lastet ned Pink pad og due date ett eller annet. Jeg har lagt mine i mapper, så de ikke er fullt så synlige ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har womanlog og pink ovulation calendar. Synes womanlog virker bedre. Hihi, mapper var lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg lei av å være halvt sykemeldt! Føler meg frisk nok til å jobbe og kjenner det er kjipt når jeg ikke får fulgt med på hva som skjer på jobb hver dag. Blir jo ekstra jobb når jeg er der siden jeg må sette meg inn i det som har foregått mens jeg har vært hjemme. I morgen er det bare en uke igjen til jeg (forhåpentligvis) er tilbake fullt.

I dag synes jeg at jeg har vært flink så langt. Jeg har vasket klær, børset kattene (noe som er mer krevende enn man skulle tro, siden begge løper og gjemmer seg når de ser børsten), sortert papirer og vasket doen. Mange ting jeg kan krysse av dagens gjøreliste :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg skikkelig elegant med gummihansker og dokost :sminkedokke::ler:

Jeg har vært skikkelig flink i dag! I tillegg til det andre jeg skrev vasket ennå mer klær, jobbet litt, støvsugd og tørket støv. Men ble litt trøtt av alt det, så måtte sove noen timer på sofaen etterpå :veslejenta:

Og jeg har bestilt frisørtime til bryllupet. Fikk ikke lov for to uker siden, måtte bestille i juli/august sa de. Men i dag fikk jeg lov på samme salong, bare med en annen dame. Jøss :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering bryllup:

- Invitasjonene er på vei til oss. Folk begynner å etterlyse dem..

- Det er hull i sløret mitt :sjokkert: skal prøve å få reklamert på det.

- Svigerfar sier han skal betale bryllupsreisen :hakeslepp:

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...