Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

I dag har jeg betalt for at jeg var så aktiv i går :( kombinert med at jeg har slurvet litt med kostholdet de siste dagene. Har hatt vondt og vært dårlig i magen i dag, så har tilbragt mesteparten av dagen på sofaen. Har til og med ikke orket og henge på KG. Måtte dra meg opp og ut på kjøpesenteret i stad, for måtte handle inn bursdagsgave til niesen min som skal leveres i morgen pluss jeg måtte handle mat. Tror jeg skal legge meg tidlig i dag, det blir en lang dag i morgen med først vanlig jobbdag og deretter møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sitter jeg på jobb og har meg en liten pause. Skal ha møte om en halv time og det varer helt til 8 :sukk: lang dag! Magen tullet seg litt fra morgen av, men nå er den heldigvis bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, dro hjemmefra 06.45 og var hjemme igjen 21.30. Nå var det godt å finne senga!

Fikk vite i stad at et vennepar av oss skal ha barn. Er jo glad på deres vegne, men kjenner litt at jeg kunne ønske det var oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dagen i dag ikke blir fullt så slitsom! :klemmer:

Huff, skal ikke være enkelt alltid. Dere har i første rekke bryllupet å tenke på, og etter det er det bare å peise på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jenter, jeg må være tålmodig ;)

I dag var jeg hjemme halv 4. Det var deilig! Jeg tok med meg litt arbeid hjem, slik at jeg kunne reise tidligere og unngå kø. Nå er fredagstacoen snart på bordet og kvelden skal brukes til å skrive klar invitasjonene som kom i dag. De så overraskende fine ut til å være ebay :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi vært på brudesalongen og kjøpt smoking med tilbehør til K. Det han mangler er sko og mansjettknapper. Fikk også bestilt nytt slør, forhåpentligvis uten hull denne gangen. Er straks ferdig med invitasjonene, det tar tid! Spesielt når vi må smelte voks og stemple alle konvoluttene :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her, lenket til huset i over et døgn. Hvis du ikke vil høre ekle detaljer, slutt å les nå :plystre:

I morgen skal jeg ta en undersøkelse på sykehuset av tarmene mine. Så derfor må jeg rense tarmen i dag. Får bare lov å drikke klar væske frem til undersøkelsen. Og så må jeg løpe på do hvert kvarter :sukk: er allerede supersulten og trøtt etter at jeg måtte sette klokka på ringing kvart over 7 for å spise frokost og starte kuren. Tror det blir en lang dag! Heldigvis har jeg netflix :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Endoskopi du skal ta? Håper timen er tidlig på dagen så du slipper å sulte deg altfor mye i morgen også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg skal ta. Kan ikke si jeg gleder meg :riste: men forhåpentligvis finner de ut av mageproblemene mine. Timen er midt på dagen, så det blir en lang formiddag i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overlevde :biggrin: var noe inni h** :frustrert:*es vondt i starten, men fikk både smertestillende og beroligende intravenøst og etter det fniste jeg mest. Morsomt å se tarmene sine innvendig :fnise: Nå er 16 biter sushi fortært, syntes jeg fortjente det etter å bare ha inntatt eplejuice og vann i 29 timer.

Må egentlig jobbe litt i kveld, men er litt trøtt og dopa ennå, så spørs om jeg må gå ekstra tidlig på jobb i morgen istedet. Det er jo premiere på Game of Thrones sesong 4 i dag, så kvelden i kveld er hellig :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg fikk ikke noe svar etter undersøkelsen. Hadde time for å snakke med en lege etter undersøkelsen og det han sa var: "vi finner ikke noe alvorlig og dermed kan jeg ikke gi deg noe svar på hvorfor du har vondt i magen. Sender henvisning til en medisinsk lege, så kan han gi deg svar. Mest sannsynlig har du ibs, men det kan ikke jeg avgjøre." Så da er det bare smøre seg med tålmodighet. Men har jo mistenkt ibs selv ganske lenge nå.

Har gitt opp fodmap-prosjektet mitt nå helt til jeg får svar. Selv om jeg begynte å finne ut hvilke matvarer jeg ikke tåler så godt, så er det ikke så motiverende før jeg får det svart på hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Vi har glemt å skrive datoen til bryllupet i invitasjonen! :sjokkert::fnise: eller, vi har et stempel utenpå konvolutten med navn og dato, men på selve innbydelsen står det bare klokkeslett.. Haha, begynner godt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror syklusen min er sånn ca der den skal være nå. Har ikke tenkt over EL før jeg begynte på piller, men nå som jeg følger med tror jeg EL er her. Har EL-slim (tror jeg), økt lyst på mannen og har murringer som kan ligne på mensmurringer. Stemmer med appen at EL kommer nå til helgen.

Mannen vil gjerne prøve denne måneden, men jeg må holde igjen. Men det er jo veldig søtt når han kommer med navneforslag til barnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Vi har glemt å skrive datoen til bryllupet i invitasjonen! :sjokkert::fnise: eller, vi har et stempel utenpå konvolutten med navn og dato, men på selve innbydelsen står det bare klokkeslett.. Haha, begynner godt ;)

:hoho:

Den fikk en pluss fra meg!

Og om det er noen trøst, gastroskopi, altså motsatt vei enn den du stiftet bekjentskap til, det er heller ikke noe særlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho:

Den fikk en pluss fra meg!

Og om det er noen trøst, gastroskopi, altså motsatt vei enn den du stiftet bekjentskap til, det er heller ikke noe særlig...

Har stiftet bekjentskap til begge deler. Må si legedop er gull verdt :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Her er jo dagboken din! :vinke:

Bra jobbet med invitasjonene! :fnise::skratte:

Hei! :blomst:

Ny dagbok med nytt innhold :skya::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...