Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke: Får vel legge igjen et spor etter å ha fulgt deg 13 sider.

:kose:

:velkommen:

Så koselig med en snikleser som melder seg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag. Da jeg holdt den på skrå i direkte sollys, kunne jeg skimte en ultrasvak strek hvis jeg la godviljen til :P tror jeg likevel konkluderer at den var negativ ;) mer sannsynlig at det var en skyggestrek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, mest sansynelig er det en skyggestrek ja. Sånne som jeg hadde denne gangen ! Men forhåpentligvis er det ikke det ! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg satt og funderte på noe. Jeg tester jo av og til med el-tester også og så ser jeg (takk og lov for dagbok så man kan bla seg bakover) at jeg forrige lørdag skrev at jeg fikk nesten positiv el test. Kan det være at egget ikke slapp før da, men at jeg likevel fikk el-slim søndag/mandag samme uka? Altså 6-7 dager før? El-testene er nå nesten helt hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har observert EL-slim noen dager før positiv test også. 8 dager før EL i mai visstnok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Da kan det nok være at jeg er på bærtur med dpo. Fikk ikke testet da jeg hadde slim siden vi var bortreist. Ingen sjans for at det klaffer denne gangen da. Får bare smøre meg med tålmodighet og vente, enten på tr eller positiv test..

Kan hvertfall skrive litt om symptomene jeg har, enten det er pms eller preggisrelatert:

- Supersulten. Pleier ikke å ha matlyst når det er så varmt, men om dagen er det nesten ikke nok mat i hus!

- Trøtt. Kan også være ferie- eller varmerelatert.

- Humørsvingninger. Blit fort irritert og gråter av ingenting. Lurer på hva naboene trodde da jeg istad satt og sippa fordi det endte så godt i boka jeg leste :fnise:

- Murringen i magen som kommer og går. Ligner menssmerter.

Edit: og ømme pupper. Ubehagelig å ha på seg bh.

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har innsett at vi mest sannsynlig bommet på EL, så derfor har jeg ikke testet noe siden lørdag. Venter til helgen nærmer seg og hvis jeg ikke har fått tr til da, kan jeg ta en ny test.

Er superstøl i dag. Spesielt i kjernemuskulaturen. Trente pilates i går og fy flate som det tok på :fnise: men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke trener oftere. Man føler seg jo så vel etterpå. Og det frister ikke å spise usunne ting etter trening heller. Tenkte jeg skulle ta med en sekk og gå til butikken etterpå, hvis det ikke pøsregner for mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se til helgen da!

Jaaaa, trening gjør at man føler seg veldig bra etterpå - spesielt ved gode økter! Synes du burde gå selvom det regner, været er ingen unnskyldning, det er bare å kle seg deretter. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble tur i går :danse: ble ganske så varm også for sekken var fullstappet.

Tror jeg vil trene i dag også, har sett meg ut en full body workout video av blogilates på youtube. Litt irritertendes dame, men gode treningsvideoer.

Hjelper ikke akkurat på at jeg trener med tanke på alt drittmaten jeg putter i meg om dagen. Har så innmari cravings og ulvehunder og jeg blir rent mannevond dersom jeg ikke får spist :fnise: I dag har jeg prøvd å bake en sjokolaekake på slump av det jeg fant i skapet, men den smakte så vondt at jeg måtte kaste den. Så poppet jeg en pose popcorn som jeg kjørte i meg. Og jeg har spist en hel kurv med druer. I tillegg til lunsj der jeg snikspiste et par ekstra skriver ost. Og er fremdeles sulten :sukk: Vet at det skyldes pms, men har aldri opplevd det så ille før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får håpe det er noe annet enn pms da! :ninja:

Forresten er jeg supersulten for øyeblikket jeg også, hvor blir det av den middagen, hmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...