Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Må sjekke ut lydbøker :) kjører en time til og fra jobb så hadde vært greit med noe annet enn P4 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjørte på med en runde :humpe: nå uten beskyttelse. Regner med det er trygt siden tr sannsynligvis er rett rundt hjørnet.

Men, skulle det bli babybump av det gråter jeg ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo såpass kort tid til bryllupet, så trenger ikke tenke på magen (men kanskje alkohol, kvalme og andre ubehagelige symptomer) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal nok få presset meg inn i kjolen ;) alkohol er det heller ikke så farlig med, har begynt å bli akutt dårlig av vin og øl, så tar den nok litt rolig uansett. Verre er det med kvalmen: "unnskyld svigerfar for at jeg må avbryte deg i talen, men jeg må bare løpe avgårde en tur" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er IKM disse dager?

Er på syklusdag 28 nå. Forrige måned hadde jeg 20 dagers syklus, så er spent hvor lenge det tar nå. Har hatt murringer, vonde pupper og cravings siden fredag, så det er på tide at det skjer noe snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, trodde jeg skulle bli litt gal i går. Var på kjøpesenteret med mannen og først var vi inne på leketøysbutikken for å se etter en bursdagsgave. Det er en sånn butikk med egen barneutstyrsavdeling. Selvfølgelig gikk vi innom der for å titte litt på vei til kassen. Og da kom det bort en selger som lurte på om vi ville ha noe hjelp. Og vi bare "Nei, ellers takk. Titter bare litt." Men han gir seg ikke: "Vil dere ha med dere noen brosjyrer?" og begynte å legge ut om de forskjellige vognene. Følte ikke for å si at vi siklet på vognene uten å være gravid ennå, så det ble litt sånn "Ehh, vi er bare på tittestadiet ennå. Kan kontakte deg hvis vi lurer på noe". Heldigvis ga han seg da.

Men, det er ikke det verste! Vi måtte innom et par butikker til og klarte å møte på bekjente to ganger som begge to spør: "Når skal dere ha små da?" :overrasket::bond:

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove. Er varm og trøtt og har småvondter her og der - sånne man gjerne får når man er litt kje. Klokka ringer om 6,5 timer. Blir nok en del kaffe på jobb i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sykt irriterende at det er varmt på natta! Sliter selv med å sovne! Vi har i tillegg morgensol inn vårt vindu. Varmt der ja :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så sykt irriterende at det er varmt på natta! Sliter selv med å sovne! Vi har i tillegg morgensol inn vårt vindu. Varmt der ja :(

Morgensol er ille. Lys våken i et solrikt, varmt rom kl 5 om morgenen.

Vi har kveldssol, så må velge om vi vil ha gardinene åpne for å få inn luft og dermed også lys, eller om vi vil ha det mørkt og varmt. Lurer på om jeg skal campe litt i kjellerstua snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gangen jeg tør tenke denne tanken: Kanskje jeg er gravid?

Vi har hoppa av i svingen, men kanskje det har sneket seg ut noen svømmere likevel. Eller en kondom var defekt.

Vet jeg bare er på dag 29, og syklusen min kan jo være på noen og tretti dager denne måneden.Men jeg hadde 20 dagers sist. Og jeg har hatt vondt i korsryggen og murringer i magen siden helgen og har brystvorter som er så såre som fy. Som regel er det hele puppen som er øm.

Skal vente til over helgen med å ta en eventuell test.

Edit: Og jeg har vært oppblåst de siste dagene.

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TEST! :D

Har ingen tester :bond:

Siden vi ikke skulle prøve før til høsten skulle vi liksom bestille billigtester fra ebay i helgen. Ingen apoteker som er åpne nå heller, så tidligste jeg får testet er på lørdag.

_________

Tok meg akkurat en dusj og nå er brystvortene mine så vonde at jeg ikke klarte å ta på meg BH etterpå. Måtte stjele en av mannens store t-skjorter for å unngå minimalt med kontakt :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovna på sofaen tidligere i dag og sov en times tid. Det får jeg igjen for nå :P jaja, fredag og helg i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag! Skal reise litt tidlig fra jobb i dag tror jeg. Er så trøtt at jeg kunne ga sovnet stående.

Synes det er deilig at det er overskyet og litt kaldt i dag. Så får jeg og huset kjøpt oss ned litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge varte den nedkjølinga. Stekendes sol rett inn i stua. Blåser litt, så det er deilig da :) godt å være hjemme tidlig i dag, selv om det betyr mer jobbing hjemme. Skal ta meg en halvtime på sofaen tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test kjøpt. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å klare å sove i natt.. Er både spent og nervøs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test tatt. Det ble en skyggestrek der, men bare sånn at jeg kun så den i sollys og ikke kunstig. Hva betyr det? Tør ikke konkludere med verken det ene eller det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...