Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Så moro at mannen engasjerer seg sånn da ;) Tror min ebay-pakke brukte rundt halvannen uke fra kina, så det tok ikke så lang tid ;)

Hadde det vært opp til han skulle vi gjerne ha fått barn i løpet av dette året ;)

Tror det kommer av at mange av kameratene hans akkurat har fått barn eller har noen på vei. Han vil være med i klubben :fnise: han er fryktelig søt da når han holder på sånn :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt to ordentlige menstruasjoner etter pilleslutt, og har naivt trodd at smertene jeg hadde i tenårene var borte.. :murvegg: i dag har jeg lært det motsatte. Det tok et par naproxen, varmeflaske, varmt bad, ryggmassasje av mannen og et par timers søvn (når smertestillende hjalp) før jeg ble fungerende igjen. Takk og lov for at jeg ikke jobbet i dag!

Tross av smertene har vi faktisk fått ordnet en del til bryllupet i dag. Vi har kjøpt: kaketopp, bordkort, pynt til bortkortene, gjestebok og en liten gave til gjestene. Ebay :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også! :hoppe: Det blir vel noen dager utenom det vanlige på jobben din også? Samboeren min skal på tur på en av Oslo-øyene sammen med klassen sin denne uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også! :hoppe: Det blir vel noen dager utenom det vanlige på jobben din også? Samboeren min skal på tur på en av Oslo-øyene sammen med klassen sin denne uka ;)

Jepp, er fire dager igjen nå og bare to av de er normale dager (hvertfall så normale de kan bli så tett mot ferie). Skikkelig deilig :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen fant ut at vi må vente enda en måned før vi prøver. Vi skal jo på bryllupsreise i høstferien og det er fryktelig kjedelig om jeg er morgenkvalm på turen. Så satser på at det klaffer slik at EL er på turen, så blir det kanskje en romantikk-baby ;)

Så da må jeg bare smøre meg med mer tålmodighet og vente på ikm i oktober. Har nedtellingsapp på mobilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferie! :hoppe:

Litt rart å skulle være borte fra jobben i 7 uker, men tror jeg overlever ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Hele 7 uker???

Lærer ;) har fire uker ferie og tre uker avspasering for kvelds- og helgejobbing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er kroppen i feriemodus. Har slukt hele tre kopper espresso i dag for å klare å være effektiv :kaffekopp: Har vært to turer i byen, vasket to maskiner med klær og planlagt litt bryllup hittil. Egentlig ikke så mye, men når man helst vil ligge på sofaen så synes jeg det er bra *klapp på skulderen*. Det er perfekt vær til å være inne og styre og stelle i dag, overskyet og guffent.

Må rydde og vaske litt på kjøkkenet og henge opp den siste maskinen med klær før jeg kan legge beina i sofaen :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært i dag :) Du må gjerne komme hit og vaske litt og sånn? hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du har vært i dag :) Du må gjerne komme hit og vaske litt og sånn? hihi!

Den dagen jeg får alle rom i huset rene på samme tid kan jeg begynne å levere vasketjenester ;) har riktignok ikke skjedd på de seks årene jeg har bodd for meg selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Joda, det er skummelt, men man har heldigvis noen måneder med å bli vant med tanken før det popper ut en levende baby ;)

Jeg klarer ikke å se for meg at jeg om 1 års tid forhåpentligvis har et barn på 4 måneder :hakeslepp::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...