Gå til innhold

Hvitløk ønsker seg en miniløk


Hvitløk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende da, Hvitløk ;) Krysser fingrene for dere, og at du ikke blir dårlig i bryllupet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da, Hvitløk ;) Krysser fingrene for dere, og at du ikke blir dårlig i bryllupet ;)

Takk :blomst: nei, klaffer det, så skal kvalmen holde seg langt unna :opplyser:

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heeelt enig i at dere likeså godt kan starte opp prøvingen igjen nå :Nikke: For venting er myyye mer uutholdelig enn litt kvalme :fnise:

Lykke til :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heeelt enig i at dere likeså godt kan starte opp prøvingen igjen nå :Nikke: For venting er myyye mer uutholdelig enn litt kvalme :fnise:

Lykke til :blomst:

Venting er grusomt :dry:

Takk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dere som leser denne dagboka må jo tro jeg og mannen er verdens mest ubeslutsomme par. Noe som forsåvidt er sant :fnise: I går da vi drakk litt pratet vi litt om barn og sånt, og for å gjøre en lang historie kort: pp2 er i gang.. ;)

Vi kom frem til at dersom jeg blir dårlig i bryllupet vil det være dumt, men det vil også være et symptom på en fin ting. Hvis vi har den hemmeligheten sammen den dagen, vil det være med på å gjøre dagen mer spesiell :)

EL-testene jeg har fra ebay synes jeg er skikkelig dumme for fargen er så ujevn. Kunne nesten ikke se teststreken i dag fordi det var en stor hvit strek over hele testen. Så estimert EL er på tirsdag/onsdag.

Ikke noe huff! Det er ingen skam og snu :opplyser: hihi

Jippi for pp2 :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe huff! Det er ingen skam og snu :opplyser: hihi

Jippi for pp2 :biggrin:

Haha, sant ;) mannen klager ikke, nå som han kan kjøre løpet fullt ut :fnise:

____________________________________________________

Åå, han var litt søt istad. Jeg fortalte han at siden vi skal prøve nå og el er rett rundt hjørnet, så må vi gjøre det litt oftere enn vanlig (vi er skikkelig kjedelige på den fronten). Og han ser skrekkslagen ut og spør: "Må vi gjøre det flere ganger i dag?" Tror han fikk litt prestasjonsangst :fnise:

Endret av Hvitløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er middagen fortært og mannen har dratt bort for kvelden. Så jeg har hele kvelden for meg selv :biggrin: Det har vært en koselig dag i dag. Elsker sånne regntunge dager, spesielt når det har vært så varmt i det siste. Vi gikk en tur i skogen i stad, for det så ut som det klarnet opp. Mannen tok med speilreflekskameraet for å ta litt naturbilder og det var skikkelig koselig. Men så begynte å pøsregne. Og jeg mener sånn skikkelig skybrudd! Heldigvis hadde vi tatt med en paraply (kan virkelig ikke se logikken i at vi ikke tok med to) slik at mannen fikk beskyttet kameraet. Jeg derimot ble klissbløt :fnise: Det var engentlig kanske koselig å gå med mannen i skogen alene mens det pøsregna. Det som ikke var fullt så koselig var at når vi var et par minutter hjemmefra startet det å tordne og lyne rett over oss. Kjente det hårene reiste seg på armene, så statisk var luften :omg: da løp vi resten av veien hjem!

Når det er sånne regndager får jeg av en eller annen grunn mer energi og lyst til å gjøre ting hjemme. Så snart er kjøkkenet vasket og etterpå tror jeg at jeg skal organisere litt på kontoret (det er snart et år siden vi flyttet inn, men ting er fremdeles ikke i orden der) eller rydde klesskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt mørkt på kvelden igjen :hakeslepp: tror jeg må begynne å legge meg tidligere slik at det fremdeles er antydning til blå himmel når jeg legger meg ;) liker virkelig ikke mørket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt deilig at det ikke er helt lyst når man skal legge seg til å sove da, da har jeg litt problemer iallefall. I natt var det deilig da, skikkelig regn-og ruskevær, koselig å ligge å høre på før man sovner :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt deilig at det ikke er helt lyst når man skal legge seg til å sove da, da har jeg litt problemer iallefall. I natt var det deilig da, skikkelig regn-og ruskevær, koselig å ligge å høre på før man sovner :rodmer:

Jeg våknet av regnvær flere ganger i natt. Det er så koselig når det trommer på taket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL er på vei (tror jeg)! Får ikke til de dumme EL-testene, de er blendahvite uansett om jeg tar de på morgenen eller ettermiddagen eller kvelden :sukk: skal ta en om et par timer og krysser fingrene for at den viser hvertfall litt mer farge enn de foregående. Kanskje til og med positiv ;)

I går lå jeg og hadde stikkinger på høyre side av magen og i natt hadde jeg en ganske så koselig drøm :lur: som resulterte i at i dag har jeg lyst til å hoppe på alle menn jeg ser :fnise: har murringer i området i dag også, så NOE skjer hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun en svak, svak strek på EL-testen. Kanskje jeg hadde EL i natt? :klo: hvertfall, skal ikke henge meg opp i testene så mye. Satser på at litt kos annenhver dag holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antydning til litt sterkere test i dag. Spennende å se om jeg får positiv eller om jeg misser LH toppen. Hvertfall er mannen positiv til å legge inn aksjer annenhver dag ;)

Nå har jeg fått svar på hvorfor jeg har et så trøtt og slapp de siste par ukene. Jeg har jernmangel! Det forklarer også hodepine og svimmelhet når jeg reiser meg. Så nå er det brokkoli og leverpostei for alle penga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Antatt EL i dag. Eller jeg har en app som sa i går, en som sier i dag og en som mener det er i morgen. Så tok den i midten ;) EL-testen var hakket mindre sterk i dag enn i går, så kanskje det stemmer? Selv om jeg aldri fikk den positiv. (Slå vekk dumme tanker om at jeg ikke får EL og aldri kan få barn). Regner meg hvertfall i dpo-land i morgen. Håper de to neste ukene går fort :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er dette her, er man garantert å ha hatt eggløsning når man får mensen, eller kan man få blødninger likevel, uten å ha hatt eggløsning...? Og i såfall, hva kommer de blødningene av? Kunne sikkert konsultert Google altså, men dere her inne ser ut til å ha veldig mye greie på det at jeg tipper dere har (egg)løsning på mitt spørsmål :fnise:

Og så håper jeg selvsagt at du ikke får mensen igjen på en god stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er dette her, er man garantert å ha hatt eggløsning når man får mensen, eller kan man få blødninger likevel, uten å ha hatt eggløsning...? Og i såfall, hva kommer de blødningene av? Kunne sikkert konsultert Google altså, men dere her inne ser ut til å ha veldig mye greie på det at jeg tipper dere har (egg)løsning på mitt spørsmål :fnise:

Og så håper jeg selvsagt at du ikke får mensen igjen på en god stund ;)

Jeg trooor det.. :klo: men hva det ellers er vet jeg ikke. Jeg er ikke den som kan mest om sånt, er ikke så hardbarka prøver ennå :fnise:

Mensen kan holde seg unna til sånn april/mai neste år :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fy flate for en trist episode av fødeavdelingen :cry3: stortutet hele siste halvdelen av episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...