Gå til innhold

Han hadde penis på str med en tommel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meeen.. sånn over til noe annet.

Dersom de en dag skulle planlegge å få barn, vil en sånn miniatyr klare det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går skulle jeg og daten min på en liten bytur. Havnet til slutt hjemme hos meg i senga. Vel jeg fikk sjokk da han tok av seg klæra. Penisen var på str med en tommel. Bokstavelig talt. Så den var så liten at han ikke fikk den inn i det hele tatt. Nytta jo ikke. Ble bare litt oralsex før vi sovnet.

Nå høres jeg kanskje overfladisk ut, men sex er viktig for meg. Hvertfall hvis jeg skal bli kjæreste med noen. Vil ikke være sammen med en jeg ikke kan ha sex med. Å bare ha oralsex blir jo kjedelig. Joda han kan sikkert bruke dildo på meg, men det blir ikke det samme.

Han er snill og kjekk osv, men dumt at han hadde SÅ liten penis :( Jeg kunne tenke meg å bli sammen med han og jeg synes det er fælt å skulle dumpe han pga penis str. Huff vet ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymous poster hash: b9946...77f

Da må det vel være greit at menn også er litt overfladiske også? Eller er det bare ok at damer er det siden vi menn er svin som kun tenker på utseende? Damer er full av dobbeltmoral, det grenser jo til komisk.

Anonymous poster hash: b483c...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du HATT sex med noen med micropenis?

AKA - Har du hatt sex med en stygg dame?

Anonymous poster hash: b483c...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meeen.. sånn over til noe annet.

Dersom de en dag skulle planlegge å få barn, vil en sånn miniatyr klare det?

Kanskje man må ringe inseminøren...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både hater og digger disse trådene på KG.

Først av alt misliker jeg de fordi det er synd på mannen, men jeg elsker de for det er en ego boost når man har den mest standard pikken som finnes.

:danse:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både hater og digger disse trådene på KG.

Først av alt misliker jeg de fordi det er synd på mannen, men jeg elsker de for det er en ego boost når man har den mest standard pikken som finnes.

:danse:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex er viktig for meg også. Tror jeg heller hadde kommet på en unnskyldning og gått videre. Jeg ville ikke ha sagt hvorfor jeg dumpet han.

Men tror du ikke han ville ha skjønt det? :klo:

Jeg mener - man har det kjempefint, har datet en stund - kjemien er veldig bra og lalala, og man vil treffes mer og alt. Så kommer sengestunden :sjarmor: , og... eh... :omg: Hvor... hvor er den?? :overrasket:

Etter en klønete hyrdestund, går man hvert til sitt. :sukk:

Så bestemmer dama seg for å finne på en kjempebra unnskyldning til å bare gå videre, hun var ikke helt der i livet at det passet med et forhold, det gikk ikke, kjemien var ikke "riktig", de "passet bare ikke" sammen...

Jeg vet ikke? Føler jo at hvis jeg hadde vært en mann med litt lite å rutte med nedentil så hadde jeg skjønt tegninga hvis det kom en avvisning etter første sex. Damer er til tider eeekstremt lette å gjennomskue på unnskyldninger selv om de tror den er bra. :sjenert:

Men kanskje han bare hadde trodd at hun hadde brukt ham for sexen, da. :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om en BITTEliten "penis", hadde dere menn likt en dame uten jur eller en dame som var vid som en ti-liters vaskebøtte? Nei, tenkte nok det.

Anonymous poster hash: 79044...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om en BITTEliten "penis", hadde dere menn likt en dame uten jur eller en dame som var vid som en ti-liters vaskebøtte? Nei, tenkte nok det.

Anonymous poster hash: 79044...f85

Det er kanskje ikke det man ser mest etter, men om man ellers hadde falt for dama så hadde begge de tingene vært noe man kan jobbe rundt om man har tilstrekkelig med følelser.

Anonymous poster hash: 0496b...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry mac, men asså det hadde vært så jævlig turn off for min del! så også bilder av såkalte micro-penis, og jeg syns oppriktig synd på de som er "utstyrt" med dette.

det kan ikke føles særlig mandig....



Anonymous poster hash: cd020...15d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke det man ser mest etter, men om man ellers hadde falt for dama så hadde begge de tingene vært noe man kan jobbe rundt om man har tilstrekkelig med følelser.

Anonymous poster hash: 0496b...fa7

Når man er i en datingfase så er man jo ofte ikke der helt ennå at det er tilstrekkelig med følelser. Det går fint an å ha et sexliv uten penetrering, men spørsmålet er om man er villig til å ha det når det ikke er nødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er i en datingfase så er man jo ofte ikke der helt ennå at det er tilstrekkelig med følelser. Det går fint an å ha et sexliv uten penetrering, men spørsmålet er om man er villig til å ha det når det ikke er nødvendig.

Det kommer jo an på. Merker ganske kjapt om jeg har kjemi (nok) med en dame til å se forbi eventuelle minuser. Stemmer ting ganske bra, så er det ikke så viktig at puppene er den og den størrelsen eller at man er vid/løs etc.

Anonymous poster hash: 0496b...fa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo an på. Merker ganske kjapt om jeg har kjemi (nok) med en dame til å se forbi eventuelle minuser. Stemmer ting ganske bra, så er det ikke så viktig at puppene er den og den størrelsen eller at man er vid/løs etc.

Anonymous poster hash: 0496b...fa7

Er man vid så kan det fikses. En micropenis kan som oftest ikke det. Pupper kan også fikses. Vekt også. Alt mulig egentlig, men en to cm penis vil aldri noensinne kunne bidra med noe som helst seksuelt.

Jeg er forøvrig enig i at man kan se forbi både det ene og det andre, men det er faktisk ganske mye å be en nyforelsket se forbi at hun aldri noensinne kommer til å ha et samleie med kjæresten sin som er givende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er da peniser som er adskillig mindre enn en tommel. Med andre ord er det neppe denne kategorien TS snakker om.

Anonymous poster hash: 2ee21...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en av grunnenne til at det kan være greit å ha seg tidlig I en datingperiode. tenk å vente til bryllupsnatta og få den overraskelsen a...



Anonymous poster hash: cd020...15d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og dette er da peniser som er adskillig mindre enn en tommel. Med andre ord er det neppe denne kategorien TS snakker om.

Anonymous poster hash: 2ee21...e27

Definisjonen på micropenis er under 7 cm. Selv har jeg møtt to og ingen av de var underutviklet slik som det kan ses ut på flere i den linken. Men begge bestod omtrent bare av hodet, som var normalt/lite i størrelse og kanskje 1-2 cm med skaft, så totalt en 3-4 cm med penis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjonen på micropenis er under 7 cm. Selv har jeg møtt to og ingen av de var underutviklet slik som det kan ses ut på flere i den linken. Men begge bestod omtrent bare av hodet, som var normalt/lite i størrelse og kanskje 1-2 cm med skaft, så totalt en 3-4 cm med penis.

Det høres kjent ut du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...