Gå til innhold

Han hadde penis på str med en tommel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker jeg skulle ha sex med en ons en gang og fyren viste seg å ha en penis som var 5cm lang og 1,5cm tykk. Jeg ble litt målløs og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre men prøvde som best jeg kunnne å forholde meg til det som om alt var normalt. Det var en vond opplevelse for han fikk det virkelig ikke til og jeg syntes så synd på ham og tenkte på hvor vanskelig det måtte være for ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Jeg er glad jeg aldri har møtt en gutt med så liten penis! Jeg har vært heldig.

At du ikke har møtt en slik gutt, er det du eller den eventuelle gutten som er heldig da, sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da snakker du om å gå inn i et forhold fordi du synes synd på vedkommende. Skal h*n kanskje betale for tjenesten?

Jeg hadde aldri datet en som var lam. Blind. Døv. Syk. Gjør dette meg til et godt menneske? Nei. Det gjør meg til et menneske. Og jeg skammer meg ikke over å ikke ofre mitt liv for at noen andre vilkårlige mennesker kanskje kan ha det litt bedre (det er dog tvilsomt, folk er like ulykkelige i forhold som alene). Det har vi psykologer til det. Din psyke er ditt problem. Fiks den selv. Gjelder menn med mikropeniser som alle andre.

Anonymous poster hash: 976f9...dff

Herrefred, snakk om virkelig å missforstå et poeng, og være en hensynsløs drittsekk.

Du er verdiløs og patetisk, og jeg bryr meg ikke om det sårer deg, for din psyke er ditt problem.

Endret av Hjelperen93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke klag. Kjæresten min har alt for stor.. Luksusproblem :fnise:
Uansett, sex er viktig i et forhold - og jeg tror faktisk det hadde vært en dealbreaker for meg. De som synes det høres overfladisk ut kan bli sammen med en gutt selv med en penis på størrelse med en tommel. :biggrin:



Anonymous poster hash: 34e78...54b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, med en penis på 18 - 19 cm. Tykkelsen husker jeg ikke, men den er over gjennomsnittet. Har alltid fått skryt av at jeg er flink i senga, og at jeg er nøye med å gi jenta tilfredsstillelse før meg selv. Både oralt og med bruk av junior'n. Hadde jeg fått beskjed om at pikken min var for liten så tror jeg at jeg hadde dødd!

Jeg har full forståelse for at det kan oppstå komplikasjoner hvis det skal pules med en liten penis. Men aldri - AAALDRIII!!! si til mannen at det er pikken hans som er årsaken til at dere dumper han. Finn heller ei særdeles godt gjennomtenkt hvit løgn. Det er vondt nok å bli dumpa, om en ikke også skal få høre at "manndommen" ikke funker. Dette er barnelærdom damer! Snu på flisa, og tenk om dere hadde fått tilbakemelding om at puppene hadde vært for små, skjeden for vid, skamleppene for store/små, feil farge osv osv Hvordan hadde dere takla det?!



Anonymous poster hash: 7f1bd...5b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

"Mikropenis" er så vidt jeg vet et medisinsk uttrykk, en fysisk defekt som oppdages helt fra dag 1 nærmest. Det er ikke det samme som å ha liten penis. Tror ikke mikropenis er særlig vanlig. Hvis den er som en tommel, er det ikke mikropenis, men bare en normal, liten penis.

Hva man kan gjøre med det... Tja, han får jo ikke gjort noe med størrelsen. Men prøvde dere i det hele tatt å gjennomføre et samleie? Tror det skal mye til for at det ikke er gjennomførbart. Og for å få til god sex må man som regel kjenne hverandre, det gjelder uansett størrelse på mannen. Er helt enig i at sex er viktig i et forhold, men det går vel an å prøve før man gir opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del mennesker i samfunnet som aldri vil få oppleve verken sex, intimitet eller kjærlighet. Dette pga fysiske attributter, mentale problemer eller sosial status.

Slik er det bare.



Anonymous poster hash: 56c81...c88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...