Gå til innhold

Han hadde penis på str med en tommel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går skulle jeg og daten min på en liten bytur. Havnet til slutt hjemme hos meg i senga. Vel jeg fikk sjokk da han tok av seg klæra. Penisen var på str med en tommel. Bokstavelig talt. Så den var så liten at han ikke fikk den inn i det hele tatt. Nytta jo ikke. Ble bare litt oralsex før vi sovnet.

Nå høres jeg kanskje overfladisk ut, men sex er viktig for meg. Hvertfall hvis jeg skal bli kjæreste med noen. Vil ikke være sammen med en jeg ikke kan ha sex med. Å bare ha oralsex blir jo kjedelig. Joda han kan sikkert bruke dildo på meg, men det blir ikke det samme.

Han er snill og kjekk osv, men dumt at han hadde SÅ liten penis :( Jeg kunne tenke meg å bli sammen med han og jeg synes det er fælt å skulle dumpe han pga penis str. Huff vet ikke hva jeg skal gjøre.



Anonymous poster hash: b9946...77f
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare gå videre og finne en mann med større penis.

Anonymous poster hash: 7a4b8...bb5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er viktig for meg også. Tror jeg heller hadde kommet på en unnskyldning og gått videre. Jeg ville ikke ha sagt hvorfor jeg dumpet han.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres litt overfladisk ut.. jeg mener du kan få det til selv med en tommeltott. Må kanskje jobbe litt mer for det, men du kan absolutt få det til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var han hard da? Er jo noen som har grower.. Kjæresten min sin er ikke stor når han ikke er kåt (kanskje størrelsen til en litt tykk pekefinger), men blir godt over gjennomsnittet når han er kåt.

Om den bare er så liten og du ikke vil prøve å få det til å funke, så ser jeg ikke hvorfor du skal fortsette å date han. Er likevel mange som har et godt fungerende sexliv selv om penisen ikke er stor. For sex er mer enn penetrering :)



Anonymous poster hash: e7316...aa2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det høres litt overfladisk ut.. jeg mener du kan få det til selv med en tommeltott. Må kanskje jobbe litt mer for det, men du kan absolutt få det til.

Har du HATT sex med noen med micropenis?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres litt overfladisk ut.. jeg mener du kan få det til selv med en tommeltott. Må kanskje jobbe litt mer for det, men du kan absolutt få det til.

:skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres litt overfladisk ut.. jeg mener du kan få det til selv med en tommeltott. Må kanskje jobbe litt mer for det, men du kan absolutt få det til.

Da lurer jeg virkelig på åssen? Kommer ikke til å kjenne noen ting.

Anonymous poster hash: b9946...77f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var han hard da? Er jo noen som har grower.. Kjæresten min sin er ikke stor når han ikke er kåt (kanskje størrelsen til en litt tykk pekefinger), men blir godt over gjennomsnittet når han er kåt.

Om den bare er så liten og du ikke vil prøve å få det til å funke, så ser jeg ikke hvorfor du skal fortsette å date han. Er likevel mange som har et godt fungerende sexliv selv om penisen ikke er stor. For sex er mer enn penetrering :)

Anonymous poster hash: e7316...aa2

Ja dette var i stiv tilstand :(

Anonymous poster hash: b9946...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han fra Bærum? Siden jeg har vært borti noen micropeniser derfra så må jeg spør.

Funker ikke med så liten penis nei. Hell no. Har som sagt vært borti det og da sklei litjkaren ut. Det var 2 bortkasta minutter av mitt liv.

Sex er ikke alt nei, men hva er poenget med å være sammen med en man ikke kan ha ordentlig sex med? Syns ikke det er kravstort i det hele tatt.



Anonymous poster hash: fa979...bbb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da lurer jeg virkelig på åssen? Kommer ikke til å kjenne noen ting.

Anonymous poster hash: b9946...77f

Pleier du ikke kjenne noenting når du blir fingret? Du er klar over at de fleste nervene ligger plassert ytterst i skjeden?

Greit at man foretrekker stor penis men hvis man ikke kjenner noenting av en tommelstor penis bør man sjekke underlivet sitt før man legger skylden ene og alene på mannen.

Anonymous poster hash: 2ee21...e27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skulle jeg og daten min på en liten bytur. Havnet til slutt hjemme hos meg i senga. Vel jeg fikk sjokk da han tok av seg klæra. Penisen var på str med en tommel.

Anonymous poster hash: b9946...77f

Javel.

Alle er ikke utstyrt som en hest. Det er komplett normalt å ikke ha en lang tjukk en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den dagen jeg ser en mann bruke penisen sin som en fing, samt at den sitter slik til at den kommer til som en fing, så skal jeg godta sammenligningen mellom fingring og micropenis.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke grunnlag for å kunne uttale deg.

Micropenis er jo sånn 2 til 3 cm.

Vil tro en tommeltott er litt større enn det. Uansett synes jeg det er frekt av deg å fortelle meg noe som helst om grunnlag. Hva mener du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han fra Bærum? Siden jeg har vært borti noen micropeniser derfra så må jeg spør.

Anonymous poster hash: fa979...bbb

Du har feil konsept om hva en micropenis er. Du har vært borti endel ganske alminnelige gutter med normale kuker, tenker jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Micropenis er jo sånn 2 til 3 cm.

Vil tro en tommeltott er litt større enn det. Uansett synes jeg det er frekt av deg å fortelle meg noe som helst om grunnlag. Hva mener du?

Du har jo intet grunnlag. Ergo er det bare din feile innstilling som gjør at du opplever det som frekt at du ikke har erfaring og det påpekes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...