Gå til innhold

Han hadde penis på str med en tommel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jo noe veldig intimt med å kjenne HAN inni seg da... og ikke bare plastikk eller whatever. For meg er det en del av opplevelsen i hvert fall - og henger ikke hodet med, så funker ikke ting der nede heller.

Vel, har han den fysikken han har så må du nesten godta dette. Hvis ikke er ikke DU mye å samle på for en sånn mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva de får ut av det er orgasme og intimitet og å ha noe fint sammen med den de er glad i. Vel og merke når de ikke blir gjenstand for den typen forakt mange ser ut til å ha her inne...

Ja. Men må være kjipt å ikke engang kjenne han inni seg. Jeg mener... det MÅ være kjipt. Herregud. Det er jo det beste med hele sexen. Selv om han bare ligger helt i ro liksom. Det er jo det mest intime av alt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, har han den fysikken han har så må du nesten godta dette. Hvis ikke er ikke DU mye å samle på for en sånn mann.

Nei, regner med det går begge veier. Kan ikke se for meg at sex kan være bra for en sånn mann... men nå klarer jeg ærlig talt ikke se for meg en sånn penis da. Den må jo være EKSTREMT liten i så fall. Jeg mener... en finger kjennes jo inni en skjede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men må være kjipt å ikke engang kjenne han inni seg. Jeg mener... det MÅ være kjipt. Herregud. Det er jo det beste med hele sexen. Selv om han bare ligger helt i ro liksom. Det er jo det mest intime av alt.

For DEG.. Ok. Du er ikke alle kvinner og sex er mer enn du tydeligvis har forsøkt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For DEG.. Ok. Du er ikke alle kvinner og sex er mer enn du tydeligvis har forsøkt enda.

Hva vet vel du om hva jeg har forsøkt? Jeg vet hva jeg foretrekker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For DEG.. Ok. Du er ikke alle kvinner og sex er mer enn du tydeligvis har forsøkt enda.

Jeg er enig med Ferny her. Og jeg har forsøkt. I 6 mnd coachet jeg en fyr med micropenis om hvordan han kunne lære seg å bruke munnen og hendene, det var totalt umulig. Så jeg dumpet ham. Med en beskjed.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første kjæresten min var liten, men vi hadde god og tilfredsstillende sex, og det føltes trangt. Mennene som kom etter ham hadde normal eller stor størrelse.... Da romantikken gjenoppsto med første kjæresten etter et par år kunne jeg ikke kjenne kuken hans lenger, og ikke han heller! Han bare smatt inn og ut uten friksjon. Så det fungerte ikke. Det kommer altså an på hva skjeden er vant til...



Anonymous poster hash: bd7c7...0ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som foreslår dildoer og sexleketøy som substitutt for liten tiss? Altså er den så liten at den ikke er brukanes, da er det vel ikke noe poeng å være sammen. Dildooer og sånt er vel mer noe man bruker når man er alene.. Som Ferny skriver så ER det noe spesielt med å føle en penis inni seg. Tiss mot tiss :rodmer:



Anonymous poster hash: fa979...bbb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Ferny her. Og jeg har forsøkt. I 6 mnd coachet jeg en fyr med micropenis om hvordan han kunne lære seg å bruke munnen og hendene, det var totalt umulig. Så jeg dumpet ham. Med en beskjed.

Hva var beskjeden?

Ta penisforlengende operasjon!! ?

Anonymous poster hash: 65aee...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var beskjeden?

Ta penisforlengende operasjon!! ?

Anonymous poster hash: 65aee...746

Du er en fin fyr som jeg var dødsforelsket i, i begynnelsen, men den dampet av etterhvert pga du ikke tok til deg ansvar for at kuken din er for liten og at sexen vår saug. Jeg har nå prøvd å lære deg å bruke munnen og hendene i seks måneder og nu gidder jeg ikke mer. Jeg slår opp.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første kjæresten min var liten, men vi hadde god og tilfredsstillende sex, og det føltes trangt. Mennene som kom etter ham hadde normal eller stor størrelse.... Da romantikken gjenoppsto med første kjæresten etter et par år kunne jeg ikke kjenne kuken hans lenger, og ikke han heller! Han bare smatt inn og ut uten friksjon. Så det fungerte ikke. Det kommer altså an på hva skjeden er vant til...

Anonymous poster hash: bd7c7...0ff

Jeg tror ikke du har sett penisbildene det ble linket til i sted....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager litt OT. Men jeg la merke til at på alle bildene av de det ble linket til, så var det veldig lite behåring på disse? Kan det ha noe med kraftig testosteron mangel i oppveksten? Altså micropenis? Av de bildene jeg så var det en person med litt kjønnshår, men ikke i nærheten av hva som er normalt. I tillegg hadde ingen av mennene på bildene synlige hår på lårene eller magen.

Om det i så fall har sammenheng med testosteron burde det jo være mulig å gi testosteron tilskudd hos gutter før de er ferdig med puberteten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager litt OT. Men jeg la merke til at på alle bildene av de det ble linket til, så var det veldig lite behåring på disse? Kan det ha noe med kraftig testosteron mangel i oppveksten? Altså micropenis? Av de bildene jeg så var det en person med litt kjønnshår, men ikke i nærheten av hva som er normalt. I tillegg hadde ingen av mennene på bildene synlige hår på lårene eller magen.

Om det i så fall har sammenheng med testosteron burde det jo være mulig å gi testosteron tilskudd hos gutter før de er ferdig med puberteten?

Micropenis er tegn på at noe har gått galt under svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har feil konsept om hva en micropenis er. Du har vært borti endel ganske alminnelige gutter med normale kuker, tenker jeg.

Noen av oss har "møtt" en ordentlig micropenis, og det er noe ganske annet enn en normal til litt liten penis. Sistnevnte funker greit, førstnevnte er verre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss har "møtt" en ordentlig micropenis, og det er noe ganske annet enn en normal til litt liten penis. Sistnevnte funker greit, førstnevnte er verre.

Nemlig. Fatter ikke hvorfor tigeren kverulerer for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange synes synd på denne"stakkarn", og helst ville ha sluppet og måtte fortelle at dumpingen var pga størrelse. Hvorfor det egentlig?

Han var jo kanskje fornøyd med ligget. Mulig han synes TS var akkurat passe romslig også, selv om det kanskje er lite sannsynelig... For alt vi vet sitter han på kroen og samler høye-5 mens han forteller kameratene søndags-historien om den gangen kom til skade for å støte på en brønn :vetikke:

Her sitter da TS slukøret tibake, furter og vet ikke sin arme råd. Det er vel strengt tatt TS som trenger sympati her?

Det å si til en mann at han er uaktuell pga. manglend størrelse på sædslangen er nok mye bedre enn å skylde på noe annet... Si det som det er du TS, så slipper han å fundere på om han gjorde noe feil.

Om jeg skulle ha blitt dumpet pga. størrelsen på minstemann selv, så hadde jeg nok tatt det med knusende ro, gitt meg selv en klapp på skuldern og tenkt -peeeew, dodged a bullet there buddy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Micropenis er tegn på at noe har gått galt under svangerskapet.

Ah ok :) Takk!

Men hvorfor har de ikke noe hår? På alle bildene jeg så hadde mennene helt glatt hud på magen og lårene, og så og si ikke noe kjønnshår heller, en med litt over roten, men ikke på ballene eller noe sted ellers? Ble så nysgjerrig nå :fnise:

Edit: leste mer på linken nå, det har med hormon nivået å gjøre, men på et mye tidligere stadie, altså i fosterlivet, og at de fikk litt testosteron underveis i oppveksten, men at de uansett, som oftest, ikke får normal størrelse. Men da forklarer det hvert fall også hvorfor de ikke har så mye behåring.

Endret av Kiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...