Gå til innhold

Han hadde penis på str med en tommel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har jo intet grunnlag. Ergo er det bare din feile innstilling som gjør at du opplever det som frekt at du ikke har erfaring og det påpekes.

Troll.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett så er det løgn og bullshit fra ts. Søk mikrokuk på wikipedia så forstår du at det absolutt ikke er det det dreier seg om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er det løgn og bullshit fra ts. Søk mikrokuk på wikipedia så forstår du at det absolutt ikke er det det dreier seg om.

Så når du ikke kommer noen vei med dårlige argumenter, så er det TS som lyver?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men var han hard da? Er jo noen som har grower.. Kjæresten min sin er ikke stor når han ikke er kåt (kanskje størrelsen til en litt tykk pekefinger), men blir godt over gjennomsnittet når han er kåt.

Om den bare er så liten og du ikke vil prøve å få det til å funke, så ser jeg ikke hvorfor du skal fortsette å date han. Er likevel mange som har et godt fungerende sexliv selv om penisen ikke er stor. For sex er mer enn penetrering :)

Anonymous poster hash: e7316...aa2

Min samboer sin og, liten som slapp og svær som erigert. Men hadde en gang sex med en minipenis, jeg kjente ikke at den var inni meg og jeg tenkte meg ikke om og spurte "er den inni?", stakkars fyr :P

Anonymous poster hash: e38a4...26b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel.

Alle er ikke utstyrt som en hest. Det er komplett normalt å ikke ha en lang tjukk en.

Har haller ikke noe krav om at han MÅ være utstyrt som en hest heller.

Anonymous poster hash: b9946...77f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du ikke kjenne noenting når du blir fingret? Du er klar over at de fleste nervene ligger plassert ytterst i skjeden?

Greit at man foretrekker stor penis men hvis man ikke kjenner noenting av en tommelstor penis bør man sjekke underlivet sitt før man legger skylden ene og alene på mannen.

Anonymous poster hash: 2ee21...e27

Man blir ikke fingret med en tommel heller da.

Anonymous poster hash: b9946...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er det løgn og bullshit fra ts. Søk mikrokuk på wikipedia så forstår du at det absolutt ikke er det det dreier seg om.

Løgn og bullshit? Javel

Anonymous poster hash: b9946...77f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er greit at fingring fungerer annerledes enn penetrering med penis, men prinsippet er at man har såpass mye følelse i ytterdelen/åpningen av skjeden at det skal være rimelig skrale saker på penisfronten før man ikke kjenner noenting. En tommelstørrelse er heller ikke micropenis med mindre man snakker om en babytommel.

At man ikke tenner på små peniser og ikke ønsker å være i et forhold med eller ha sex med en mann med liten penis er greit, men å påstå at man er ute av stand til å kjenne noe som helst hvis penisen er tommelstor høres passe teit ut. Da må man jo være unormalt lite følsom i underlivet. Jeg er så følsom i åpningen og ytre del av skjeden at en tommelstor penis fint greier å tilfredsstille meg. Jeg nekter å tro jeg er så innmari unik.



Anonymous poster hash: 2ee21...e27
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt TS. Har opplevd det samme og det var som å ha en lifesize Ken-dukke som jukket mot underlivet mitt, skjønte ingenting før jeg så hva greia var (eller ikke var, rettere sagt). Hva i all verden menn med slike peniser får ut av samleie er meg en gåte. Menmen. Hunder jukker på puter så noe er det vel. Om noen er fornøyd med å være pute så dem om det, jeg står over.



Anonymous poster hash: ac69f...8cb
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir ikke fingret med en tommel heller da.

Anonymous poster hash: b9946...77f

Hæ? Hvem har bestemt det? Jeg liker godt å bli penetrert av tommelen til kjæresten så vel som de andre fingrene hans, men det burde vi kanskje slutte med? :P "Fingring" er mer enn å gni på klitoris, vettu :)

Anonymous poster hash: 2ee21...e27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner TS godt, men det er nok best å servere en hvit løgn når hun skal dumpe ham. Å bli dumpet over "for liten penis" er tross alt selvmordsgrunn.

Endret av Trapp
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er greit at fingring fungerer annerledes enn penetrering med penis, men prinsippet er at man har såpass mye følelse i ytterdelen/åpningen av skjeden at det skal være rimelig skrale saker på penisfronten før man ikke kjenner noenting. En tommelstørrelse er heller ikke micropenis med mindre man snakker om en babytommel.

At man ikke tenner på små peniser og ikke ønsker å være i et forhold med eller ha sex med en mann med liten penis er greit, men å påstå at man er ute av stand til å kjenne noe som helst hvis penisen er tommelstor høres passe teit ut. Da må man jo være unormalt lite følsom i underlivet. Jeg er så følsom i åpningen og ytre del av skjeden at en tommelstor penis fint greier å tilfredsstille meg. Jeg nekter å tro jeg er så innmari unik.

Anonymous poster hash: 2ee21...e27

Du vet at ikke alle er like ja? Selv om du er så utrolig følsom der, så betyr jo ikke det at ALLE er det. Og ikke trenger det å bety at det er noe galt om man ikke er like følsom der nede som det du er.

For min del så er det lenger inn jeg er følsom, ikke rett innenfor åpningen.

Anonymous poster hash: 29450...b8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har feil konsept om hva en micropenis er. Du har vært borti endel ganske alminnelige gutter med normale kuker, tenker jeg.

Nope. 4 cm. En opplevelse jeg aldri vil glemme.

Anonymous poster hash: fa979...bbb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. 4 cm. En opplevelse jeg aldri vil glemme. Anonymous poster hash: fa979...bbb

Da er du i så fall en ekte bitch. Har du tenkt på hvordan gutten føler seg? Tror du det er noe hyggelig å få sånne kommentarer slengt mot seg. Nei, du tenker bare på deg selv og din enorme vagina!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er du i så fall en ekte bitch. Har du tenkt på hvordan gutten føler seg? Tror du det er noe hyggelig å få sånne kommentarer slengt mot seg. Nei, du tenker bare på deg selv og din enorme vagina!

LOL!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du i så fall en ekte bitch. Har du tenkt på hvordan gutten føler seg? Tror du det er noe hyggelig å få sånne kommentarer slengt mot seg. Nei, du tenker bare på deg selv og din enorme vagina!

Hvor står det at hun sa til han at han hadde en liten penis? :klo: Det er da absolutt ikke sikkert at hun kommenterte størrelsen hans.

Anonymous poster hash: 29450...b8e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres litt overfladisk ut.. jeg mener du kan få det til selv med en tommeltott. Må kanskje jobbe litt mer for det, men du kan absolutt få det til.

Bra med optimisme, men..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic, men hva får menn med veldig små peniser ut av penetrasjon? Det må da være noe forferdelig å se at man er så liten at man detter ut for omtrent hvert jokk (jeg hadde fått medfølelse for jenta som måtte ta til takke med min "tommeltott"), og jo mindre penisen er, jo mindre friksjon må det jo bli også for fyren :S Nei, dere med liten penis har min største sympati.



Anonymous poster hash: 79044...f85
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...