Gå til innhold

Han hadde penis på str med en tommel!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner TS godt, men det er nok best å servere en hvit løgn når hun skal dumpe ham. Å bli dumpet over "for liten penis" er tross alt selvmordsgrunn.

Om man har en penis på under 7cm så tror jeg mannen er såpass klar over det at det ikke trengs noen kommentar for å komme til den slutningen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor står det at hun sa til han at han hadde en liten penis? :klo: Det er da absolutt ikke sikkert at hun kommenterte størrelsen hans.

Anonymous poster hash: 29450...b8e

Så klart sa jeg ikke det til han, hællemåååne. Og for the record har jeg ingen stor vagina. Er det mulig å bli så sint fordi noen av oss har våre preferanser på penis-størrelse? Mannfolk har jo preferanser på alt mulig, der er det både pupper, rumpe og kjønnslepper som skal være sånn og sånn.

Anonymous poster hash: fa979...bbb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du i så fall en ekte bitch. Har du tenkt på hvordan gutten føler seg? Tror du det er noe hyggelig å få sånne kommentarer slengt mot seg. Nei, du tenker bare på deg selv og din enorme vagina!

DU er en bitch. jeg har ikke sagt det til han, så slutt å legg ord i min munn!

Anonymous poster hash: fa979...bbb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har en penis på under 7cm så tror jeg mannen er såpass klar over det at det ikke trengs noen kommentar for å komme til den slutningen.

Sikkert sant nok. Kanskje vi kunne bruke noen av de pengene vi bruker på å gi kvinner puppe-operasjoner på statens regning til å gi menn med små peniser penis-implantat?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er fornøyd med utstyret hans ts, så bør du gå videre. Jeg har selv vært bortpå en slik og det var null nytelse.



Anonymous poster hash: b12cb...3d1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var ikke så tjukk - men den var skikkelig kort.



Anonymous poster hash: a7194...c04
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes bare synd på slike menn.

Jeg synes synd på slike kvinner som har behov for at det river og sliter i fitta under sex.

Personlig ville jeg ikke ha dumpa ei fordi hun var slakk i underlivet.

Anonymous poster hash: 65aee...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var borti det samme en gang, fikk ikke mye nytelse av den sexen kan man si. Ikke noe særlig å ha sex når man nærmest ikke føler noe. Det er jo trist at dette ikke er menns skyld og noe dem kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart sa jeg ikke det til han, hællemåååne. Og for the record har jeg ingen stor vagina. Er det mulig å bli så sint fordi noen av oss har våre preferanser på penis-størrelse? Mannfolk har jo preferanser på alt mulig, der er det både pupper, rumpe og kjønnslepper som skal være sånn og sånn.

Anonymous poster hash: fa979...bbb

Håper ikke du trodde at jeg ble sint fordi du ikke liker mini-peniser?:P Jeg er enig med deg jeg :) Jeg hadde nok ikke fått så veldig mye nytelse av en liten penis jeg heller så.

Anonymous poster hash: 29450...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på slike kvinner som har behov for at det river og sliter i fitta under sex. Personlig ville jeg ikke ha dumpa ei fordi hun var slakk i underlivet. Anonymous poster hash: 65aee...746

Men det er jo forskjell på det at det "river og sliter" i fitta og det å faktisk FØLE noe? Jeg trenger da ikke en fyr med en svær penis, men med en med en penis som er større enn tommelen som TS beskrev, da kjenner man ikke stort. Endret av Chloe87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes synd på slike kvinner som har behov for at det river og sliter i fitta under sex.

Personlig ville jeg ikke ha dumpa ei fordi hun var slakk i underlivet.

Anonymous poster hash: 65aee...746

Deg om det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer sin og, liten som slapp og svær som erigert. Men hadde en gang sex med en minipenis, jeg kjente ikke at den var inni meg og jeg tenkte meg ikke om og spurte "er den inni?", stakkars fyr :P

Anonymous poster hash: e38a4...26b

Kjente du ikke at den var inni?? Hvordan går det an??!! :hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo forskjell på det at det "river og sliter" i fitta og det å faktisk FØLE noe? Jeg trenger da ikke en fyr med en svær penis, men med en med en penis som er større enn tommelen som TS beskrev, da kjenner man ikke stort.

Enn om du og denne hypotetiske kjæresten utstyrte dere med en massasjestav, leketøy og massasjeoljer og hadde sex uavhengig av å fokusere på hvordan han var utstyrt.. Det ER mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enn om du og denne hypotetiske kjæresten utstyrte dere med en massasjestav, leketøy og massasjeoljer og hadde sex uavhengig av å fokusere på hvordan han var utstyrt.. Det ER mulig.

Er jo noe veldig intimt med å kjenne HAN inni seg da... og ikke bare plastikk eller whatever. For meg er det en del av opplevelsen i hvert fall - og henger ikke hodet med, så funker ikke ting der nede heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt TS. Har opplevd det samme og det var som å ha en lifesize Ken-dukke som jukket mot underlivet mitt, skjønte ingenting før jeg så hva greia var (eller ikke var, rettere sagt). Hva i all verden menn med slike peniser får ut av samleie er meg en gåte. Menmen. Hunder jukker på puter så noe er det vel. Om noen er fornøyd med å være pute så dem om det, jeg står over.

Anonymous poster hash: ac69f...8cb

Hva de får ut av det er orgasme og intimitet og å ha noe fint sammen med den de er glad i. Vel og merke når de ikke blir gjenstand for den typen forakt mange ser ut til å ha her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han var rik ;)

Uansett, stakkars fyr, det er ikke så mye han får gjort med det, om han ikke vil ta ekstrem-kirurgi med masse risiko.

For min del kunne en interessant, oppegående personlighet og god oralsex veie opp for en liten penis. Det er mye annet i et forhold enn en penis som er avgjørende for meg.

Anonymous poster hash: 9cf5f...4f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at ikke alle er like ja? Selv om du er så utrolig følsom der, så betyr jo ikke det at ALLE er det. Og ikke trenger det å bety at det er noe galt om man ikke er like følsom der nede som det du er.

For min del så er det lenger inn jeg er følsom, ikke rett innenfor åpningen.

Anonymous poster hash: 29450...b8e

:roll:

Ja det vet jeg og nei jeg er klar over at ikke alle er like. Noen trenger store peniser og noen klarer seg med mindre. Alt er like normalt. Jeg mener likevel at dersom man ikke kjenner noen ting som helst av å ha sex med en tommelstor penis (som er større enn en micropenis), så er man under gjennomsnittet følsom.

Men vi får håpe denne karen som TS møtte på finner seg ei dame som finner penisen hans tilfredsstillende. TS synes ikke han er god nok, så da står hun fritt til å avslutte flørten. Det finnes sikkert nok av unnskyldninger hun kan bruke istedet for å si at han har liten tiss.

Anonymous poster hash: 2ee21...e27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...