shy Skrevet 8. oktober 2004 #541 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hei Siamvennen!! En stooooor til deg. Det var da mye tris på en gang! Jeg har selv en onkel med lymfekreft, og det er triste greier. Langvarig prossess, og tøffe "tak". Vi får håpe det ikke har spredd seg hos tanten din. Vel, som du sikkert har sett... ingen klaff denne PP heller.... BUHU. Men *shy tar seg sammen* nå er det bare å rette blikket fremover, og prøve igjen!!! Du må huske på å ikke bare jobbe og slite deg ut nå i helgen da.... dere må ha energi til masse kos nå vet du! Fint å se at du har EL i allefall!!! Det ER veldig gøy å få en positiv test for en gangs skyld! Du får ha en suuper helg!!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. oktober 2004 #542 Del Skrevet 8. oktober 2004 Uff, det var triste nyheter! Håper alt går bra alikevel. En stor til deg, vennen! Det er jo flott at El-testen var positiv, da krysser jeg alt for en positiv graviditetstest denne måneden! Håper dere greier å kose litt, selv med mye jobbing i helgen og triste beskjeder.. Ha en fin helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #543 Del Skrevet 8. oktober 2004 Takk for trøst Popelka, shy og Juni04. Regner med at vi traff ganske bra på el nå....! Kjente på livmortappen i sta, og den er helt enig i testen om at el er i full gang. Kanskje det er et lite egg som holder på å dele seg nå? Det blir spennende denne gangen, har gode forhåpninger. Så nå er det bare å prøve å holde ut i 2 uker frem mot ikm. Men for å være på den sikre siden blir det nok litt kosing de nærmeste dagene også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 8. oktober 2004 #544 Del Skrevet 8. oktober 2004 En liten tur innom dagboka di for å ønske deg en god helg! :klem2: Så spennende med EL. Håper det klaffer for deg denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 8. oktober 2004 #545 Del Skrevet 8. oktober 2004 Krysser fingre og tær for et skikkelig klaff for dere nå Siam!!! Det er velfortjent!!! Vil også ønske deg ei riktig god helg!!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. oktober 2004 #546 Del Skrevet 8. oktober 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. oktober 2004 #547 Del Skrevet 8. oktober 2004 Takk for hilsen, Siam! :-) Krysser fingrene for at dere har klart det nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #548 Del Skrevet 8. oktober 2004 Takk for hilsen, besøk og lykkeønskinger sirka, Madden, Soul og lillen! Dere er vel noen go'inger. Nå har vi akkurat kommet hjem fra kino. Så Uno, og den var kjempebra! Utrolig bra beskrevet. Aksel Henie er jammen flink. I kveld blir det bare avslapping før det blir jobbing i morgen! Heldigvis blir det ikke noe som skjer på kvelden i morgen, så jeg kommer til å være hjemme i halv åtte-tiden på kvelden. Men det er tidlig opp igjen på søndag og jobbing hele dagen før det er festmiddag igjen. Forrige gang var jeg ikke hjemme før halv fire på natta. Må prøve å komme meg litt tidligere hjem nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 9. oktober 2004 #549 Del Skrevet 9. oktober 2004 Håper du får en fin jobbehelg med litt avslapning innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2004 #550 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hei og gratulerer med salg av leiligheten! Ha en fortsatt veldig god helg, da. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #551 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det gikk bra på messa i dag, fikk spilt masse playstation siden vi deler stand med dem. Har blitt en racer på rally. Gikk en time før i dag siden han jeg sto på stand sammen tok seg litt fri under fotballkampen. Og det var veldig greit. Det holdt å stå der i 9 1/2 time... Og så er det full dag i morgen. Bare enda mer siden det er festmiddag på kvelden. Forrige runde ble jeg dratt opp på scenen under underholdningen og var nødt til å stå og danse sammen med en annen jente... Tenkte at det ikke var noen som så meg siden scenen var så stor og jeg ble stående så langt unna alle sammen. Men det jeg ikke visste var at alt ble filmet og vist på storskjerm, så det var blitt vist nærbilder av oss... :oops: Men det var mange som kom bort og sa at jeg hadde vært flink, og det var til og med noen som trodde det var planlagt for det så så profft ut... Denne gangen skal jeg sette meg et annet sted så ikke det samme skjer en gang til! Men det var jo morsomt også, da. I morgen blir det nok rolig siden alle har vært noen runder på standene allerede, så da rekker jeg nok å spille masse playstation og sånn. Kanskje det blir en liten tur i spa'en også midt på dagen? Det hadde vært fint med en pause midt på. Nå sitter mannen sammen med noen venner og spiller playstation og drikker øl, de skal ut etterpå regner jeg med. Jeg skal tidlig opp, så så fort de har dratt tar jeg nok en tur i badekaret før det er byssan-lalle på meg. Skal være på plass på messa i morgen halv ni. Har tatt meg noen glass rødvin nå, så jeg er ganske avslappet og fin etter en ganske slitsom dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 9. oktober 2004 #552 Del Skrevet 9. oktober 2004 Oi, høres ut som du har det travelt, men artig! Takk for hilsen forresten! Håper du snart kan krype i badkaret og hvile, det er alltid deilig... Så må du ha en fin dag på messa i morgen også, håper du ikke blir helt utslitt! Kanskje du må ha krefter til å danse i morgen også! Og gratulerer med solgt leilighet! Natta Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 9. oktober 2004 #553 Del Skrevet 9. oktober 2004 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #554 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nå har jeg meldt meg på scrapbookingkurs! Gleder meg! Nå skal jeg jammen meg lage et fint bryllupsalbum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #555 Del Skrevet 10. oktober 2004 Phu! Endelig ferdig. Det var ganske slitsomt i dag, og jeg fikk vondt i hodet på slutten. Jeg bestemte meg i natt for at jeg ikke skulle bli til festen i dag, jeg sov så utrolig dårlig. Så jeg kjørte inn slik at jeg ikke plutselig skulle bli lurt til å bli med allikevel. Og det er jeg glad for nå. Deilig å være hjemme og slappe av. Det blir tidlig i seng i kveld. Litt slitsomt at det begynner en ny uke i morgen, uten at jeg har hatt noe fri... Men jeg kan jo avspasere litt nå, håper jeg kan ta meg fri på fredag. Må høre med sjefen først. For til helgen skal vi til Voss og da er det greit å komme tidlig avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 11. oktober 2004 #556 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hei Siam! Selvfølgelig skal jeg ikke forlate DEG!! Må jo følge med på deg, og se hvordan det går!!! Det jeg mener er at jeg orker ikke å skrive dagbok hver dag, og være så utrolig fokusert på baby-lage-prosessen. Jeg var på hyttetur med bare jenter i helgen, og hun ene er gravid... første i gjengen... Det ble så VANVITTIG mye babysnakk, og alle spurte og gravde om "når skal dere begynne da?", "hvor mange barn vil dere ha" osv... og ikke nok med det, men hun som var gravid, ble det på FØRSTE forsøk.... er det rart jeg ble litt deppa eller? Huff... så da bestemte jeg meg for å roe det hele ned litt... orker ikke å være så fokusert hele tiden.... får heller ta det som det kommer... Men DEG skal jeg stikke innom hver dag, og se hvordan det går med, og så kommer det nok en oppdatering i dagboken min innimellom, men ikke så ofte som frem til nå... Ha en fin ettermiddag! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #557 Del Skrevet 11. oktober 2004 Phu! Det var bra, shy. Jeg skjønner hva du mener, det kan fort bli litt mye. Sikkert lurt å prøve og få fokusen over på noe annet mens vi venter/prøver. Det ordner seg sikkert snart, skal du se. I dag blir det spinning! Nå er det full skjerpings igjen, det ble altfor mye godteri-spising på messa. Så nå føler jeg meg IKKE bra! Må nok ned noen kilo før de setter seg skikkelig fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. oktober 2004 #558 Del Skrevet 12. oktober 2004 God morgen, Siam! Spinning hoertes bra ut - minner meg paa at jeg MAA begynne aa trene mer!! Ha en fin dag! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #559 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nå er jeg alene hjemme igjen! Mannen er en liten tur i Finland. Kjørte han til Gardermoen i stad. Morsomt å endelig kunne være den som henter og bringer. Var på en stram opp-time i dag, og jeg kjenner allerede nå at jeg kommer til å bli veldig støl i morgen! Jobbet med mange av de samme musklene vi tok i går før spinningen! Så kanskje det blir treningsfri på meg i morgen? Jeg rekker en spin1 før scrappekurset, men jeg får nesten bare se an formen. Jeg har som mål å trene 4 ganger i uken, og jeg må henge i hvis jeg skal rekke det, vi skal nemlig bort til helgen, så da blir det ingenting. Kanskje jeg rekker å trene på torsdag? Kanskje jeg skal satse på at jeg får gått en tur på lørdag? Litt dumt å trene 4 dager på rad, kanskje? Litt prøvesnakk: tror jeg er på dag 14? Er ikke helt bombesikker. Jeg sjekket og jeg var visst på dag 19!! Har kommet helt ut av tellinga, gitt. Sikkert bra det. Det er greit å ikke være så opphengt i det lenger, det skjer når det skjer. Jeg vet ikke helt om jeg er helt, helt klar for å bli mamma og ansvarlig for et menneske enda. Så da er det like greit at det tar litt tid. Det er så mye annet som er gøy. Men skjer det blir jeg selvfølgelig kjempeglad. Er litt usikker på denne syklusen, fikk jo positiv el-test for en uke siden, og det er jo mye, mye før da jeg trodde jeg skulle få det. Har hatt 30-32 dagers sykluser så langt, så da skulle jo ikke el ha vært riktig så tidlig. Blir spennende å se når tanta innfinner seg denne runden. Eller kanskje hun ikke kommer? Hvis eggløsningen var da testen viste skal vi ha truffet ganske bra. Men det er ikke sikkert at det ble noen befruktning allikevel, det er jo så mye som skal klaffe for at en skal bli gravid at jeg ikke skjønner at noen får det til i det hele tatt!! Snakket med mamma i stad, tanta mi ble operert i går og at står bra til med henne. Det hadde ikke spredd seg, svulsten hadde kapslet seg inn, så dette går nok helt sikkert bra. De var nødt til å ta lukkemuskelen, så hun får utlagt tarm, men hun kommer til å bli frisk. Og det er det viktigste! Heldigvis. Jeg kjente jeg fikk gåsehud da mamma fortalte det. Ble glad, ja. Moren til kjæresten til lillesøsteren min, går det dårligere med. Hun ligger fremdeles i koma... Stakkars familien! Vi var på kontraktsmøte med dem som har kjøpt leiligheten i dag. Greit å få det unnagjort. De skal ta over 1. november så vi må snart få satt igang med tømming og vasking av leiligheten. Håper vi får plass til møblene ett eller annet sted. Når pengene er på konto og lånet er nedbetalt skal jeg kjøpe meg bil! Jeg tror jeg kommer til å havne på en Peugout 307, eller en Golf. Må nesten få prøvekjørt dem. Vet ikke akkurat når jeg skal få tid til det. Men det er ikke noe hastverk heller. Oj! Dette ble vel litt langt! Får komme meg ut og surfe litt rundt. Kanskje spille litt Sims? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 12. oktober 2004 #560 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kos deg med Sims, Siam! Håper du har det fint! (Så bra at det var gode nyheter om tanta di!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå