Gå til innhold

Siams Sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Det høres ut som dere bedrev fornuftige pre-wedding activities. La meg si det slik: Jeg har vært i noen bryllup hvor paret burde tatt valsekurs eller skippet brudevalsen. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg en riktig god helg! Håper du får slappet av og kost deg litt! Men uansett så er det HELG :hoppe:

Vi snakkes snart, vennen!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går måtte jeg holde meg hjemme fra jobben, var så tett i nese og hode at jeg hadde hatt problemer med telefonsvaringen. I tillegg nyser jeg omtrent hele tiden, og innimellom nysingen klør det helt infernalsk i nesa.

Vondt i hodet hadde jeg i går også!! :evil:

Våknet bare en gang i natt av et nyseanfall, så jeg begynner sikkert å bli bedre.

Håper bare at det er en forkjølelse og at jeg ikke plutselig har blitt allergisk! Orker ikke dette hver sommer.

Har vært utrolig trøtt også. I går sov jeg til kl 11 og måtte sove en time på dagen også, og var stuptrøtt hele kvelden. Dagen før der la jeg meg lenge før ti og sov som en stein hele natta...

I dag skal jeg bare vente på at mannen kommer hjem fra jobbingen, så tar vi vel en tur på hytta. Hvis vi gidder pga regnet. Kanskje lurt å sitte inne og se på filmer i dag?

Tror han er ganske trøtt siden han var ute i går....

Ikke har vi fått laget noen babyer på mange dager! Og nå er vel kanskje sjansen over for denne måneden, er i dag på dag 19.

Føler meg alt annet enn gravid, så jeg regner ikke med at det har skjedd noe denne gangen. :-?

Så da blir det en måned til med vindrikking... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 20, pp1...

Har vært en harrytur til Sverige i dag, så nå er fryseren proppfull. Meningen var selvfølgelig ikke å kjøpe så mye, men...

Nå sitter vi og propper oss med smågodt og ser på filmer. Har akkurat fullført en gammel western og litt lett underholdning står for tur. Måtte bare innom her en liten tur og mannen måtte bare spille litt ps2 :ler:

Skal ordne litt med bryllupsalbumet også.

*klippe og lime, klippe og lime*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er da! Har ikke fått ordnet bildene i bryllupsalbumet ennå jeg.... Og nå er det snart et år siden vi giftet oss. :oops: Vet hva jeg har å gjøre neste ledige kveld ja, he he. Er jo veldig koselig å ha!

Skulle bare ønske deg en god natt med søte drømmer! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 21!

Kjenner jeg litt murringer, mon tro? Nei nå gikk det over.

Tror ikke jeg jeg har godt av å kjenne så godt etter.

Nå er de tilbake!!! Æsj, nå ble de borte igjen...

Har lest litt i Gro Nylander sin bok, På Vei, og har kommet til kapittelet om spontan abort... Egentlig merkelig at det kommer noen barn til verden i det hele tatt hvis det er så vanskelig å bli gravid i det hele tatt, og så spontanaborterer 50%!

Så sjansen for å klare det på første forsøk er vel heller minimal. Hvorfor er det så mange som har klart det da?

Gruble, gruble.

Over en uke til IKM!!

Det ble med en treningsøkt forrige uke, og jeg klarte ikke målet med 7 trimpoeng. Starter på ny frisk, og har tenkt meg på trening etter jobben i dag.

Regner med at det blir en sykkel1 time og litt ekstra styrke.

Også får vi besøk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er helt bra å lese så mye jeg..Sånn som jeg tolker Comp`n min nå etter å ha lest alt mulig, er at jeg ikke har EL og jeg trodde da virkelig at jeg hadde det :klø: Jeg skjønner heller ikke hvordan så mange blir gravid, føler meg som et håpløst eksemplar akkurat nå!! Og jeg er bare i pp2 :roll: MEN vi må da vel lykkes en gang vi også, ikke sant?

Jeg må få kjøpt meg et fint album, som jeg kan samle bryllupsbildene i! Tenkte også jeg skulle ha et til bryllupsreisen, har vel 170 bilder derfra tror jeg!! Og så er jeg så flink til å ta med meg alt mulig rart som jeg skal ha i (reise-)albumene; poser, spisepinner, postkort, brosjyrer etc..Er litt håpløs sånn :oops:

Ha en fin dag, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi!

I morgen skal jeg på TANTEBESØK!!

Det ordet fikk en helt annen betydning etter at jeg begynte å vanke i prøverforumet!

Men det blir nok litt koseligere enn det høres ut for prøver-ører. Jeg og mannen skal endelig på besøk, det blir nok koselig, for det er min favoritt tante og onkel vi skal til. Gleder meg til å se dem, fikk ikke snakket nok med dem i bryllupet. (ikke dem heller, det er så mange jeg gjerne skulle ha snakket mer med der... men tiden gikk så fort.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trimpoeng:

* 2 x 6 minutter stepmaskin level 6; 1 poeng

* 4 x 20 sit-ups, 4 x 15 push-ups; 1/2 poeng

* spin 1; 3 poeng

Sum 4 1/2 poeng.

Ser at jeg hadde en økning på sit-ups'ene og push-up'sene siden forrige gang. Og jeg som trodde jeg hadde blitt mye svakere i armene siden sist...

Tror jeg får holde meg på dette nivået noen uker, det var bare så vidt jeg klarte push-ups'ene og sit-ups'ene på slutten ble litt dårlig gjennomført.

Tok det litt roligere på spinningtimen denne gangen, så jeg slipper å få vondt i hodet.

Tror jeg skal investere i en pulsklokke, så det er litt lettere å regulere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kose deg på tantebesøk, dah! :sjarmor:

Det høres avansert ut med pulsklokke, men det er kanskje bare i mitt hode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du hadde fått tantebesøk jeg nå, skjønte ingenting :klø: :roll: Ordet har fått en helt annet meningen etter man begynte her inne ja!!

Vil bare ønske deg en fin dag!

I morgen...:hoppe:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres avansert ut med pulsklokke' date=' men det er kanskje bare i mitt hode?[/quote']

Hi hi, jeg er bare så glad i gadgets, skjønner du!

Trenger nok sykkelsko før jeg trenger pulsklokke. Så mye som jeg spinner er det nok på tide å investere i et par.

Hi hi, Juni04, lurte jeg deg litt. Tantebesøk er ikke så hyggelig i prøver-verdenen.

Men den stygge tanta har ikke kommet til meg enda, men hun er ikke ventet før neste uke. (krysser fingrene for at hun ikke dukker opp...)

Dag 22 i dag!!

Det blir desverre dårlig med trening resten av uken, skal en tur til mannens farfar og vise frem bilder og film fra bryllupet. Han er for gammel til å flytte på seg.

Skal prøve å få gått noen turer i alle fall.

Er det ikke meldt fint vær snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for hilsen! :)

Håper det er fint vær hos deg i dag, her skinner endelig sola! Spørs hvor lenge det varer da... :wink:

Ha en fin uke og god tur til svigerfarfar!

Klem fra Soul :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Soul og Veronal!!

Det var koselig på tantebesøk i går, vi fikk god mat og drikke og var stappmette da vi kjørte hjem.

I dag er jeg super-forkjøla igjen! Trodde jeg var kvitt det i forrige uke, men nå er det jammen meg tilbake igjen! Fikk ikke sove fordi jeg nøys og nesa rant, og i dag er jeg i skikkelig møkka-humør.

Får vel stikke til byen og se om jeg finner noen nye klær, kanskje det får meg i bedre humør?

Burde i alle fall ordne med bildene til takkekortene.

Må uansett til byen i dag, for jeg skal ordne neglene mine! Jippiiii, det er på tide!

Dag 23 i dag, og jeg har ingen graviditetssymptomer (bare hvis jeg kjenner ekstra godt etter før jeg sovner).

Så jeg regner med at tanta kommer i løpet av neste uke en gang. Det hadde vært ekstremt flaks om vi hadde truffet på første forsøk...

Har bestemt meg for å ikke kjøpe noen tester før neste uke, så jeg slipper å bli fristet til å bruke dem. Det er ikke noe vits i å teste før jeg har gått (noen timer :ler: ) over IKM... Og det er ikke før til tirsdag. Hvis jeg har 28 dagers sykluser, da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:cry: Er så lei meg for at jeg ikke kan komme i dag, jeg gledet meg jo sånn :-( Håper vi kan sees snart uansett..

Når det gjelder graviditetstester, så vet jeg ikke hvor mange jeg har tatt rett før mensen har kommet.. For jeg var jo gravid, ikke sant :klø: Det er visst ikke lett å være utålmodig!!! Men DU kan jo ha vært heldig, mange som klaffer på første forsøk, spesielt etter å akkurat ha sluttet på p-piller!! Så jeg krysser alt jeg har..

Ha en fin onsdag!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Er så lei meg for at jeg ikke kan komme i dag' date=' jeg gledet meg jo sånn :-( Håper vi kan sees snart uansett..[/quote']

Det var synd, men sånn er det bare. Klart vi tar det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skynder meg å sende over en god bedrings-klem til Siam! :klem: Hiv den dumme forkjølelsen ut av vinduet du!

Krysser fingrene for testingen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skynder meg å sende over en god bedrings-klem til Siam! :klem: Hiv den dumme forkjølelsen ut av vinduet du!

Takk, Soul! Skulle så gjerne ha kastet forkjølelsen ut av vinduet, men de dumme vinduene på jobben lar seg ikke åpne!!! :evil:

Kanskje jeg skal prøve å skylle den ned i do??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...