Gå til innhold

hvorfor får så mye stygge kvinnfolk så lett pult?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

SÅnn seriøst....ser jo bare trente gutter og stygge/chubby jenter dra sammen fra utestedene? Føler ikke dere kvinner dere litt teite når dere knuller menn som er åpenbart ut av deres liga? Anonymous poster hash: cd790...cc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅnn seriøst....ser jo bare trente gutter og stygge/chubby jenter dra sammen fra utestedene? Føler ikke dere kvinner dere litt teite når dere knuller menn som er åpenbart ut av deres liga?

Anonymous poster hash: cd790...cc3

Jeg kan love deg at jeg ikke hadde følt meg teit om jeg fikk poke'e Scarlett Johansson.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan love deg at jeg ikke hadde følt meg teit om jeg fikk poke'e Scarlett Johansson.

men er dem ikke ganske opptatt av å føle seg fine da? må jo føle seg temmelig stygge når mannen er finere?

Anonymous poster hash: e2246...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts bør spørre seg selv da, ville du følt deg teit om du fikk knulle en jente som var mye penere enn deg og utenfor "din liga"? Det tviler jeg på. Du ville nok følt deg stolt og smigret over at en pen jente valgte akkurat deg den kvelden. For det er uansett bare det det dreier seg om. Et one night stand.

At du virker litt snurt og furten i spørsmålstillingen er vel helst et uttrykk for misunnelse enn reell undring.



Anonymous poster hash: 39dd4...382
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ute på byen med et x antall promille og "ølbriller".



Anonymous poster hash: 39dd4...382
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Men er det ikke mer vanlig at en kjekk mann ender opp med en mindre pen kvinne enn omvendt?

Joda. Men det finnes også endel pene jenter der ute som har høy seksualdrift og tar det som kommer, dessuten liker de kanskje også tanken på slippe til en mindre pen mann som vil verdsette dem mer enn en alfahann.

Anonymous poster hash: 39dd4...382

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ha! I følge "manneguiden" er det vist fordi dere menn er for billige!! http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1550609&hl= Hjelper heller ikke med sånne ufyselige holdninger fra bitterpikkene :fnise: H.......va med å slutte å komme her for å prøve å provosere? Dere begynner å gå ut på dato....:fnise Anonymous poster hash: 34fae...9fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har noe med at de "pene" jentene ofte er overlegne, og gutta tør ikke prøve seg på de. Og derfor går de til de mindre pene for de er mer åpne og mottakelige.



Anonymous poster hash: 199fe...6e6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅnn seriøst....ser jo bare trente gutter og stygge/chubby jenter dra sammen fra utestedene? Føler ikke dere kvinner dere litt teite når dere knuller menn som er åpenbart ut av deres liga?

Anonymous poster hash: cd790...cc3

Hvis dette virkelig plager deg, kan du jo rette slike tilbakemeldinger mot de mennene som puler på de stygge damene..? Når det gjelder sexmarkedet og menns manglende "makt" styres det jo i stor grad lite selektivitet og at dere stapper kuk i alt som rører seg...

Anonymous poster hash: f07c7...050

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gresshoppesang

...ved nærmere ettertanke slår det meg at de er jo ikke her inne. De er sikkert opptatt med å pule stygge damer.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Det viser vel bare hvor desperate en del menn er når kvelden går og det nærmer seg stengetid på byen, da kan man omtrent se det "ville blikket" ... :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse trente mennene er vel noen kåte griser av noen menn, og akkurat i samme liga som jentene.

Anonymous poster hash: 85b34...01b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det viser vel bare hvor desperate en del menn er når kvelden går og det nærmer seg stengetid på byen, da kan man omtrent se det "ville blikket" ... :fnise:

Det er så sykt kvalmt. Har ofte stått litt på utsiden av utesteder for å si ha det til vennene mine, og da kommer menn omtrent bare å stiller seg opp ved siden av oss med det bikkjeblikket...Usj.

Anonymous poster hash: f07c7...050

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke usj. Det er jo normalt å bli kåt når man drikker.

Jo, det er kvalmt.

Anonymous poster hash: f07c7...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for populær overtro så er det menn som i høyest grad er billige, tøsete horer, ikke kvinner. Damer som kun vil ha seg et ligg en kveld har derfor ganske så mye å velge mellom på byn, på alle trinn i skalaen. Menn har litt fære å velge mellom, men når de bare har lyst å dyppe pikken sin en kveld så er de egentlig fornøyd med hun som er lett bytte, virker veldig seksuell, tar initiativet og sjekker dem opp osv.

Men nå glemmer vi at skjønnhet er subjektivt. Jeg får noen ganger følelsen av at noen KGere som poser innlegg som dette misliker kvinner så sterkt og har en nesten homoerotisk forkjærlighet eller overdreven beundring for menn at det er vanskelig å ta deres vurderinger av skjønnhet som en sannhet. I deres verden så er det ikke måte på hvor feite og stygge de fleste damer er, og hvor trente og heite de fleste menn er. Hadde jeg sett samme par som TS, så hadde jeg - som fokuserer mer på ansikt enn kropp - kanskje sett en stygg fyr gå hjem med en søt jente i stedet for en trent fyr gå hjem med en chubby jente.

Altså, hater man kvinner eller er bitter fordi ingen damer vil ha en, så får man vel vemmelser uansett hvem som går lykkelig hjem hånd i hånd for å knulle. Så lenge det ikke er en selv.



Anonymous poster hash: 2ffff...afe
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...