Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hentet denne idag http://www.ebay.com/itm/231063031781?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648

Et utrolig kupp! Kom i eske og alt... Eneste var at nederste del var litt knust... Litt du t da jeg skal gi den i gave. Har sendt meld til selger og venter spent på hvordan vi skal løse dette..

Kan du skrive her når du får svar fra selger? Vurderer å kjøpe den samme nemlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du skrive her når du får svar fra selger? Vurderer å kjøpe den samme nemlig :)

Det skal jeg gjøre :) håper på svar imorgen!

• Liker 1
Skrevet

Å? Regner med den var fin da, siden du også kjøper den? :laugh:

Ja de var veldig fornøyd, tror en skrev at den var lik til zara sine :) vero Moda selger disse til 400?kr , men de er veldig tynn, så syns nesten de passet bedre som genser og ikke høstjakke. Så tror denne blir et kupp :) venter i spenning

Skrevet

Ja de var veldig fornøyd, tror en skrev at den var lik til zara sine :) vero Moda selger disse til 400?kr , men de er veldig tynn, så syns nesten de passet bedre som genser og ikke høstjakke. Så tror denne blir et kupp :) venter i spenning

Bestilte du i samme str som du bruker her hjemme forresten? (Type h&m størrelser)

Skrevet

Bestilte du i samme str som du bruker her hjemme forresten? (Type h&m størrelser)

Jeg bruker alt fra s-l på hm så jeg målte meg og falt for l... Har ganske store bryster så greit å få den igjen og :) satser på at måletabellen stemmer noen Lunde for da skal den være grei på armer og lengde også

Skrevet

Jakke Jeg er fornøyd. Bestilte strl M og bruker S til vanlig. En anelse stram i skuldrene, men langt i fra krise. Synes det er merkelig for på pristaggen på jakken så står det €88,8. Og det er jo rundt 700 kr. Kvaliteten er upåklagelig, bortsett fra at den loer litt akkurat rundt glidelåsen.

Edit: En annen ting med jakken. Ser at på bildet av modelllen så er den glidelåsen gullfarget. Min er sort

Til du som lurte på den jakken :) Her er det jeg skrev om den når jeg fikk den!

Skrevet

Wilton har utrolig masse greier og er godt kjent. Myyyye billigere enn i Norge. Du får kjøpt 12 gelfarger til prisen av 2 for eksempel.

Ellers selger de hele verktøyskrin også. Som i Norge går for 800-1500.

Har du søketips?

Skrevet

Sjekk det ut når du mottar jakken, for pelsen på dette bildet er ekte. Jeg vet at noen selgere sier at det er faux fur selv om den er ekte, fordi de ikke er helt sikre på hvor pelsen kommer fra...

Hmm, ja. Det skal jeg få sjekket opp! Fått mail på at den er sendt nå :)

Skrevet

Når kina- forhandlere bruker bilder fra vestlige produsenter, vestlige modeller osv og ikke har vannmerke på er det stort sett bilder de har knabbet fra andre merker og deretter kopiert. Så ikke baser dere på at bildet viser ekte pels hvis de skriver at det ikke er det :)

Skrevet

Til du som lurte på den jakken :) Her er det jeg skrev om den når jeg fikk den!

Takk! Høres ut som det bare er å bestille :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Har bestilt vippetang fra Shu Uemura. Bestilte ikke fra Kina, men fra USA og valgte en selger med god tilbakemelding. Passet også på at prisen matchet de andre som var listet, men den var allikevel ganske greit priset. Valgte den søte fra Karl Lagerfeld :laugh:

HER

Rask levering, og fungerer som den skal. Selgeren har også mye fra mac, urban decay og andre merker. Prisene er greie, men ikke mistenkelig billig.

Creaclip hair cutting tool.

Har endelig fått kjøpt denne, hahaha. Bare hatt den i bakhodet i noen år.

Frisørsaks.

Søteste jeg fant, til en grei pris.

BH.

Daiso sponge detergent.

Perfekt for syntetiske børster, fjerner aaaalllt.

Skrevet

Et det ingen som kjøper noe annet enn klær og denslags? :P

Jo da, jeg kjøper mye annet. Jeg kjøper ikke klær/sko fordi jeg ikke finner noe som er i nordiske størrelser. Og er redd for fake produkter.

• Liker 1
Skrevet

Så fin den er :)

Men du, eg har litt stort hode (58cm i omkrets) og liker ikkje stramme hodeplagg. Kan eg vere så freidig å spørre om ditt hodemål er (mykje) mindre enn mitt?

I omkrets eller høyde? Det er jo strikketøy og den sitter ikke stramt på meg. Den er heller litt stor. Oppe er den også litt stor. Jeg har brukt den en gang og da måtte jeg brette opp ett hakk så den ikke sklidde opp så jeg slapp å se ut som en sopp på hodet...

Skrevet

Jeg vet det har blitt nevnt før men kan dere som er bakeglade gi meg noen tips til hva jeg kan kjøpe til ei venninne? Hun er kjempeflink og selger kaker på hobbybasis, men hun trenger mer utstyr. :)

Wilton som Guybrush nevner, er nr 1 i kvalitet etter min erfaring. Vil anta at hun har en del av grunnleggende utstyr? Evt kan det kjøpes inn supersøte esker til å levere både cupcakes og kaker (søk: cupcake box). Du kan sikkert søke opp wilton decorating elns, å få opp det de selger av utstyr som brukes til å få fine former fra fondant osv. Da jeg var i Usa kjøpte jeg masse søte fargekuler til å pynte med, spiselige øyne, fondant i ulike farger + diverse tupper og "smoother" til å glatte ut fondant og marsipan med, men akkurat det antar jeg at hun har. Ja, dette ble rotete. Håper det hjalp bittelitt!

Skrevet (endret)

BH.

Kjøpte du den i din vanlige størrelse? :) Vet du hvordan den er i størrelsen?

Endret av Flynn
Gjest BabyBlue
Skrevet

Snakker om sola, nå kom daiso sponge detergent i posten. Da skal sigma børstene vaskes :opplyser:

Gjest BabyBlue
Skrevet

Kjøpte du den i din vanlige størrelse? :) Vet du hvordan den er i størrelsen?

Jepp, men aner ikke om den er tro til størrelsen. Avhenger nok litt av modellen også? Sier hvordan den sitter når jeg har fått den og om den er tro til størrelsen. Er ikke så fancy på undertøy, så da sammenlignes det opp mot H&M etc. :)

Skrevet

Wilton som Guybrush nevner, er nr 1 i kvalitet etter min erfaring. Vil anta at hun har en del av grunnleggende utstyr? Evt kan det kjøpes inn supersøte esker til å levere både cupcakes og kaker (søk: cupcake box). Du kan sikkert søke opp wilton decorating elns, å få opp det de selger av utstyr som brukes til å få fine former fra fondant osv. Da jeg var i Usa kjøpte jeg masse søte fargekuler til å pynte med, spiselige øyne, fondant i ulike farger + diverse tupper og "smoother" til å glatte ut fondant og marsipan med, men akkurat det antar jeg at hun har. Ja, dette ble rotete. Håper det hjalp bittelitt!

Hun har masse utstyr til å legge på fondant og pynt, men ikke noe sprøytegreier. Jeg har kopi av wilton kjøpt på ebay, men er usikker på om det blir bra nok for henne (Jeg har ikke testet wilton så jeg kan ikke sammenligne).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...