Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Eg har eit spørsmål: Kva ord skal eg søkja på når eg vil bestilla slike påstrykningslappar til klede?

Hmm, prøv iron-on transfer/patch/applique. Hvis det er det du mener? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpt jakke for vinteren!

Avtagbar pelskant er flott detalj.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg har i hvert fall fått det :krangle::Nikke::pls: for all del, la folk kjøpe hva de vil tenker nå jeg. Og i dag har jeg mottatt denne nydelige her; http://www.ebay.com/itm/321045979045?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

:wow::wow:

Jeg har ingenting i mot skinn og pels for å holde kulda ute, men et hårstrikk med pels er faen meg det mest arrogante og unødvendige jeg har sett på lenge.

Anonymous poster hash: febaf...49d

  • Liker 23
Skrevet

Et det ingen som kjøper noe annet enn klær og denslags? :P

Skrevet

Kan du fortelle hvordan jakken er når du får den? :)

Såklart:) er allerede to som har skrevet om den her, husker ikke hvem.

Skrevet (endret)

Jeg vet det har blitt nevnt før men kan dere som er bakeglade gi meg noen tips til hva jeg kan kjøpe til ei venninne? Hun er kjempeflink og selger kaker på hobbybasis, men hun trenger mer utstyr. :)

Endret av Sunshine
Skrevet (endret)

Feilpostering

Endret av Petrus
Skrevet

Den er nydelig ! Passer perfekt.

Så fin den er :)

Men du, eg har litt stort hode (58cm i omkrets) og liker ikkje stramme hodeplagg. Kan eg vere så freidig å spørre om ditt hodemål er (mykje) mindre enn mitt?

Skrevet

Jeg vet det har blitt nevnt før men kan dere som er bakeglade gi meg noen tips til hva jeg kan kjøpe til ei venninne? Hun er kjempeflink og selger kaker på hobbybasis, men hun trenger mer utstyr. :)

Wilton har utrolig masse greier og er godt kjent. Myyyye billigere enn i Norge. Du får kjøpt 12 gelfarger til prisen av 2 for eksempel.

Ellers selger de hele verktøyskrin også. Som i Norge går for 800-1500.

Skrevet

Bluetooth OBDII leser for bil. Koble denne til standarduttaket i bilen og send signal til mobilen. Få opp all mulig data, feilkoder etc realtime. Betalte under 60 kroner for denne inkludert frakt. Beregne over 1000+ for slike i norske butikker

http://www.ebay.com/itm/360723719945?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Kan du si fra når du har fått/testet denne? Trenger en leser før jeg ev. kjøper kabel/software (har ikke kodet så mye Saab, så må kikke litt på mulighetene først :P).

Skrevet

Såklart:) er allerede to som har skrevet om den her, husker ikke hvem.

Å? Regner med den var fin da, siden du også kjøper den? :laugh:

Gjest Euforia
Skrevet

Står i annonsen at det er faux fur.

Sjekk det ut når du mottar jakken, for pelsen på dette bildet er ekte. Jeg vet at noen selgere sier at det er faux fur selv om den er ekte, fordi de ikke er helt sikre på hvor pelsen kommer fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...