Gjest Kaida Skrevet 22. oktober 2013 #10041 Skrevet 22. oktober 2013 Hei Eg har eit spørsmål: Kva ord skal eg søkja på når eg vil bestilla slike påstrykningslappar til klede? Hmm, prøv iron-on transfer/patch/applique. Hvis det er det du mener?
Tipsy Skrevet 22. oktober 2013 #10042 Skrevet 22. oktober 2013 Er det noen som har kjøpt denne jakken? Lurer på kvalitet og størrelse
Wonders Skrevet 23. oktober 2013 #10043 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) fikk disse og de er veldig morsome http://www.ebay.com/itm/261259722820?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 http://www.ebay.com/itm/360727998266?var=630154167849&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 De har til og med en klump til "godsakene" foran Endret 23. oktober 2013 av Wonders
Wonders Skrevet 23. oktober 2013 #10044 Skrevet 23. oktober 2013 Kjøpt jakke for vinteren! Avtagbar pelskant er flott detalj. 1
Pringle Skrevet 23. oktober 2013 #10045 Skrevet 23. oktober 2013 Bestilte denne genseren i går, etter tips herfra: http://www.ebay.com/itm/190865580963?var=490164031971&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 og denne jakka fra samme selger: http://www.ebay.com/itm/200945596769?var=500173849090&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Wonders Skrevet 23. oktober 2013 #10046 Skrevet 23. oktober 2013 Nå får du vel pels hatere på nakken Anonymous poster hash: ca9b1...9a6 Jeg har i hvert fall fått det for all del, la folk kjøpe hva de vil tenker nå jeg. Og i dag har jeg mottatt denne nydelige her; http://www.ebay.com/itm/321045979045?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 4
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #10047 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg har i hvert fall fått det for all del, la folk kjøpe hva de vil tenker nå jeg. Og i dag har jeg mottatt denne nydelige her; http://www.ebay.com/itm/321045979045?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Jeg har ingenting i mot skinn og pels for å holde kulda ute, men et hårstrikk med pels er faen meg det mest arrogante og unødvendige jeg har sett på lenge. Anonymous poster hash: febaf...49d 23
Smurfelinen Skrevet 23. oktober 2013 #10048 Skrevet 23. oktober 2013 Hentet denne idag http://www.ebay.com/itm/231063031781?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 Et utrolig kupp! Kom i eske og alt... Eneste var at nederste del var litt knust... Litt du t da jeg skal gi den i gave. Har sendt meld til selger og venter spent på hvordan vi skal løse dette..
Guybrush Skrevet 23. oktober 2013 #10049 Skrevet 23. oktober 2013 Et det ingen som kjøper noe annet enn klær og denslags?
Smurfelinen Skrevet 23. oktober 2013 #10050 Skrevet 23. oktober 2013 Litt av det jeg venter i postkassen... Gøye sugerør til cakepops ol. http://www.ebay.com/itm/400584529842?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 http://www.ebay.com/itm/400584557529?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 http://www.ebay.com/itm/290989479199?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649. Spent på disse!! Disse kom på under en uke, veldig fornøyd http://www.ebay.com/itm/181193239966?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Uglesjal http://www.ebay.com/itm/321089739939?var=510105654092&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Cardigan http://www.ebay.com/itm/321191700311?var=510150769127&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Sjal. http://www.ebay.com/itm/121194360494?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 http://www.ebay.com/itm/321232100853?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Sist og ikke minst denne jakka!!! http://www.ebay.com/itm/231040795938?var=530198926095&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2013 #10051 Skrevet 23. oktober 2013 Et det ingen som kjøper noe annet enn klær og denslags? Joda! http://www.ebay.com/itm/Lego-Yoda-Ultimate-Collector-Series-7194-/300995467450 Anonymous poster hash: febaf...49d 4
Dixiie Skrevet 23. oktober 2013 #10052 Skrevet 23. oktober 2013 Litt av det jeg venter i postkassen... Sist og ikke minst denne jakka!!!http://www.ebay.com/itm/231040795938?var=530198926095&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 Kan du fortelle hvordan jakken er når du får den?
Smurfelinen Skrevet 23. oktober 2013 #10053 Skrevet 23. oktober 2013 Kan du fortelle hvordan jakken er når du får den? Såklart:) er allerede to som har skrevet om den her, husker ikke hvem.
Sunshine Skrevet 23. oktober 2013 #10054 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Jeg vet det har blitt nevnt før men kan dere som er bakeglade gi meg noen tips til hva jeg kan kjøpe til ei venninne? Hun er kjempeflink og selger kaker på hobbybasis, men hun trenger mer utstyr. Endret 23. oktober 2013 av Sunshine
Petrus Skrevet 23. oktober 2013 #10055 Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Feilpostering Endret 23. oktober 2013 av Petrus
Petrus Skrevet 23. oktober 2013 #10056 Skrevet 23. oktober 2013 Den er nydelig ! Passer perfekt. Så fin den er Men du, eg har litt stort hode (58cm i omkrets) og liker ikkje stramme hodeplagg. Kan eg vere så freidig å spørre om ditt hodemål er (mykje) mindre enn mitt?
Guybrush Skrevet 23. oktober 2013 #10057 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg vet det har blitt nevnt før men kan dere som er bakeglade gi meg noen tips til hva jeg kan kjøpe til ei venninne? Hun er kjempeflink og selger kaker på hobbybasis, men hun trenger mer utstyr. Wilton har utrolig masse greier og er godt kjent. Myyyye billigere enn i Norge. Du får kjøpt 12 gelfarger til prisen av 2 for eksempel. Ellers selger de hele verktøyskrin også. Som i Norge går for 800-1500.
FantasDick Skrevet 23. oktober 2013 #10058 Skrevet 23. oktober 2013 Bluetooth OBDII leser for bil. Koble denne til standarduttaket i bilen og send signal til mobilen. Få opp all mulig data, feilkoder etc realtime. Betalte under 60 kroner for denne inkludert frakt. Beregne over 1000+ for slike i norske butikkerhttp://www.ebay.com/itm/360723719945?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Kan du si fra når du har fått/testet denne? Trenger en leser før jeg ev. kjøper kabel/software (har ikke kodet så mye Saab, så må kikke litt på mulighetene først ).
Dixiie Skrevet 23. oktober 2013 #10059 Skrevet 23. oktober 2013 Såklart:) er allerede to som har skrevet om den her, husker ikke hvem. Å? Regner med den var fin da, siden du også kjøper den?
Gjest Euforia Skrevet 23. oktober 2013 #10060 Skrevet 23. oktober 2013 Står i annonsen at det er faux fur. Sjekk det ut når du mottar jakken, for pelsen på dette bildet er ekte. Jeg vet at noen selgere sier at det er faux fur selv om den er ekte, fordi de ikke er helt sikre på hvor pelsen kommer fra...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå