Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes at leggins jeansene ser fine ut. Vet ikke hvordan de er i virkeligheten men.

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Jaa, la noen nettopp i watch listen :P men skeptisk om det bli like fint på meg som på bildet. Heldigvis ikke mye penger det er snakk om da :)

Du kan jo kjøpe en vanlig grå hettejakke med trykk på, og klippe av armene. :)

Det var faktisk kjempe lurt! :D takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, la noen nettopp i watch listen :P men skeptisk om det bli like fint på meg som på bildet. Heldigvis ikke mye penger det er snakk om da :)

Det var faktisk kjempe lurt! :D takk :D

Ja, jeg har gjort det flere ganger! Ingen problem. :tommelsmil:

Skrevet

Ja, jeg har gjort det flere ganger! Ingen problem. :tommelsmil:

Har du tips tips tip hva jg kan søke på da? :P sto helt stille her :P haha

Skrevet

Har du tips tips tip hva jg kan søke på da? :P sto helt stille her :P haha

Hettegensere du tenker på? Prøv grey hoodie.(om du vil den skal være grå) Kommer frem noen da, også er det bare å lete. Ellers så kan du jo kjøpe en vanlig hettegenser på Cubus og.

Her f.eks: http://www.ebay.com/sch/Clothing-Shoes-Accessories-/11450/i.html?_from=R40&_nkw=grey+hoodie+women&LH_BIN=1

Skrevet

Pels på hårstrikk må vel bare være for å provosere eller?

Meget spesielt i alle fall. Unødvendig å si kanskje, men fint var det i alle fall ikke.

• Liker 12
Skrevet

Noen som vet hva jeg skal søke på for å finne sånne ringer man har rett under det øverste leddet på fingeren? Herregud så dårlig forklart. Noen som vet hva jeg mener? :P De har vært veldig populære en stund nå, hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte noen katteting:
Søte halsbånd

Jeg er ikke så begeistret for bjellene, så jeg tar dem nok av. Synes heller ikke det er trygt for pusene å bruke dem ute :)
Lekemus

Stang med lekemus

Tror de kommer til å elske denne

Vil gjerne kjøpe flere katteting, så kom med alle tips dere har! :D

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Kjøpte noen katteting:

Søte halsbånd

Jeg er ikke så begeistret for bjellene, så jeg tar dem nok av. Synes heller ikke det er trygt for pusene å bruke dem ute :)

Lekemus

Stang med lekemus

Jeg vurderer tunnel i julegave til "mine":

http://www.ebay.com/itm/Foldable-3WAYS-Cat-Kitten-Cave-Play-Tunnel-Fun-Rabbit-Ferret-Pet-Exercise-Toy-/321129439224?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item4ac4ce5ff8

http://www.ebay.com/itm/Folding-Pet-Dog-Cat-Fun-Exercise-Tunnel-Cave-Rabbit-Kitten-Ferret-Play-Toy-Ball-/370904502284?pt=AU_Pet_Supplies&var=&hash=item565ba1900c

Endret av Raindrops
Skrevet

De var fine :) Men synes frakten er litt vel dyr

Bedre enn at varen er dyrere og frykten inkludert. Det er for å gå under momsgrensa.

Det som spiller noen rolle er totalprisen. Ikke se deg ihjel på fraktpris alene.

Skrevet

Nei :P Og jeg blir litt skeptisk til å brøve kremer man skal smøre på i hele ansiktet når ingrediensene ikke kan tydes :P

tanken har slått meg og ja.

av erfaring så er det ingenting som slår dabird av pinner... våre går bananas av denne. anbefaler "pull apart" løsningen pga frakt og heller ta en klatt med superlim i leddet når dere får den.

denne glitterrefillen er en superhit og jeg har veldig gode erfaringer med selgeren.

fjærrefill, også en god selger etter min erfaring.

pelsdingsrefill... den mest populære hos oss men våre liker den kun når den er hvit (gud veit hvorfor)

Gjest kattinka
Skrevet

150 kroner for ett hårstrikk! Holy. :sjokkbla:

Fy faen provoserende. Stakkars mink som måtte ofre pelsen sin for at du skulle bruke et hårstrikk,

*spy*

• Liker 10
Gjest kattinka
Skrevet

Fy faen provoserende. Stakkars mink som måtte ofre pelsen sin for at du skulle bruke et hårstrikk,

*spy*

Var ikke til deg, men hun du siterte btw :P

Skrevet

Bedre enn at varen er dyrere og frykten inkludert. Det er for å gå under momsgrensa.

Det som spiller noen rolle er totalprisen. Ikke se deg ihjel på fraktpris alene.

Selvsagt ser jeg på totalpris. Men dyre sko! Kanskje litt kronglete formulert, men ser meg i alle fall ikke i hjel på fraktprisen.

Skrevet

Jeg har ingenting i mot skinn og pels for å holde kulda ute, men et hårstrikk med pels er faen meg det mest arrogante og unødvendige jeg har sett på lenge.

Anonymous poster hash: febaf...49d

Halleluja!

Anonymous poster hash: febaf...49d

• Liker 5
Skrevet

Kjøpte noen katteting:

Søte halsbånd

Lekemus

Stang med lekemus

Har begge de der to. Den med mus inni ruller dårlig over vårt parkettgulv, så vi har tatt musene ut av hjulet. Musene liker han da, vi kaster dem gjennom rommet og han løper etter.

Stanga med lekemus er veeeeeldig kort. Den ble ingen sukse her i huset. Vi har noen lekestenger med rosa fjær til 11,90 fra biltema som er populære, og så skal vi innvistere i "da bird" i julegave til katten.

Anonymous poster hash: ae20b...08d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...