frksølekopp Skrevet 26. oktober 2013 #10121 Skrevet 26. oktober 2013 Synes at leggins jeansene ser fine ut. Vet ikke hvordan de er i virkeligheten men. Anonymous poster hash: 70a4b...c5e Jaa, la noen nettopp i watch listen men skeptisk om det bli like fint på meg som på bildet. Heldigvis ikke mye penger det er snakk om da Du kan jo kjøpe en vanlig grå hettejakke med trykk på, og klippe av armene. Det var faktisk kjempe lurt! :D takk :D
Cuddlegirl Skrevet 26. oktober 2013 #10122 Skrevet 26. oktober 2013 Jaa, la noen nettopp i watch listen men skeptisk om det bli like fint på meg som på bildet. Heldigvis ikke mye penger det er snakk om da Det var faktisk kjempe lurt! :D takk :D Ja, jeg har gjort det flere ganger! Ingen problem.
frksølekopp Skrevet 26. oktober 2013 #10123 Skrevet 26. oktober 2013 Ja, jeg har gjort det flere ganger! Ingen problem. Har du tips tips tip hva jg kan søke på da? sto helt stille her haha
Cuddlegirl Skrevet 26. oktober 2013 #10124 Skrevet 26. oktober 2013 Har du tips tips tip hva jg kan søke på da? sto helt stille her haha Hettegensere du tenker på? Prøv grey hoodie.(om du vil den skal være grå) Kommer frem noen da, også er det bare å lete. Ellers så kan du jo kjøpe en vanlig hettegenser på Cubus og. Her f.eks: http://www.ebay.com/sch/Clothing-Shoes-Accessories-/11450/i.html?_from=R40&_nkw=grey+hoodie+women&LH_BIN=1
Frk Midnattsol Skrevet 26. oktober 2013 #10125 Skrevet 26. oktober 2013 Flipcover til Iphonen med plass til kredittkort
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2013 #10126 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har i hvert fall fått det for all del, la folk kjøpe hva de vil tenker nå jeg. Og i dag har jeg mottatt denne nydelige her; http://www.ebay.com/itm/321045979045?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Du synes det er greit at noen har det vondt, slik at du kan pynte deg. Er det noe å være stolt av? Anonymous poster hash: ed9ae...5d9 12
Cuddlegirl Skrevet 26. oktober 2013 #10127 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg har i hvert fall fått det for all del, la folk kjøpe hva de vil tenker nå jeg. Og i dag har jeg mottatt denne nydelige her; http://www.ebay.com/itm/321045979045?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 150 kroner for ett hårstrikk! Holy. 3
AloeVera Skrevet 26. oktober 2013 #10128 Skrevet 26. oktober 2013 Pels på hårstrikk må vel bare være for å provosere eller? Meget spesielt i alle fall. Unødvendig å si kanskje, men fint var det i alle fall ikke. 12
christine22 Skrevet 26. oktober 2013 #10129 Skrevet 26. oktober 2013 Noen som vet hva jeg skal søke på for å finne sånne ringer man har rett under det øverste leddet på fingeren? Herregud så dårlig forklart. Noen som vet hva jeg mener? De har vært veldig populære en stund nå, hvertfall. 1
Blod Skrevet 26. oktober 2013 #10130 Skrevet 26. oktober 2013 Kan dere ikke begynne å handle inn kalendergaver da folkens? Synes det er kjempevanskelig om jeg må finne alt selv... Har funnet noe da, men siden jeg skal lage kalender til moren min er det jo ikke alt av det jeg vil kjøpe:Søtt annhengSåpeKluter formet som isKjempesøt rosa penn 1
Blod Skrevet 26. oktober 2013 #10131 Skrevet 26. oktober 2013 Kjøpte noen katteting:Søte halsbånd Jeg er ikke så begeistret for bjellene, så jeg tar dem nok av. Synes heller ikke det er trygt for pusene å bruke dem ute Lekemus Stang med lekemus Tror de kommer til å elske denne Vil gjerne kjøpe flere katteting, så kom med alle tips dere har! :D
Gjest Raindrops Skrevet 26. oktober 2013 #10132 Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Kjøpte noen katteting:Søte halsbånd Jeg er ikke så begeistret for bjellene, så jeg tar dem nok av. Synes heller ikke det er trygt for pusene å bruke dem ute Lekemus Stang med lekemus Tror de kommer til å elske denne Vil gjerne kjøpe flere katteting, så kom med alle tips dere har! :D Jeg vurderer tunnel i julegave til "mine": http://www.ebay.com/itm/Foldable-3WAYS-Cat-Kitten-Cave-Play-Tunnel-Fun-Rabbit-Ferret-Pet-Exercise-Toy-/321129439224?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item4ac4ce5ff8 http://www.ebay.com/itm/Folding-Pet-Dog-Cat-Fun-Exercise-Tunnel-Cave-Rabbit-Kitten-Ferret-Play-Toy-Ball-/370904502284?pt=AU_Pet_Supplies&var=&hash=item565ba1900c Endret 26. oktober 2013 av Raindrops
Guybrush Skrevet 27. oktober 2013 #10133 Skrevet 27. oktober 2013 De var fine Men synes frakten er litt vel dyr Bedre enn at varen er dyrere og frykten inkludert. Det er for å gå under momsgrensa. Det som spiller noen rolle er totalprisen. Ikke se deg ihjel på fraktpris alene.
minienthe Skrevet 27. oktober 2013 #10134 Skrevet 27. oktober 2013 Nei Og jeg blir litt skeptisk til å brøve kremer man skal smøre på i hele ansiktet når ingrediensene ikke kan tydes tanken har slått meg og ja. Vil gjerne kjøpe flere katteting, så kom med alle tips dere har! :D av erfaring så er det ingenting som slår dabird av pinner... våre går bananas av denne. anbefaler "pull apart" løsningen pga frakt og heller ta en klatt med superlim i leddet når dere får den. denne glitterrefillen er en superhit og jeg har veldig gode erfaringer med selgeren. fjærrefill, også en god selger etter min erfaring. pelsdingsrefill... den mest populære hos oss men våre liker den kun når den er hvit (gud veit hvorfor)
Gjest kattinka Skrevet 27. oktober 2013 #10135 Skrevet 27. oktober 2013 150 kroner for ett hårstrikk! Holy. Fy faen provoserende. Stakkars mink som måtte ofre pelsen sin for at du skulle bruke et hårstrikk, *spy* 10
Gjest kattinka Skrevet 27. oktober 2013 #10136 Skrevet 27. oktober 2013 Fy faen provoserende. Stakkars mink som måtte ofre pelsen sin for at du skulle bruke et hårstrikk, *spy* Var ikke til deg, men hun du siterte btw
AloeVera Skrevet 27. oktober 2013 #10137 Skrevet 27. oktober 2013 Bedre enn at varen er dyrere og frykten inkludert. Det er for å gå under momsgrensa. Det som spiller noen rolle er totalprisen. Ikke se deg ihjel på fraktpris alene. Selvsagt ser jeg på totalpris. Men dyre sko! Kanskje litt kronglete formulert, men ser meg i alle fall ikke i hjel på fraktprisen.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10138 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg har ingenting i mot skinn og pels for å holde kulda ute, men et hårstrikk med pels er faen meg det mest arrogante og unødvendige jeg har sett på lenge. Anonymous poster hash: febaf...49d Halleluja! Anonymous poster hash: febaf...49d 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #10139 Skrevet 27. oktober 2013 Kjøpte noen katteting:Søte halsbånd Jeg er ikke så begeistret for bjellene, så jeg tar dem nok av. Synes heller ikke det er trygt for pusene å bruke dem ute Lekemus Stang med lekemus Tror de kommer til å elske denne Vil gjerne kjøpe flere katteting, så kom med alle tips dere har! :D Har begge de der to. Den med mus inni ruller dårlig over vårt parkettgulv, så vi har tatt musene ut av hjulet. Musene liker han da, vi kaster dem gjennom rommet og han løper etter. Stanga med lekemus er veeeeeldig kort. Den ble ingen sukse her i huset. Vi har noen lekestenger med rosa fjær til 11,90 fra biltema som er populære, og så skal vi innvistere i "da bird" i julegave til katten. Anonymous poster hash: ae20b...08d
Gjest Inggolf Skrevet 27. oktober 2013 #10140 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Disse i røde: http://www.ebay.com/itm/321131192085?var=510119465547&ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649 eller disse røde? http://www.ebay.com/itm/Red-Patent-Awesome-Sexy-Height-Pointy-Pointed-Toe-Stilettos-Heels-Pumps-/121197152157?pt=US_Women_s_Shoes&var=420189305138&hash=item1c37e9c79d klarer ikke å bestemme meg! Endret 27. oktober 2013 av NozMonster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå