Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får lage flere lister der du flytter ulike kategorier så kan du ha mange fler. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og selgeren sender til Norge?

Anonymous poster hash: 9c0c2...605

Ja, heldigvis:-p

Skrevet (endret)

Noen som har tips til fine måter å oppbevare teposer på? Har prøvd å søke litt, men bare funnet denne som kostet 167 kr, synes det ble litt dyrt.

Det finnes noen veldig fine på Nille som ligner. Jeg betalte vel 50kr for min på salg (da var den på 50%). :) (ikke for å spore av eBay debatten!)

Endret av ninuska_
Skrevet

Skal ikke te oppevares i lufttette bokser?

Ellers var den på bildet fin

Gjest Inggolf
Skrevet

Fikk nettopp følgende beskjed fra ebay. Nå må dere slutte å adde fine ting! :fnise:

9i8vw6.jpg

heheheeee- det burde ikke være mulig Adele :ler:

Skrevet (endret)

Fikk ikke jakka på auksjon:( Så kjøpte en på Buy It Now:-p

Endret av Brimi
Skrevet (endret)

Har siklet etter denne jakka lenge nå... Men vet ikke om jeg vil ta sjansen på å kjøpe den. På meg blir den enten dritkul, eller kjempestygg. Jeg er også usikker på hvordan den er innvendig, bestilte en lignende type jakke og i den var stoffet inni kaldt og ekkelt, ble til slutt så ødelagt at jeg bare klippet av hele greia. Hva tror dere?

Endret av Blod
Skrevet

flere som har fått den omtalte "KG-jakka" stoppet i tollen pga manglende kvittering/mistanke om feilprising ?

Skrevet (endret)

kjøpte mønster for en syprosjekt.

venter også spent på leggins for å ha under en lang genser :)

...også nærmer det seg julebordsesongen og jeg vil kjøpe med en fin kjole og sitter fast mellom flere alternativer, kanskje jeg kunne fått litt hjelp og meninger? :) :

Denne (A) er fin (men vet ikke hva jeg synes om fargene, kanskje lilla? jeg liker best knallrosa, men blir det ikke litt for lite "julebord-aktig"? så har de merket fargen som "red")

Denne ( C) (i svart, veldig elegant og enkel)

Denne (D) (kunne gått for en mørkere farge, men den er jo så fin!)

Denne (E) (kaaanskje, er ikke helt sikker på hva jeg synes)

Denne (F) (Eeeelsk!!, men synes den blir "for mye" for et julebord)

Enda en (G)

Bonus (Skulle bare ønske jeg hadde kroppen for å bruke denne!!!!)

Jaaa jeg vil helst ha alle!!

Må sies at jeg har kjøpt mange kjoler av denne selgeren før! alltid like fornøyd. Kvaliteten og prisen er jo bare fantastiske! og størrelsene er veldig normale, en gang gikk jeg opp en størrelse og da ble den for stor.

Endret av Daxi
Skrevet

flere som har fått den omtalte "KG-jakka" stoppet i tollen pga manglende kvittering/mistanke om feilprising ?

Hmm ikke her vertfall. Min jakke er lagt til fortolling, så får vi se hvordan det går videre... Måtte ivertfall sende inn et skjema om noe, før jeg får jakken min.

Anonymous poster hash: 49562...24b

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg stemmer på denne, men hadde vurdert å få den i en farge. Den grønne var finest, synes jeg!

• Liker 1
Skrevet

Hmm ikke her vertfall. Min jakke er lagt til fortolling, så får vi se hvordan det går videre... Måtte ivertfall sende inn et skjema om noe, før jeg får jakken min.

Anonymous poster hash: 49562...24b

det er det samme som skjedde meg og i følge posten er det enten fordi det mangler kvittering i pakken eller at de ikke tror på det de leser.

sendte ikke inn skjemaet, tok kun en print screen av paypalkvitteringen og mailet inn i kveld så får vi se.

Skrevet

heheheeee- det burde ikke være mulig Adele :ler:

Jeg er like overrasket som deg!

Skrevet

Og nok en gang blir jeg minnet på hvorfor jeg bør droppe å kjøpe plagg fra Asia.

Den var KORT, rekker meg såvidt under navelen... :snurt:

Anyway, kjøpte en sånn nå, synes den er fin :)

http://www.ebay.co.uk/itm/Dr-Who-Leather-wallet-case-for-Samsung-Galaxy-S3-i9300-Tardis-Evil-Angel-/350854039838?var=620153712277

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og nok en gang blir jeg minnet på hvorfor jeg bør droppe å kjøpe plagg fra Asia.

Den var KORT, rekker meg såvidt under navelen... :snurt:

Anyway, kjøpte en sånn nå, synes den er fin :)

http://www.ebay.co.uk/itm/Dr-Who-Leather-wallet-case-for-Samsung-Galaxy-S3-i9300-Tardis-Evil-Angel-/350854039838?var=620153712277

Står jo "asian large" som minste størrelse - som jo tilsvarer XS-S i europa :P

Endret av Guybrush
Skrevet (endret)

kjøpte mønster for en syprosjekt.

venter også spent på leggins for å ha under en lang genser :)

...også nærmer det seg julebordsesongen og jeg vil kjøpe med en fin kjole og sitter fast mellom flere alternativer, kanskje jeg kunne fått litt hjelp og meninger? :) :

Denne (A) er fin (men vet ikke hva jeg synes om fargene, kanskje lilla? jeg liker best knallrosa, men blir det ikke litt for lite "julebord-aktig"? så har de merket fargen som "red")

Denne (D) (kunne gått for en mørkere farge, men den er jo så fin!)

Denne (E) (kaaanskje, er ikke helt sikker på hva jeg synes)

Denne (F) (Eeeelsk!!, men synes den blir "for mye" for et julebord)

Enda en (G)

Bonus (Skulle bare ønske jeg hadde kroppen for å bruke denne!!!!)

Jaaa jeg vil helst ha alle!!

Må sies at jeg har kjøpt mange kjoler av denne selgeren før! alltid like fornøyd. Kvaliteten og prisen er jo bare fantastiske! og størrelsene er veldig normale, en gang gikk jeg opp en størrelse og da ble den for stor.

A eller E, de andre var kjedelige.F var fin men passer best til bryllup. Endret av Sunshine
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

fikk kjolen i dag, og den er knallfin. Ser de har flere typer, så mulig jeg kjøper flere om denne holder seg fin i ett halv år...

http://www.ebay.com/itm/300928209046?var=600133325531&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Jøss, var det ikke en utrolig dårlig kopi altså?

Det er jo det det pleier å være når bildene er tatt av kjendiser eller at det er fra catwalken..

*Ble nemlig litt fristet hvis atte dersom kjolen er relativt bortimot klin lik som den beyonce har på*

Endret av NozMonster
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...