Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant gjenbrukbare kapsler til nespressomaskinene mine som skal være kurante. Kan også brukes til kakao og te :D

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser flere brenner seg på størrelser fra eBay kjøpt fra Asia.

Funnet en jakke jeg elsker, men i følge målene mine må jeg ha i XL eller XXL. Litt rart siden jeg vanligvis bruker S/M (36/38)... men dette er jo asiatiske størrelser.

Kan noen hjelpe meg?

I følge målene ligger jeg på ca XL, men tenker at det er en jakke, og da burde jeg ha plass til klær under, så XXL.

Kopierer inn størrelsesguiden på jakka:

2eok4mp.jpg

Kopiert inn fra HM:

2i1dy55.jpg

Har sett på denne jeg også, og må vist ha xxxl (!!)

Er en 38, noen ganger 36, men har vist så brede skuldre..for der det står shoulder, hvis man skal måle fra skulder til skulder er jeg mer enn 43 cm...

er 97 over brystet så der går også str opp.

Kan mest sannsynlig ikke ha denne jakken jeg da...

Har du bestilt ? er veldig spent på hvordan jakken er ;)

Gjest badeand1
Skrevet

Fant gjenbrukbare kapsler til nespressomaskinene mine som skal være kurante. Kan også brukes til kakao og te :D

Link pls? :blomst:

Gjest anobano
Skrevet (endret)

Vet noen hvorfor det alltid blir 1,2,3.. kr dyrere (avhengig av prisen) enn det står i prisen? Det vises først at det ble dyrere når jeg allt har tasta inn kortnummeret ogsånn. Er det momsen? eller er det banken som tar betalt når kortet brukes? Jeg bruker sparebank1 :regler:

Edit: huff, så gjerrig jeg høres ut..

Endret av anobano
Skrevet

Vet noen hvorfor det alltid blir 1,2,3.. kr dyrere (avhengig av prisen) enn det står i prisen? Det vises først at det ble dyrere når jeg allt har tasta inn kortnummeret ogsånn. Er det momsen? eller er det banken som tar betalt når kortet brukes? Jeg bruker sparebank1 :regler:

Edit: huff, så gjerrig jeg høres ut..

Valuttapåslaget til banken din

Skrevet

Ååååhhhr! Nå føler jeg meg både dum og litt lurt på en gang... Bestilte denne for 3 uker siden, mottok den for ca 2 uker siden. Var fornøyd med at den kom raskt (og at den så helt ekte ut med boks, pakningsvedlegg og alt). Har åpnet den og brukt den i ca en uke, stusset litt over at den var veldig tyntflytende men tenkte ikke mer over det. Helt til det idag går et lys opp for meg og jeg leser nøyere på tuben: jeg har fått rense-lotion istedenfor ansiktskremen!

Jeg regner meg jeg ikke får returnert en brukt vare, det var jo min egen feil at jeg ikke sjekket boksen nøyere. Sendte mail til selger og sa fra om dette, men glemte å si at jeg gjerne vil ha tilbake litt av pengene mine. Sjekket på apotekets sider, og der er rensemelken billigere enn kremen jeg betalte for. Ville dere bedt om dette eller bare latt det passere som et feilkjøp?

Jaja, jeg har vært ren og fin i trynet i det siste, da :rodme:

Skrevet

Du kan klage på at du har fått feil vare, men prisen kan du ikke si noe på. Den har du akseptert da du kjøpte varen.

• Liker 2
Skrevet

Du kan klage på at du har fått feil vare, men prisen kan du ikke si noe på. Den har du akseptert da du kjøpte varen.

Ikke? Hun aksepterte jo prisen under inntrykket av at det var en annen (dyrere) vare.

Luppa, hadde jeg vært deg så hadde jeg nevnt det. Strengt tatt burde selger sende deg en ny, riktig vare - men i det aller minste gi litt penger tilbake.

Skrevet

Ikke? Hun aksepterte jo prisen under inntrykket av at det var en annen (dyrere) vare.

Luppa, hadde jeg vært deg så hadde jeg nevnt det. Strengt tatt burde selger sende deg en ny, riktig vare - men i det aller minste gi litt penger tilbake.

Riktig, jeg betalte for én vare men fikk en annen, som er billigere.

Venter og ser hva hun svarer på mailen først, hvis hun tilbyr å sende ny vare er jo det det aller beste :) Men hvis jeg bare får et "beklager, kan ikke gjøre noe med det nå som du har åpna varen" vil jeg be om litt av pengene tilbake tror jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det du gjør er å skrive i omtalen at du fikk feil vare som var verdt langt mindre og lav score. Stort sett gjør det alt mulig for å fikse slikt.

Skrevet

Det du gjør er å skrive i omtalen at du fikk feil vare som var verdt langt mindre og lav score. Stort sett gjør det alt mulig for å fikse slikt.

Jauda, hadde jeg ikke bare automatisk lagt inn positiv omtale med en gang jeg fikk pakken...

• Liker 1
Skrevet

Ah, ja da misforstod jeg. Om hun har fått en billigere vare skal hun selvsagt ikke betale mer enn den varen var verdt. Men uansett bør hun få mer tilbake siden hun fikk feil vare.

• Liker 1
Skrevet

Fikk denne kjolen idag! Ikke det samme stoffet som jeg så for meg, men det var nok bare forhåpningene mine :-p Men den satt faktisk veldig pent! Eneste er at den er bittelitt for trang under armene :-p Regner med den vil vie seg litt :) Veldig fornøyd! :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Du kan søke på Yankee Candle Tarts og bestille små utgaver for å finne en du liker og bestille stor utgave av.

Det tror jeg at jeg jammen meg skal ta å gjøre. :) Takk for tips.

Anonymous poster hash: 49562...24b

Skrevet

Har sett på denne jeg også, og må vist ha xxxl (!!)

Er en 38, noen ganger 36, men har vist så brede skuldre..for der det står shoulder, hvis man skal måle fra skulder til skulder er jeg mer enn 43 cm...

er 97 over brystet så der går også str opp.

Kan mest sannsynlig ikke ha denne jakken jeg da...

Har du bestilt ? er veldig spent på hvordan jakken er ;)

Droppet å kjøpe den. Fikk en PM fra ei som hadde ei venninne som hadde kjøpt den, og den var visst tynn og dårlig kvalitet. Selv hadde jeg tenkt å bruke den på høst/vår.. det er 150kr, så ikke så mye å tape om du kan få en jakke du elsker. Jeg skal til London om en måned, så tenkte å holde meg unna eBay til jeg har vært der. Si i fra hvis du kjøper den da!

• Liker 1
Skrevet

Fikk "Da bird" i posten i dag. Katten ble helt vill. Anbefales :) Samboeren som handlet, så har ikke direkte link.

Ellers fikk jeg eggeformer, som jeg nå ser Traktøren tar 119,- pr stk for http://www.ebay.com/itm/110718155636?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Denne stjernelampen var ødelagt desverre, har kjøpt fra en annen selger før og da gikk det bra http://www.ebay.com/itm/161070812100?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Og disse lysene var søtere enn hva jeg hadde trodd http://www.ebay.com/itm/370877961839?var=640114848685&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

Anonymous poster hash: ae20b...08d
  • Liker 1
Skrevet

Men hvordan bruker man sånne da? Man må jo ha fyll til de?

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Kjøper kaffe og fyller oppi? Helst da bønner som man kan kverne til riktig grovhet.

Anonymous poster hash: 117b8...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...