AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #10361 Skrevet 12. november 2013 Jeg kjøpte en genser til kjæresten på ebay, og det var forvirrende nok, vil jeg si. Og da var det jo kun en selger og en fraktpris å forholde seg til. Hvordan blir det da om man skal kjøpe masse forskjellig fra forskjellige selgere? Det må jo bli svindyrt? Frakten jeg betalte var ihvertfall like høy som varen. Kan jo ikke gjøre det sånn med tyve forskjellige greier, vel? Eller jo...? Det kommer jo an på varen. Alle varer har ikke fraktpris. Noen har gratis frakt. Anonymous poster hash: 6d2b6...027 6
Guybrush Skrevet 12. november 2013 #10362 Skrevet 12. november 2013 Jeg kjøpte en genser til kjæresten på ebay, og det var forvirrende nok, vil jeg si. Og da var det jo kun en selger og en fraktpris å forholde seg til. Hvordan blir det da om man skal kjøpe masse forskjellig fra forskjellige selgere? Det må jo bli svindyrt? Frakten jeg betalte var ihvertfall like høy som varen. Kan jo ikke gjøre det sånn med tyve forskjellige greier, vel? Eller jo...? Hva fraktprisen er vil jo være totalt likegyldig Du må jo kun se på totalprisen. Tips: 1. søk på vare 2. marker kun "buy now" 3. sorter på "lowest price including shipping" Fikk selv to flotte gensre nettopp - betalte noen og 90 kroner per stykk med frakt.
Libe Skrevet 12. november 2013 #10363 Skrevet 12. november 2013 Hva fraktprisen er vil jo være totalt likegyldig Du må jo kun se på totalprisen. Tips: 1. søk på vare 2. marker kun "buy now" 3. sorter på "lowest price including shipping" Fikk selv to flotte gensre nettopp - betalte noen og 90 kroner per stykk med frakt. Ja. Men er det egentlig helt likegyldig, da? Hvis jeg vil kjøpe en dings til hundre kroner, og fraktprisen er 80, så er det jo ikke nødvendigvis så god deal likevel alltid. Om man kjøper fra flere forskjellige selgere, så betaler man hver for seg til alle, og får femten pakker i posten? Åååååh, at jeg måtte forville meg inn i dette ebaystyreri, hehe. Takker for svar, forresten
Guybrush Skrevet 13. november 2013 #10364 Skrevet 13. november 2013 Ja. Men er det egentlig helt likegyldig, da? Hvis jeg vil kjøpe en dings til hundre kroner, og fraktprisen er 80, så er det jo ikke nødvendigvis så god deal likevel alltid. Om man kjøper fra flere forskjellige selgere, så betaler man hver for seg til alle, og får femten pakker i posten? Åååååh, at jeg måtte forville meg inn i dette ebaystyreri, hehe. Takker for svar, forresten Igjen, fraktprisen er likegyldig. Det er totalprisen som betyr noe. For deg spiller det jo ingen rolle om frakten er 100 og varen 50 eller frakten 50 og varen 100. Begge koster 150. Aldri se kun på varepris når du kan sortere basert på frakt OG pris. Mange hjelper kjøpere ved å sette opp fraktprisen mens de setter ned vareprisen slik at du slipper moms. 7
Libe Skrevet 13. november 2013 #10365 Skrevet 13. november 2013 Igjen, fraktprisen er likegyldig. Det er totalprisen som betyr noe. For deg spiller det jo ingen rolle om frakten er 100 og varen 50 eller frakten 50 og varen 100. Begge koster 150. Aldri se kun på varepris når du kan sortere basert på frakt OG pris. Mange hjelper kjøpere ved å sette opp fraktprisen mens de setter ned vareprisen slik at du slipper moms. Ok, takk Har lest gjennom femti sider i denne tråden nå, så nå forstår jeg litt mer.
Karenina Skrevet 13. november 2013 #10366 Skrevet 13. november 2013 Noen som vet noe om sengesett på ebay? Tenkte å bestille bambus sengesett til svigers, men størrelsene er typisk "king size" og "queen size", aner ikke hva det betyr..
Guybrush Skrevet 13. november 2013 #10367 Skrevet 13. november 2013 Noen som vet noe om sengesett på ebay? Tenkte å bestille bambus sengesett til svigers, men størrelsene er typisk "king size" og "queen size", aner ikke hva det betyr.. Google it Det er empiriske standardstørrelser og passer dårlig til norske dyner. Finn noen som tilpasser størrelsen for deg. Evt kjøp ny dyne også.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #10368 Skrevet 13. november 2013 Noen som vet hva jeg må søke på for å finne en sånn boks til å oppbevare kaffefilter i? Anonymous poster hash: 35076...147 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #10369 Skrevet 13. november 2013 Hva heter sånne ledd til armbånd? Anonymous poster hash: 8c2d6...0c2
Karenina Skrevet 13. november 2013 #10370 Skrevet 13. november 2013 Google it Det er empiriske standardstørrelser og passer dårlig til norske dyner. Finn noen som tilpasser størrelsen for deg. Evt kjøp ny dyne også. Takk for svar! Så kjedelig da, fant liksom så mange rimelige bambus sengesett der, i Norge går de for over 1000 kr settet. Men finner nok noe annet lurt
Sunshine Skrevet 14. november 2013 #10371 Skrevet 14. november 2013 Hva heter sånne ledd til armbånd? Anonymous poster hash: 8c2d6...0c2 Charms? Eller tenker du på mulighet for å utvide et armbånd?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #10372 Skrevet 14. november 2013 t-skjorte til mannen Militærtights til a mor T-skjorte til en i familien til jul Stripete shorts til a mor Rosa tiger-tights Mokka-farget-skjørt Knallgul skaterdress Akrylperler King James version Bible Koranen Stripete skjørt Lysegrønt skjørt Tar dette som anonym, siden jeg blir lett gjenkjennelig i enkelte plagg Anonymous poster hash: bd201...a9c 1
Karenina Skrevet 14. november 2013 #10373 Skrevet 14. november 2013 For den reiseglade: http://www.ebay.com/itm/360608529273 For den pynteglade: http://www.ebay.com/itm/Mini-Colour-Candle-Bags-pack-of-12-sunburst-firework-paper-lanterns-/251143023194?pt=UK_Garden_Lighting&hash=item3a794a6a5a Det er mitt bidrag sålangt, men håper å finne flere geniale (og rimelige!) julegaver
Gjest Wei Wei Skrevet 14. november 2013 #10374 Skrevet 14. november 2013 Jeg kjøpte en genser til kjæresten på ebay, og det var forvirrende nok, vil jeg si. Og da var det jo kun en selger og en fraktpris å forholde seg til. Hvordan blir det da om man skal kjøpe masse forskjellig fra forskjellige selgere? Det må jo bli svindyrt? Frakten jeg betalte var ihvertfall like høy som varen. Kan jo ikke gjøre det sånn med tyve forskjellige greier, vel? Eller jo...? Jeg har merket at frakten er separat for hver vare, selv om du bruker samme selger. Så det spiller ingen rolle om du bruker en eller flere selgere. Du må bare velge den/de som blir billigst i totalsum.
Gjest Wei Wei Skrevet 14. november 2013 #10375 Skrevet 14. november 2013 Ja. Men er det egentlig helt likegyldig, da? Hvis jeg vil kjøpe en dings til hundre kroner, og fraktprisen er 80, så er det jo ikke nødvendigvis så god deal likevel alltid. Om man kjøper fra flere forskjellige selgere, så betaler man hver for seg til alle, og får femten pakker i posten? Åååååh, at jeg måtte forville meg inn i dette ebaystyreri, hehe. Takker for svar, forresten Hvis varen koster 100 kr og frakten 80 kr, så må du betale 15x180 selv om du skal kjøpe fra samme selger. Varene kommer i samme pakke, men frakten regnes per vare. Så, se på totalsummen. Veldig kjeldent gir de avslag ved kjøp av flere ting.
Binta Ba Skrevet 14. november 2013 #10376 Skrevet 14. november 2013 Hvis varen koster 100 kr og frakten 80 kr, så må du betale 15x180 selv om du skal kjøpe fra samme selger. Varene kommer i samme pakke, men frakten regnes per vare. Så, se på totalsummen. Veldig kjeldent gir de avslag ved kjøp av flere ting. Jeg har fått avslag flere ganger, ved å trykke request total... 2
Gjest Wei Wei Skrevet 14. november 2013 #10377 Skrevet 14. november 2013 Jeg har fått avslag flere ganger, ved å trykke request total... Da har jeg lært noe nytt i dag. Skal prøve det ut neste gang. Takk, Binta Ba. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #10378 Skrevet 14. november 2013 Charms? Eller tenker du på mulighet for å utvide et armbånd? Armbånd med sånne ledd som man klikker på med forskjellige motiv. Solgtes på panduro for noen år siden. Anonymous poster hash: 8c2d6...0c2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #10379 Skrevet 14. november 2013 sånn her http://oi44.tinypic.com/14mv2gl.jpg Anonymous poster hash: 8c2d6...0c2
Sunshine Skrevet 14. november 2013 #10380 Skrevet 14. november 2013 sånn her http://oi44.tinypic.com/14mv2gl.jpgAnonymous poster hash: 8c2d6...0c2 Ja sånne ja. Hva het de igjen da? Hmmm....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå