Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har noen gode tips til ebay-julegaver til besteforeldre som bare ønsker seg bøker til jul? Altså noe annet enn bøker da.

Skrevet

Sukk. Vant akkurat Game of Thrones sesong 1 på en ebay-auksjon. Så fant jeg den jo selvfølgelig på cdon.com på tilbud, til omtrent samme pris som jeg kjøpte den på fra ebay, og med norske tekster

• Liker 2
Skrevet

Er denne uk eller us når det gjelder str?

Jeg er semi-sikker på at det er UK siden de selger B-E.

Anonymous poster hash: 117b8...925

Skrevet

På HolikaHolika sin nettside står det at lineren er laget av myk plast som skal kunne spisses :))

genialt, da prøver jeg det :)

Skrevet

Mine siste kjøp:

T-skjorte - Julegave til en venn, kvaliteten virker grei.

Iphone deksel - Fint, typisk billig plast, men kan ikke forvente mer.

Smykke - Ikke anbefalt. Smykket er stort sett i plast, og jeg måtte montere halve smykket når det endelig kom frem.

:bolledeig:

Skrevet

Ååååhhhr! Nå føler jeg meg både dum og litt lurt på en gang... Bestilte denne for 3 uker siden, mottok den for ca 2 uker siden. Var fornøyd med at den kom raskt (og at den så helt ekte ut med boks, pakningsvedlegg og alt). Har åpnet den og brukt den i ca en uke, stusset litt over at den var veldig tyntflytende men tenkte ikke mer over det. Helt til det idag går et lys opp for meg og jeg leser nøyere på tuben: jeg har fått rense-lotion istedenfor ansiktskremen!

Jeg regner meg jeg ikke får returnert en brukt vare, det var jo min egen feil at jeg ikke sjekket boksen nøyere. Sendte mail til selger og sa fra om dette, men glemte å si at jeg gjerne vil ha tilbake litt av pengene mine. Sjekket på apotekets sider, og der er rensemelken billigere enn kremen jeg betalte for. Ville dere bedt om dette eller bare latt det passere som et feilkjøp?

Jaja, jeg har vært ren og fin i trynet i det siste, da :rodme:

..Jeg fikk svar fra selger, hun sa jeg kunne sende varen tilbake og få refundert pengene + fraktkostnad. Noen som vet hvordan jeg dokumenterer fraktbeløpet?

Skrevet

..Jeg fikk svar fra selger, hun sa jeg kunne sende varen tilbake og få refundert pengene + fraktkostnad. Noen som vet hvordan jeg dokumenterer fraktbeløpet?

Kvittering fra posten når du betaler porto. Men advar også da selger om norske portopriser - siden denne nok raskt overstiger varens verdi.

Skrevet

Kvittering fra posten når du betaler porto. Men advar også da selger om norske portopriser - siden denne nok raskt overstiger varens verdi.

...Jeg tror hun fant ut dette selv, fikk ny mail nå om at hun sender den riktige varen og jeg kan bare beholde den som var feil :) Stjerne i boka!

• Liker 2
Skrevet

Noen som har noen gode tips til ebay-julegaver til besteforeldre som bare ønsker seg bøker til jul? Altså noe annet enn bøker da.

Besteforeldre ja...Det er ikke lett! Jeg har desverre ikke det "problemet", men jeg søkte etter besteforeldregave og litt sånn...Fant ikke så mye, men:

t-shorte "the grandfather" :fnise:: http://www.ebay.com/itm/THE-GRANDFATHER-TSHIRT-Funny-Family-Grandpa-TEE-Awesome-Grand-Father-shirt-Im-a-/271143352195?pt=US_Mens_Tshirts&var=&hash=item3f21673783

t-shorte: http://www.ebay.com/itm/Rules-For-Dating-My-Granddaughter-T-Shirt-Funny-Grandpa-Mens-Tee-/231030504937?pt=US_Mens_Tshirts&var=&hash=item35ca7dbde9

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Fikk denne genseren i dag. Den sitter bra men er absolutt ikke så stor på meg som på modellen. (men det var forventa) Bra kvalitet. Eneste dumme er at armene blir litt stramme pga liten størrelse.

Skrevet

Ja, veldig kul hvis du er 12 år...

Og "t-shorte"...? Really?

Anonymous poster hash: febaf...49d

• Liker 10
Skrevet

Takk for tips.. :)

Men min bestefar bruker bare skjorter. Han er så gammel at han vet vel ikke hva man bruker t-skjorter til en gang :P

• Liker 1
Skrevet

det var vel egentlig en liten spøk :tunge1:

satt å søkte og lette i ihvertfall 20 min uten å finne noe som helst bedre forslag...

• Liker 1
Skrevet

Ste-faren min hadde elsket den t-skjorta ;)

Skrevet

Jeg kjøper ikke så mye for tiden, men denne fikk jeg i posten i dag. Måtte ha ny toalettveske før jul der det er plass til ting og har ikke så god økonomi. Når den blir bedre, skal jeg kjøpe en finere toalettveske. Det er veske nr. 3 om ikke det kommer frem. Men de andre veskene så smarte ut også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte en genser til kjæresten på ebay, og det var forvirrende nok, vil jeg si. Og da var det jo kun en selger og en fraktpris å forholde seg til. Hvordan blir det da om man skal kjøpe masse forskjellig fra forskjellige selgere? Det må jo bli svindyrt? Frakten jeg betalte var ihvertfall like høy som varen. Kan jo ikke gjøre det sånn med tyve forskjellige greier, vel? Eller jo...? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...