Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mellomting mellom tyrkisk og espresso i grovhet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mottok denne jakka i dag: http://www.ebay.com/itm/200945596769?var=500173849090&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 - har ventet sååå utålmodig, og den var kjempefin! Den hvite kaninen med briller er veldig artig, jakka har kjempemykt fleecefor (ikke i ermene, men i kroppen og hetta, og knappene er morsomme. Jeg bestilte den blå, den er dessverre mørkere enn på bildet, mer marineblå enn mellomblå, men likevel kjempekul! Ermene er forholdsvis smale, men kroppen er generøs. Jeg brukte den ute i dag i 7 grader, og den var virkelig overraskende varm.

• Liker 3
Skrevet

Litt til julebakinga:

Cellofanposer

Konfektformer

Cellofanposer 2

Ellers:

Nicer Dicer
Endelig fikk jeg denne. Kjøpte den først av en annen selger, men jeg fikk den aldri så da fikk jeg pengene tilbake. Nå kom den etter 8 dager. Jeg har ikke prøvd den enda, men jeg får prøvekjørt den i morgen

Granateplesak

Denne var jeg spent på, for jeg elsker granateple. Den fungerer jo, men hadde jeg søkt litt rundt på nettet før jeg kjøpte den, så hadde jeg lært enklere og billigere måter å gjøre det på.

Eyeliner

Som anbefalt her, var det vel? Har kjøpt i svart, gull og sølv. Holder lenge og gir et bra resultat. Love it!

Skrevet

Jeg har fått denne "skinn-tightsen" og er faktisk veldig fornøyd! Den er virkelig tykk og varm, fôret er skikkelig mykt og "pelsete". Stoffet ser litt kjipt ut på nært hold, men når den er på ser den bare ut som en litt glossy skinnbukse. Størrelsen er helt ok (jeg er en XS, valgte S), bittelitt kort i beina på meg som er 164 cm. Anbefales til vinteren!

Skrevet

Eyeliner

Som anbefalt her, var det vel? Har kjøpt i svart, gull og sølv. Holder lenge og gir et bra resultat. Love it!

nå føler jeg meg skikkelig blond men går det an å skru opp din etterhvert som den blir brukt ?

Skrevet

nå føler jeg meg skikkelig blond men går det an å skru opp din etterhvert som den blir brukt ?

Eyeliner

Jeg fikk min for et par uker siden, men fikk skikkelige røde/sviende øyne av den. Så endte opp med å kaste den. Desverre-for den var veldig god! Skjønte heller ikke hvordan man skulle skru den videre... :s

Skrevet

Eyeliner

Jeg fikk min for et par uker siden, men fikk skikkelige røde/sviende øyne av den. Så endte opp med å kaste den. Desverre-for den var veldig god! Skjønte heller ikke hvordan man skulle skru den videre... :s

samme greia ja, digger fargen og den er god og legge men skjønner ikke hvordan jeg skal få den videre opp :vetikke:

Skrevet

Jeg tror ikke det, dessverre. Men jeg har sendt spørsmålet videre til selgeren, så kan jeg bringe det videre her når (og hvis) jeg får svar. Jeg håper virkelig det er en mystisk måte å gjøre det på, for den er såpass bra. Men noe bakpart å skru på er det nok ikke :unsure:

• Liker 1
Skrevet

Noen som har erfaring med å kjøpe sengetøy fra ebay?

har lyst på noe av skikkelig kvalitet, men det koster jo typisk 1000 kr for ett sett her i Norge ( for noe som er fint)

Noen som har en ide? eller en selger de har erfaring med?

Eller er det like greit å kjøpe her i Norge eller på en annen nettbutikk ?

Skrevet (endret)

Noen som har erfaring med å kjøpe sengetøy fra ebay?

har lyst på noe av skikkelig kvalitet, men det koster jo typisk 1000 kr for ett sett her i Norge ( for noe som er fint)

Noen som har en ide? eller en selger de har erfaring med?

Eller er det like greit å kjøpe her i Norge eller på en annen nettbutikk ?

Guybrush hadde tipset om dette tidligere i tråden (finner ikke den første kommentaren han la ut, men her er lenkene :) )

Her har du noen forskjellige. De fleste oppgir ferdige størrelser basert på spesielt amerikanske og engelske standarder. Men det er stort sett bare å ta kontakt og spørre så får man svar at de syr på målet du ønsker :). Om du skal søke opp slikt, bruk stikkordene "duvet cover"

http://www.ebay.com/...=item3f283479a0

http://www.ebay.com/...=item3380855e1a

http://www.ebay.com/...=item19e3e0d658

Av billigere sengesett likte jeg disse:

http://www.ebay.com/...984.m1438.l2649

Endret av Daxi
Skrevet

Hei, er det noen som har en god ebay-butikk som selger fine, skikkelige ting til bryllup? F.eks ting til å pynte bord, smånips etc. :)

Skrevet

Jeg tror ikke det, dessverre. Men jeg har sendt spørsmålet videre til selgeren, så kan jeg bringe det videre her når (og hvis) jeg får svar. Jeg håper virkelig det er en mystisk måte å gjøre det på, for den er såpass bra. Men noe bakpart å skru på er det nok ikke :unsure:

det er jo tre den er faset inn i, skader jo ikke å prøve en spisser når den alikevel er nedslitt tenker jeg ;)

Skrevet

Jeg har ikke den eyelineren dere har, men på min som ser ganske lik ut så går det helt greit å spisse den med vanlig spisser. Så det skader jo ikke å teste ut det.

Anonymous poster hash: ae339...9b0
Skrevet

På HolikaHolika sin nettside står det at lineren er laget av myk plast som skal kunne spisses :))

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva søker jeg på for å få opp små cellofan poser som man kan ta godteri, drops eller konfekter oppi? :)

Edit: så noen hadde kjøpt rett over! :tommelsmil:

Endret av ninuska_
Skrevet

Hva søker jeg på for å få opp små cellofan poser som man kan ta godteri, drops eller konfekter oppi? :)

Edit: så noen hadde kjøpt rett over! :tommelsmil:

Du kan også bare søke på "cellophane bags", det var det jeg gjorde :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...