Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt noen klær som lukter veldig parfyme eller rett og slett vondt slik at jeg ikke orker å bruke tøyet selv etter flere runder i vaskemaskin. Hva gjør man? Sender selger mail, legger igjen nøytral feedback eller hva?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan man ikke velge å sortere varer etter hvilket land de sender fra? Skulle gjerne fått frem kun varer fra England?

Du kan sortere hva selger oppgir som hjemland. Men det sier ingenting m hvor varene sendes fra. Skal du ha billige klær er det Kina som er opphavslandet. Så enkel er den saken :)

De fleste bedriver det som kalles dropshipping. Du betaler til en selger, som så igjen kjøper varen fra en annen forhandler som igjen sender til deg

Skrevet

Selvsagt ser jeg på totalpris. Men dyre sko! Kanskje litt kronglete formulert, men ser meg i alle fall ikke i hjel på fraktprisen.

Ønsket bare å poengtere at da bør det være skoenes pris som er problemet og ikke fraktprisen :)

Prisen på frakten er bare en måte å dele den opp på slik at de som bor i land med momsregler som Norge skal slippe billigere unna :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Har funnet den perfekte veska,

http://www.ebay.com/itm/251355880996?var=550291595620&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649

også sender de ikke til Norge :bond:

Sendte en melding og spurte om de ikke kunne gjøre unntak, men nei.

Ikke noen som tilfeldigvis har kjøpt/sett en lignende?

Denne?? http://www.ebay.com/itm/New-Women-Hobo-Black-PU-Leather-Tassel-Handbag-Shoulder-Bag-Messenger-Cross-Body-/121189910017?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item1c377b4601

Skrevet

Ingenting som skulle tilsi dette.

Boxere fra MK ORGINALE fra ebay - USA kan du få for hundrelappen, så hvorfor kan ikke disse være ekte?

Anonymous poster hash: 29452...63e

Skrevet

Åhh TAKK :blomst:

Jeg søkte og søkte, men jaja :P

Er den trygg å bestille fra tror du, siden den bare har to solgte? Pleier som regel bare å kjøpe fra Top rated selgere..

Haha er blitt en litt for dreven ebaysøker etter veldig mange timer på let etter den perfekte ballkjole til min datter.

Her har du litt flere å velge i, men tror det skal gå temmelig greit uansett. Jeg har kun opplevd å ikke motta varen en gang i løpet av alle mine ebaykjøp.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=New+Women+Hobo+Black+PU+Leather+Tassel+Handbag+Shoulder+Bag+Messenger+Cross+Body&_sacat=0&_from=R40

Skrevet

Haha er blitt en litt for dreven ebaysøker etter veldig mange timer på let etter den perfekte ballkjole til min datter.

Her har du litt flere å velge i, men tror det skal gå temmelig greit uansett. Jeg har kun opplevd å ikke motta varen en gang i løpet av alle mine ebaykjøp.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=New+Women+Hobo+Black+PU+Leather+Tassel+Handbag+Shoulder+Bag+Messenger+Cross+Body&_sacat=0&_from=R40

Tusen takk, du er god :laugh:

Skrevet

Jeg har endelig fått KG-klubbjakken i dag! :fnise: Den passet heldigvis veldig fint i str 16. Litt stor over skuldrene, ellers sitter den bra. Veldig fornøyd med den! Kommer nok til å kjøpe den i en mindre størrelse når jeg har gått litt mer ned i vekt, for denne jakken har jeg lyst å kunne bruke lenge!

Ellers har jeg fått dette øyenskyggeskrinet fra NYX. Nydelige, matte skygger i nøytrale farger, men sitter ganske dårlig uten primer. Virker foreløpig ikke som om jeg reagerer på dem, men har bare fått testet dem i to dager.

Også har jeg fått dette treningsbeltet, hermet etter noen her inne. Meget fornøyd med å endelig ha en løsning på de dagene jeg går med treningsklær uten lommer! Får fint plass til mobil og nøkler, så da er jeg fornøyd :)

• Liker 1
Skrevet

Boxere fra MK ORGINALE fra ebay - USA kan du få for hundrelappen, så hvorfor kan ikke disse være ekte?

Anonymous poster hash: 29452...63e

Hvordan vet du at disse sokkene er orginale forresten? Og det er dessuten ikke uvanlig at kjente merker produserer billige sokker og boksere som de kan finne på å selge ut rimelig. Vesker og slikt derimot.

1. kjente merkeforhandlere selger ikke til private ebayselgere. (med andre ord - om du ikke finner en butikk bak brukernavnet som igjen er godkjent bør det allerede der ringe en bjelle)

2. de fleste merkevarer forbyr forhandlere i USA å selge varer til utlandet (dette for å beskytte høyere priser i europa)

3. prisene (det er noe som heter "er det for godt til å være sant") - husk at de som hevder å selge nike, ugg og canada goose på facebook også hevder å selge ekte vare.

Skrevet

Dora nattkjole til en vennines jentunge

Minni Mus nattkjole til min unge

Store løve-øre-anheng

Wanted-hoops

Tubesjerf til jentungen

Zebratights til a mor

Kjole til a mor

Det var fra ebay.com. Nattkjole til ungene er bursdagsgaver, det til meg er mer..."ikke gå i butikkene og svi av penger, gå heller på ebay og få det billigere"-gaver.

Nå skal jeg logge meg inn på co.uk og betale der, så kommer det mer etterpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...