Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne genseren/kjolen kom i posten i dag. Jeg har erfaring med at asia størrelser er litt små så jeg valgte å kjøpe den litt stor.. Men den var veldig stor.. Kjøpte XXXL og bruker til vanlig L / XL. ut i fra målene så skulle ikke XXXL være så stort, men det er greit, den er full brukbar og utrolig fin. anbefales :)

så den tilsvarte sånn ca xl i norsk størrelse ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne genseren/kjolen kom i posten i dag. Jeg har erfaring med at asia størrelser er litt små så jeg valgte å kjøpe den litt stor.. Men den var veldig stor.. Kjøpte XXXL og bruker til vanlig L / XL. ut i fra målene så skulle ikke XXXL være så stort, men det er greit, den er full brukbar og utrolig fin. anbefales :)

. Stemte målet over brystene? Jeg bruker egentlig str S-M i klær til vanlig, men har ganske store bryster. Ser jeg må opp i XL her hvis de målene er riktige.
Skrevet

Glitter eyeliner

Noen som har denne i fargen champagne? (Mener jeg har funnet den i denne tråden)

Synes den ser fin ut på bildet av produktet, men på modellen ser den bare rosa ut :P

Skrevet

Så fin den var! Såg også veldig anvendeleg ut!

Anonymous poster hash: febaf...49d

• Liker 1
Skrevet

så den tilsvarte sånn ca xl i norsk størrelse ?

. Stemte målet over brystene? Jeg bruker egentlig str S-M i klær til vanlig, men har ganske store bryster. Ser jeg må opp i XL her hvis de målene er riktige.

Så fin den var! Såg også veldig anvendeleg ut!

Anonymous poster hash: febaf...49d

Legger ved to bilder jeg. litt lettere for dere å dømme da. :)

DSC_3001_zps2cc78468.jpg

DSC_2999_zps3e00fa71.jpg

Jeg kunne nok hatt en til to størrelser mindre. Men satser på at den krymper litt i vask. Hvis noen lurer på stoffet, så er det noe bomull og den lukter ikke kjemikalier eller vondt. :)

• Liker 5
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Denne har jeg vurdert leeenge. Kan du gi feedback her når du får den? :)

det har jeg også!

Slenger meg på den feedback-etterspørselen!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

Takk for forslag :)

Men jeg er sykelig perfeksjonist. Vil ikke ha lakk ;p

Disse kanskje? :)

Skrevet

Disse kanskje? :)

De var fine :) Men synes frakten er litt vel dyr

Skrevet

måtte testes, hva i all verden var forresten den "sing sing" gaven som skulle følge med ?

Prøver på krem og bbcreme :)

Skrevet

Prøver på krem og bbcreme :)

ah, ikke noe spennende med andre ord :(

Skrevet

ah, ikke noe spennende med andre ord :(

Nei :P Og jeg blir litt skeptisk til å brøve kremer man skal smøre på i hele ansiktet når ingrediensene ikke kan tydes :P

Skrevet

Kan du skrive her når du får svar fra selger? Vurderer å kjøpe den samme nemlig :)

Etter å ha sndt litt meldinger frem og tilbake , med bilder osv, sier selger at han skal sende den øydelagde delen til meg på nytt..han har vært veldig hyggelig hele tiden, eneste som skurrer er at når jeg går inn på han nå så har han ingenting til salgs lenger... Får bare vente i spenning å se da..

Skrevet

Etter å ha sndt litt meldinger frem og tilbake , med bilder osv, sier selger at han skal sende den øydelagde delen til meg på nytt..han har vært veldig hyggelig hele tiden, eneste som skurrer er at når jeg går inn på han nå så har han ingenting til salgs lenger... Får bare vente i spenning å se da..

Så bra det løste seg da! Da kommer jeg nok til å kjøpe meg en slik. Tusen takk for svar! :)

Skrevet

Jeg ser etter en genser vest, grå, sånn som har vært på moten i sommer :P
Men jg vil helst ha med trykk bakpå, noe kult, men finner ikke :(
Noen som har sett? :)

Typ som denne grey

Skrevet

Og noen som har kjøpt noen high waist jeans som er fine og sitter bra? Og som ikke får rompa til å se altfor stor ut :P

Skrevet

Selv har jeg kun kjøpt meg et silicon deksel til telefonen min.

Mange av mine venner kjøper i hytt og pine de rareste ting hver uke. :laugh:

Skrevet

Og noen som har kjøpt noen high waist jeans som er fine og sitter bra? Og som ikke får rompa til å se altfor stor ut :P

Synes at leggins jeansene ser fine ut. Vet ikke hvordan de er i virkeligheten men.

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Skrevet

Jeg ser etter en genser vest, grå, sånn som har vært på moten i sommer :P

Men jg vil helst ha med trykk bakpå, noe kult, men finner ikke :(

Noen som har sett? :)

Typ som denne grey

Du kan jo kjøpe en vanlig grå hettejakke med trykk på, og klippe av armene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...