Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker du om at det står dette: "Det finnes en rekke forskjellige varianter, og det er mange grunner til at du burde styre unna de billigste.

Det lages nemlig piratkopier i stor stil i Kina, og foruten det rent moralske rundt å kjøpe slike kan du også risikere å kjøpe katta i sekken."

Anonymous poster hash: 29452...63e

Gjest badeand1
Skrevet

Kan du si ifra hva du tror etter du har prøvd? Om hvor godt den tar og hvor mye den sleit på håret?

Anonymous poster hash:

0931c...f01

Will do :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er vinter og jeg forbreder meg...

http://www.ebay.com/itm/180860792040?var=480102233349&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

$(KGrHqJHJFcFIu7y7e(sBSQ9eNVZFQ~~60_1.JP

Jeg har lange negler , så det går alltid hull på en av fingertuppene av hansken.

Jeg vet disse bare varer en liten sesong,

Sist jeg kjøpte dette var Lindex kr 300 ett eller anna.

To store brosjer til vinterkåpen

370715785440_1.jpg

http://www.ebay.com/itm/370715785440?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Hanskene er også midt i blinken, jeg må bare ta sølvteip i tuppen på innsiden så jeg ikke klorer igjennom dette paret også.

Nydeleg :) Kan du oppdatere med kor stor/liten lua er når du får prøvd den?

Den er nydelig ! Passer perfekt.

1394367_10153373509380285_1134492366_n.j

1385157_10153373509255285_723959316_n.jp

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Hva tenker du om at det står dette: "Det finnes en rekke forskjellige varianter, og det er mange grunner til at du burde styre unna de billigste.

Det lages nemlig piratkopier i stor stil i Kina, og foruten det rent moralske rundt å kjøpe slike kan du også risikere å kjøpe katta i sekken."

Anonymous poster hash: 29452...63e

Jeg kjøper kun fra selgere som er såkalte "superselgere", altså de har svært få negative kjøpere og er ekstremt opptatt av å ha godt renome. Alt lages uansett i kina og byggekvaliteten på disse er tilnærmet lik uansett. Dette er uansett ikke samme typen som er omtalt der.

Skrevet

Fikk tangleteezeren i dag (tror det var denne, jeg bestilte først en fra en annen selger, men den ble fjernet fra eBay, så bestilte jeg en til, fra denne selgeren istedet - jeg tror det er denne selgeren jeg har mottatt denne fra). Den er litt lettere og mer "hul" enn originalen, men den funker like bra. Veldig fornøyd!

Skrevet

Kjøpt jakke for vinteren!

Nå får du vel pels hatere på nakken :P

Anonymous poster hash: ca9b1...9a6

Skrevet

Nå får du vel pels hatere på nakken :P

Anonymous poster hash: ca9b1...9a6

Står i annonsen at det er faux fur.

Skrevet

Tenkte å kjøpe meg gel-lakk og herdelampe, og lurer på om noen har tips?

Mener å huske at Wonders tipset noe om dette tidligere? Tenkte i utgangspunktet å bruke vanlige lakker under, og å herde overlakken slik at det holder. Skulle det kunne fungere? Noen som har kjøpt, og vil anbefale? :)

Skrevet

Haha, Adele - alle de nattkjolene/morgenkåpene har jeg lagt i wishlisten min ikveld! Vi tenker likt! :ler:

• Liker 1
Skrevet

Vurderer denne jakken til guttungen:

www.ebay.com/itm/BOYS-KIDS-RESPECT-GREEN-WINTER-PARKA-JACKET-NEW-DINO-5-/350860917559?pt=UK_Kids_Coats_Jackets&var=620156683403&hash=item51b0f0bb37

Noen som har kjøpt den? Er veldig usikker på størrelse for han er bare 2,5. Men hvis str 3-4 år blir for stor, så har han jo jakke til neste år ;)

Fikk denne jakken i posten i dag. Ser veldig lik ut som på bildet, og jeg er veldig fornøyd :) Kjøpte str 3-4 år, og den passet fint. Tror kanskje den hadde blitt litt liten til en 4-åring.

Skrevet (endret)

Haha, Adele - alle de nattkjolene/morgenkåpene har jeg lagt i wishlisten min ikveld! Vi tenker likt! :ler:

Fantastic FantasDick! (see what I did there?) Før eller etter at jeg la de ut?

Endret av Adele
Skrevet

Fantastic FantasDick! (see what I did there?) Før eller etter at jeg la de ut?

I see what you did there! :biggrin:

Jeg la de til i listen min før jeg så innlegget ditt. Holder på å sortere hvilke jeg skal velge meg nå, så tok en KG-pause og da så jeg at du hadde kjøpt akkurat det samme som jeg vurderer. :ler:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Kjøpt jakke for vinteren!

Jakka var grei den, men jeg har en sterk følelse av at du kommer til å fryse ræææva av deg i løpet av den norske vinteren med den tynne jakka der!

Skrevet

I see what you did there! :biggrin:

Jeg la de til i listen min før jeg så innlegget ditt. Holder på å sortere hvilke jeg skal velge meg nå, så tok en KG-pause og da så jeg at du hadde kjøpt akkurat det samme som jeg vurderer. :ler:

Haha, håper de er i en grei kvalitet. Ser at de er litt tynne i stoffene på bildet, men har soveromvinduet mot veien, så må nesten ha noe å ha på om natten.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Hei

Eg har eit spørsmål: Kva ord skal eg søkja på når eg vil bestilla slike påstrykningslappar til klede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...