Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere. Kan dere hjelpe meg?

For en god stund tilbake så var jeg på leting etter et mobildeksel. Jeg fann det jeg hadde lyst på og trykte "commit to buy". Men så plutselig kom jeg over en annen selger som var mye billigere. Jeg prøvde å forklare til selgeren at jeg ikke ville ha dekselet alikevell. Nå har han opprettet en "case" mot meg. Hva er det som kommer til å skje da? Blir jeg utestengt ellernoe, om jeg ikke betaler?

Uff.... Jeg er så dum som trykte "commit to buy".. Argh.

Anonymous poster hash: 49562...24b

Jeg har gjort samme feilen, men sendte da en melding til selger og beklaget så mye, men jeg mente ikke å trykke på "kjøp"-knappen. Det gikk helt fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tykt? På bildet jeg så var den gjennomsiktig?

Hvis detaljer som glidelås osv er borte bruker du klagefunksjonen hos ebay og viser til at mottatt vare ikke er som på bildet samt beskriver nettopp dette.

Err, en liten glipp fra min side; jeg mente stoffet i ryggen på kjolen (selv om jeg ikke synes fronten ser så gjennomsiktig ut heller). Du ser det godt på bildet av den korallfargede kjolen.

Vurderer om jeg skal klage..

Har du mulighet for å legge ut bilde? :)

Av den på?

Skrevet

Err, en liten glipp fra min side; jeg mente stoffet i ryggen på kjolen (selv om jeg ikke synes fronten ser så gjennomsiktig ut heller). Du ser det godt på bildet av den korallfargede kjolen.

Av den på?

Jepp, om det er i orden. Men om du ikke vil så hadde det vært fint med bare bilde av den også. (Uten at du har den på) :)

Skrevet

Av den på?

På bildet som kom opp hos meg ser man BHen og detaljer av ryggen til modellen gjennom stoffet i ryggen på kjolen.

Men klag på det med glidelås iallefall

Skrevet

Kan eg spørre kva storleik du brukar no?

Eg vart litt bekymra no, sidan eg kjøpte i str XXL og er str 42...

Det tror jeg vil bli mer enn rikelig! Jeg kan ikke svare skikkelig på hvilken størrelse jeg "er" nå, det er litt tøtsji, men jeg klarer å presse meg inn i en 42/44 bukse. (Normalt er jeg en 38/40, og det er målet mitt å bli det igjen nå.)

Skrevet

Vær obs på at kinesiske størrelser som ofte benyttes på kinesiske ebay forhandlere, er 2-3 størrelser mindre enn eurpa/USA størrelser. Altså medium blir xl

Skrevet

Jepp, om det er i orden. Men om du ikke vil så hadde det vært fint med bare bilde av den også. (Uten at du har den på) :)

Ok, tvang samboeren til å være fotograf! :ler:

Jeg er klar over at det svarte undertøyet vises, men da ser dere hvor gjennomsiktig den er.

Blondekjole1.jpg

Og et bilde bak. Jeg lover forresten at rumpa mi egentlig ikke er så jævlig slapp som det ser ut til på bildet - ser jo helt grusomt ut! :haar:

Blondekjole2.jpg

På bildet som kom opp hos meg ser man BHen og detaljer av ryggen til modellen gjennom stoffet i ryggen på kjolen.

Men klag på det med glidelås iallefall

Her er et bilde fra annonsen; synes det ser ganske tykt ut, jeg.

Korallkjole.png

• Liker 1
Skrevet

Litt på siden av topic men... Er det bare meg, eller er de fleste av de asiatiske modellene i annonsene sykelig tynne? Og ofte med altfor store pupper i forhold til kroppen. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 35076...147
Skrevet

Litt på siden av topic men... Er det bare meg, eller er de fleste av de asiatiske modellene i annonsene sykelig tynne? Og ofte med altfor store pupper i forhold til kroppen. :sjokkert:

Anonymous poster hash: 35076...147

De er ihvertfall ganske tynne. Små - korte, men nette, ikke magre, er mitt inntrykk.

Skrevet

Det tror jeg vil bli mer enn rikelig! Jeg kan ikke svare skikkelig på hvilken størrelse jeg "er" nå, det er litt tøtsji, men jeg klarer å presse meg inn i en 42/44 bukse. (Normalt er jeg en 38/40, og det er målet mitt å bli det igjen nå.)

Å, nå ble jeg også veldig usikker! Jeg kjøpte jakken etter målene i annonsen, og endte ganske nøyaktig på størrelse 16/XXL. Men jeg pleier også å bruke 42/44 i butikker her hjemme... Blir sur hvis jakken er altfor stor! Kan man klage da? Målene er jo eneste pekepinn på hvilken størrelse man skal bestille?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Å, nå ble jeg også veldig usikker! Jeg kjøpte jakken etter målene i annonsen, og endte ganske nøyaktig på størrelse 16/XXL. Men jeg pleier også å bruke 42/44 i butikker her hjemme... Blir sur hvis jakken er altfor stor! Kan man klage da? Målene er jo eneste pekepinn på hvilken størrelse man skal bestille?

Det er litt vanskelig å måle kropper, spesielt bløte kvinnekropper... Jeg så ikke noen andre mål enn lengde i den annonsen? Jeg kan ikke svare deg på om jakka vil passe deg eller ikke. L var sånn at jeg akkurat fikk den igjen. Jeg bruker den som motivasjon til å holde fokus. Du kan sikkert klage om den er altfor stor.

Endret av Pringle
Gjest Offensive Pie
Skrevet

*snipp*

Er ikke ermene på kjolen du fikk helt annerledes enn ermene på modellen også?

Jeg hadde klaget på at den var for tynn, det er ikke slik det originale bildet ser ut.

• Liker 3
Skrevet

Av den på?

Det var ikke det rosa bildet jeg så men et av den i samme farge som den du har tror jeg. Så like godt gjennom som på bildene du la ut nå.

• Liker 1
Skrevet

Det er litt vanskelig å måle kropper, spesielt bløte kvinnekropper... Jeg så ikke noen andre mål enn lengde i den annonsen? Jeg kan ikke svare deg på om jakka vil passe deg eller ikke. L var sånn at jeg akkurat fikk den igjen. Jeg bruker den som motivasjon til å holde fokus. Du kan sikkert klage om den er altfor stor.

Jeg kjøpte av samme selger, men gikk for plus size-varianten pga målene. Der står mål for alle størrelsene, og pga den store forskjellen på XL og XXL turte jeg ikke å kjøpe XL. Vil jo ha en jakke jeg kan bruke nå og inn i vinteren mens jeg slanker meg, ikke en jeg svømmer i fra første sekund :glare:

Skrevet

10 000 innlegg!

Anonymous poster hash: 906f1...9a7
  • Liker 4
Skrevet

Jeg har gjort samme feilen, men sendte da en melding til selger og beklaget så mye, men jeg mente ikke å trykke på "kjøp"-knappen. Det gikk helt fint :)

Heldig du! :) Jeg prøvde det samme, men selger ville ikke gi seg, så han opprettet en case på meg. Jaja nå er varen betalt, så har lært til neste gang. :laugh:

Ok, tvang samboeren til å være fotograf! :ler:

Jeg er klar over at det svarte undertøyet vises, men da ser dere hvor gjennomsiktig den er.

[bilde]

Kroppen din ser kjempeflott ut, og rumpa di så ikke slapp ut i det hele tatt! :danse: Synd den var så gjennomsiktig bak, fordi kjolen var utrolig fin. Men jeg synes du skal sende inn en klage.

Skrevet

Er ikke ermene på kjolen du fikk helt annerledes enn ermene på modellen også?

Jeg hadde klaget på at den var for tynn, det er ikke slik det originale bildet ser ut.

Jo, ermene er også forskjellige. Samme med blondemønsteret, men det er ikke så nøye.

Det var ikke det rosa bildet jeg så men et av den i samme farge som den du har tror jeg. Så like godt gjennom som på bildene du la ut nå.

Hvilket bilde, da? Har gransket annonsen, men klarer ikke finne bilde av den hvite kjolen bakfra? :vetikke:

Kroppen din ser kjempeflott ut, og rumpa di så ikke slapp ut i det hele tatt! :danse: Synd den var så gjennomsiktig bak, fordi kjolen var utrolig fin. Men jeg synes du skal sende inn en klage.

Haha, takk søte du! :biggrin:

Ja, jeg kan klage litt, da, men jeg synes egentlig litt "synd" på de selgerne.. Den var jo så billig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...