Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du fått nattkjolen? Hvordan er størrelsen? :)

Hei!

Nå har jeg fått nattkjolen. Den var akkurat slik som på bildet med tanke på både farge og kvalitet! Synes den var kjempe fin! Den er normal i størrelsen. Fikk den etter circa 2 uker. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin (og rimelig). Slike jakker har jo vært populære lenge, men har alltid vært litt skeptisk, i alle fall til å bruke mye penger på en slik. Men takket være ebay er det altså mulig;) Er det håp for å være så heldig å få se et bilde? :)

Ja, de jakkene er kjempefine! Jeg har selv kjøpt den i svart på ebay. Søsteren min har den orginalen fra zara i svart, og vi kan faktisk ikke se forskjell på de to jakkene. Det var en kjempe investering for min del!

Gjest Little princess
Skrevet

Aha...! :ironi:

Her er brystmålene hos et utvalg av selgerne:

warm2008: M 80-84CM; L 84-88CM; XL 88-92CM; XXL 92-96CM

e-suggestion, fat-mango, jamesr0615, homme-fashion501, outdooronsale365: wonderfulbuying36588: XXS: 96; XS: 100; S: 104; M: 108; L: 112

gogo3562: S 88; M 92; L 96; XL100; XXL 104; XXXL 108

11ajiajia, stwfdfs: S 96; M 100; L 104; XL 108; XXL 112

ylhzg888: M 96; L 100; XL 104; XXL 108

love-10000: S 78-81; M 82-85; L 86-89; XL 90-93; XXL 94-97; XXXL 98-102

behappy-shopping: S 88; M 94; L 102; XL 104; XXL 116; XXXL 120; XXXXL 125

97k: S 90; M 94; L 98; XL 102; XXL 106 XXXL 110

Det var 24 tilbydere av samme jakke bare på forsiden, så jeg har ikke sjans til å lage noen komplett oversikt...

Jeg kjøpte denne jakka for ett råd tid siden, og men ting er sikkert; bildene lyver. Jakka er ikke halvparten så fin i virkeligheten engang.

• Liker 1
Skrevet

Nettopp kjøpt disse støvlettene. Passet godt, og de er fine. Kunne tenkt meg trangere skaft på dem, utrolig nok, men de er jo pene :)

Skrevet

Noen som har kjøpt denne kåpen og vet hvordan den er i stoffet?

Adele har kjøpt den - hun var ikke fornøyd. Hun kan sikkert forklare nærmere. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte denne jakka for ett råd tid siden, og men ting er sikkert; bildene lyver. Jakka er ikke halvparten så fin i virkeligheten engang.

OK, takk for info, da skal jeg prøve å kjøle ned begeistringen en smule...

Skrevet

Noen som har kjøpt denne kåpen og vet hvordan den er i stoffet?

Jeg kjøpte den. Den er virkelig ikke noe pen. Bildene som er av selve jakken er veldig photoshoppet! Jakka er formløs og stygg, rett og slett. Stoffet er typisk billig kinastoff, og gjør håret veldig elektrisk. Dette er et kjøp jeg virkelig IKKE anbefaler!

Adele har kjøpt den - hun var ikke fornøyd. Hun kan sikkert forklare nærmere. :)

Hyggelig at du husker at det var meg! :biggrin: +1

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte den. Den er virkelig ikke noe pen. Bildene som er av selve jakken er veldig photoshoppet! Jakka er formløs og stygg, rett og slett. Stoffet er typisk billig kinastoff, og gjør håret veldig elektrisk. Dette er et kjøp jeg virkelig IKKE anbefaler!

Hyggelig at du husker at det var meg! :biggrin: +1

Okei. Tusen takk for tilbakemelding!

Da fortsette jakten på den perfekte jakken :)

Skrevet

Er det noen som har prøvd denne tannblekingspennen før http://www.ebay.com/itm/181110241594?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 ? Koster jo ganske så lite så er vel bare å kjøpe og prøve :laugh: Jeg vil jo heller ikke ha noe som er kreftfremkallende eller skadelig.. noen som har prøvd eller vet noe?

åh stilig! nå fikk jeg litt lyst til å prøve. noen som vet? :D

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

• Liker 1
Skrevet

Jeg sendte de en mail, og da gjorde de det :)

sender dem til Norge selv om det står "may not ship to norway"?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...