Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du som bestilte denne jakken, mottatt den enda?

vet ikke om det var meg du siktet til:)

Uansett har jeg kjøpt den jakka. Den er helt grei, men ganske kort i ermene, selv til meg som har litt korte armer. Hetta er mye mindre en forventet - ikke sånn stor og god man kan gjemme seg inni som jeg håpte. Stoffet er helt ok - fin farge som på bildet. Trodde glidelåsen skulle være i metall, men den er i plast og har en tendens til å gli litt ned.

kjøpte medium, men hadde kanskje hjulpet på å ta L, får å få lengre ermer. bruker vanligvis 38 - noen ganger 36

Anonymous poster hash: 4318f...619

Skrevet

Uansett har jeg kjøpt den jakka. Den er helt grei, men ganske kort i ermene, selv til meg som har litt korte armer. Hetta er mye mindre en forventet - ikke sånn stor og god man kan gjemme seg inni som jeg håpte. Stoffet er helt ok - fin farge som på bildet. Trodde glidelåsen skulle være i metall, men den er i plast og har en tendens til å gli litt ned.

kjøpte medium, men hadde kanskje hjulpet på å ta L, får å få lengre ermer. bruker vanligvis 38 - noen ganger 36

Du kunne ikke postet et bilde eller to av den?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har blitt ganske betatt av denne jakka: http://www.ebay.com/itm/Hot-Womens-thicken-fleece-Warm-Coat-Womens-Outerwear-Fur-Jacket-Fashion-New-/251207538436?pt=US_CSA_WC_Outerwear&var=550205867259&hash=item3a7d22d704 Men det er helt umulig å finne ut av størrelsene! Alle skriver at man skal være veldig nøye med å velge riktig størrelse, og mye "blabla" om at asiatiske størrelser er mindre enn de amerikanske, greit! - men ikke TO selgere har samme mening om hvor store de asiatiske størrelsene faktisk er! Skal jeg bare ta en sjanse, tro? Jeg er 102 cm over puppene... det plasserer meg på alt fra M til XXL, men XL er vel safe? Noen som har kjøpt og mottatt denne? Er den OK?

201206201356ofq.jpg

Endret av Pringle
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Har fått noen pakker nå:

Veske Lenken er litt kort, slik at den ser finest ut om den kun bæres over den ene skuldra. Men vesken er fin i seg selv synes jeg :)

Nedteller Genial! Fungerer utmerket. Festes både på kjøpeskap og komfyr. Teller både opp og ned.

Jakke Jeg er fornøyd. Bestilte strl M og bruker S til vanlig. En anelse stram i skuldrene, men langt i fra krise. Synes det er merkelig for på pristaggen på jakken så står det €88,8. Og det er jo rundt 700 kr. Kvaliteten er upåklagelig, bortsett fra at den loer litt akkurat rundt glidelåsen.

Edit: En annen ting med jakken. Ser at på bildet av modelllen så er det glidelåsen gullfarget. Min er sort

Endret av AloeVera
Skrevet

Dere som har kjøpt den mye omtalte jakken :)http://www.ebay.com/itm/261087049839?_trksid=p2046448.m570.l4456&_trkparms=gh1g%3DI261087049839.N8.S2.M1441

Hvilke str har dere kjøpt og hva bruker dere vanlig? Er så usikker på om jeg skal gå for 12 eller 14... har en jakke fra før av i str 40 men en annen i 42.. Gensere ligger jeg mellom M og L... Har veeeldig liten erfaring med å bestille klær i utlandet, så råd mottas med takk :)

Jeg bruker xs/s til vanlig, og jeg bestilte meg en jakke (flere faktisk) i strl. 8 (S) :P Passer bra, og hadde ikke valgt en annen strl om jeg fikk sjansen. Er 164 cm høy, og jakken går ca til midt på låret.

Anonymous poster hash: 49562...24b

Skrevet

Dere som har kjøpt den mye omtalte jakken :)http://www.ebay.com/itm/261087049839?_trksid=p2046448.m570.l4456&_trkparms=gh1g%3DI261087049839.N8.S2.M1441

Hvilke str har dere kjøpt og hva bruker dere vanlig? Er så usikker på om jeg skal gå for 12 eller 14... har en jakke fra før av i str 40 men en annen i 42.. Gensere ligger jeg mellom M og L... Har veeeldig liten erfaring med å bestille klær i utlandet, så råd mottas med takk :)

Bestilte 8(den minste) og bruker alt fra XS-S i topper, og S i gensere. Er 163 høy og veier 50 kg. :)

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Skrevet

Vil d si at 12 er L? Da regner jeg kanskje med den blir ok...

Ja, jeg tror det blir noe sånt.

Her står det: Sizes: 8 (S) / 10 (M) / 12 ((L) / 14 (XL)

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Skrevet

Jeg kjøper alt fra klær til sexleketøy der :fnise:

Er så billig at det blir dyrt!

Anonymous poster hash: 38435...ea4
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har blitt ganske betatt av denne jakka: http://www.ebay.com/itm/Hot-Womens-thicken-fleece-Warm-Coat-Womens-Outerwear-Fur-Jacket-Fashion-New-/251207538436?pt=US_CSA_WC_Outerwear&var=550205867259&hash=item3a7d22d704 Men det er helt umulig å finne ut av størrelsene! Alle skriver at man skal være veldig nøye med å velge riktig størrelse, og mye "blabla" om at asiatiske størrelser er mindre enn de amerikanske, greit! - men ikke TO selgere har samme mening om hvor store de asiatiske størrelsene faktisk er! Skal jeg bare ta en sjanse, tro? Jeg er 102 cm over puppene... det plasserer meg på alt fra M til XXL, men XL er vel safe? Noen som har kjøpt og mottatt denne? Er den OK?

201206201356ofq.jpg

Se på målene

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Skrevet

Jeg og vil gjerne se bilde av jakken på! Plis:)))

Skrevet

Se på målene

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Aha...! :ironi:

Her er brystmålene hos et utvalg av selgerne:

warm2008: M 80-84CM; L 84-88CM; XL 88-92CM; XXL 92-96CM

e-suggestion, fat-mango, jamesr0615, homme-fashion501, outdooronsale365: wonderfulbuying36588: XXS: 96; XS: 100; S: 104; M: 108; L: 112

gogo3562: S 88; M 92; L 96; XL100; XXL 104; XXXL 108

11ajiajia, stwfdfs: S 96; M 100; L 104; XL 108; XXL 112

ylhzg888: M 96; L 100; XL 104; XXL 108

love-10000: S 78-81; M 82-85; L 86-89; XL 90-93; XXL 94-97; XXXL 98-102

behappy-shopping: S 88; M 94; L 102; XL 104; XXL 116; XXXL 120; XXXXL 125

97k: S 90; M 94; L 98; XL 102; XXL 106 XXXL 110

Det var 24 tilbydere av samme jakke bare på forsiden, så jeg har ikke sjans til å lage noen komplett oversikt...

• Liker 6
Skrevet

Hva er forskjellen på alle disse selvklebende bh-ene på Ebay, litt hjelp? :) Hvilken bør jeg velge?

Anonymous poster hash: c7adf...65a

Anonymous poster hash: c7adf...65a
Skrevet

Jeg får ikke helt til å regne toll...

Kan noen hjelpe meg? Har lyst å kjøpe noen sko til 360 kr, men det er jo over grensa.

Hvor mye må jeg isåfall betale i toll?

Skrevet

Kan noen hjelpe meg? Har lyst å kjøpe noen sko til 360 kr, men det er jo over grensa.

Det er ikke toll på sko. Men du må betale moms, som er 25%, og et gebyr.

Gjest Raindrops
Skrevet

Du finner en importkalkulator på toll.no som regner ut hva du eventuelt måtte betale i moms eller toll for varer du kjøper.

Skrevet

Alltid like morsomt med pakker i posten!

Hjerte speilegg former ikke prøvd de, men de tålte oppvaskmaskinen hvis noen lurte.

Rund speilegg former Ikke prøvd den heller, men de kom rimelig most i posten, har prøvd å bøye den til. Men den var for dårlig pakket og fått seg en smell for mye. Den tålte også oppvaskmaskinen.

. :)

Jeg har også kjøpt slike. De virker bare om panna di er heeelt flat. Noe som de skjeldent er. Det vil renne utenfor om panna di er litt bøyt.

Dette kan sjekkes ved å ta en vanndråpe i midten på panna, i varm panne å se hvor dråpen sklir.

• Liker 1
Skrevet

Noen som har kjøpt kyllingfileter/innlegg til BH?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...