Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Har ikke fått det enda. Sier ifra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Nå har jeg fått nattkjolen. Den var akkurat slik som på bildet med tanke på både farge og kvalitet! Synes den var kjempe fin! Den er normal i størrelsen.

Tusen takk for svar :) Hvilken størrelse bruker du?

Endret av Eau de perfume
Skrevet

Denne vesken er helt nydelig! virker som god kvalitet også:)

Skrevet

Jeg må ha en ny toalettveske (til jul), men har lite penger for tiden, så jeg måtte finne noe billig og praktisk. Så jeg fant denne (toiletry bag large). Den har en bra størrelse og har god plass. Den ser kanskje ikke så sofistikert ut, men hvem andre enn meg skal se den? Det som er merkeligst er at jeg ikke klarte å finne den på desktop-vesjonen av Ebay, men fant den i android-versjonen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så på den også (den er umulig å unngå på de første sidene), men den er upraktisk siden jeg liker å se alt innholdet på en gang uten at noe faller ut. Dessuten er den mindre enn den jeg kjøpte. Det finnes en versjon med ett rom også, men hårsprayer og sånne lange ting får ikke plass.

Skrevet

KG-jakka http://www.ebay.com/itm/261087049839?var=560149442848&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 i svart har (endelig - haha, bestilte 15. oktober :fnise: ) kommet! Og i riktig størrelse! Jeg skal ha L. Den er ennå litt for trang, men jeg får den fint på meg, og til våren vil den være helt passe! Den feilsendte kommer jeg til å prøve å gi bort.

Kan eg spørre kva storleik du brukar no?

Eg vart litt bekymra no, sidan eg kjøpte i str XXL og er str 42...

Anonymous poster hash: febaf...49d

Skrevet

Tusen takk for svar :) Hvilken størrelse bruker du?

Kvifor må du ha størrelsen hennar?

Ho har jo skrive at den er normal i størrelsen!

• Liker 2
Skrevet

Noen som kan tipse om gode selgere når det gjelder garn, strikkeutstyr og knapper?

Anonymous poster hash: fa5e6...472

Skrevet

Noen som kan tipse om gode selgere når det gjelder garn, strikkeutstyr og knapper?

Anonymous poster hash: fa5e6...472

Nei.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått denne hvite blondekjolen nå, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Den er kjempefin foran, minst like bra som på bildet, men baksiden er i et utrolig tynt og gjennomsiktig "milksilk"-stoff. Jeg vet ikke om det vil nytte å bruke en underkjole under engang. På bildet er jo stoffet tykt og absolutt ikke gjennomsiktig, den har til og med glidelås i ryggen - det har ikke denne.

Skrevet

Jeg har fått denne hvite blondekjolen nå, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Den er kjempefin foran, minst like bra som på bildet, men baksiden er i et utrolig tynt og gjennomsiktig "milksilk"-stoff. Jeg vet ikke om det vil nytte å bruke en underkjole under engang. På bildet er jo stoffet tykt og absolutt ikke gjennomsiktig, den har til og med glidelås i ryggen - det har ikke denne.

Tykt? På bildet jeg så var den gjennomsiktig?

Hvis detaljer som glidelås osv er borte bruker du klagefunksjonen hos ebay og viser til at mottatt vare ikke er som på bildet samt beskriver nettopp dette.

Skrevet

Hei dere. Kan dere hjelpe meg?

For en god stund tilbake så var jeg på leting etter et mobildeksel. Jeg fann det jeg hadde lyst på og trykte "commit to buy". Men så plutselig kom jeg over en annen selger som var mye billigere. Jeg prøvde å forklare til selgeren at jeg ikke ville ha dekselet alikevell. Nå har han opprettet en "case" mot meg. Hva er det som kommer til å skje da? Blir jeg utestengt ellernoe, om jeg ikke betaler?

Uff.... Jeg er så dum som trykte "commit to buy".. Argh.

Anonymous poster hash: 49562...24b

Du vil få negativt rykte som igjen kan medføre at mange ikke vil selge til deg. Så selv om du trykker kjøp kan du få beskjed om at du ikke får kjøpt.

Skrevet

Har du mulighet for å legge ut bilde? :)

Skrevet

Du vil få negativt rykte som igjen kan medføre at mange ikke vil selge til deg. Så selv om du trykker kjøp kan du få beskjed om at du ikke får kjøpt.

Uff ja, var dumt av meg. Betalte heldigvis igår, og pakken ble sendt til meg i dag tidlig, så tror casen ble avsluttet. Har ikke lyst til å ha et negativt rykte på meg, fordi jeg er egentlig en bra kjøper! :P

Gjest Euforia
Skrevet

Har noen bestilt dette skjørtet? Synes det er så fint, og jeg har ikke råd til Alexander Wang for øyeblikket ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...