Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jepp! Kan du si ifra når du får dem? :blomst:

Sure thing! :)

Hyggelig at du husker at det var meg! :biggrin: +1

Klart jeg husker at det var deg! Du er jo eBay-helten min. :laugh:

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte de en mail, og da gjorde de det :)

Flotters! :)

Anonymous poster hash: febaf...49d

Skrevet

Mine siste kjøp:

Navnesmykke. Kjøpte med mitt eget navn. Ble så imponert over både smykket, innpakkinga og den hurtige leveringen, så jeg bestilte 7 til som jeg skal gi bort i julegaver. Disse venter jeg fortsatt på.

Klistremerker til lekseretting. Kjapp levering, og helt greie.

Stjerneklistremerker til lekseretting. Også kjapp levering, og de var og helt greie.

Stempler til gloseprøver. Disse venter jeg fortsatt på. Bestilte de 27 sept. og det er vel litt tidlig å etterlyse dem...

• Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

...kjøpt av frk. midtnattsol :ler:

(unnskyld- jeg måtte bare)

jeg har foresten kjøpt denne dørstopp-skoen da, så da blir det kanskje ikke

så OT alikevell :)

http://www.ebay.com/itm/High-Heel-Shoe-Door-Stop-Jam-Stopper-Foot-in-the-Door-Novelty-Gag-Funny-Red-R-/121121467268?pt=AU_Home_Decor&hash=item1c3366eb84

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Skrevet

Mine siste kjøp:

Navnesmykke. Kjøpte med mitt eget navn. Ble så imponert over både smykket, innpakkinga og den hurtige leveringen, så jeg bestilte 7 til som jeg skal gi bort i julegaver. Disse venter jeg fortsatt på.

Klistremerker til lekseretting. Kjapp levering, og helt greie.

Stjerneklistremerker til lekseretting. Også kjapp levering, og de var og helt greie.

Stempler til gloseprøver. Disse venter jeg fortsatt på. Bestilte de 27 sept. og det er vel litt tidlig å etterlyse dem...

Angående navnesmykket. Hvordan kontakter man selger i henhold til å få sitt navn på smykket? Hvordan vet selger hva slags navn som skal stå? :)

Skrevet

Angående navnesmykket. Hvordan kontakter man selger i henhold til å få sitt navn på smykket? Hvordan vet selger hva slags navn som skal stå? :)

Når du betaler med paypal så er det et sted det står "add Message to seller" eller noe slikt. Der skriver man inn navn og ønsket lengde på kjedet.

Skrevet

Når du betaler med paypal så er det et sted det står "add Message to seller" eller noe slikt. Der skriver man inn navn og ønsket lengde på kjedet.

Skriver du navnet til dem du skal det til, på smykket? Jeg synest også de var veldig fine, men vil folk egentli gå rundt med sitt eget navn på et smykke?

Anonymous poster hash: 35076...147

• Liker 2
Skrevet

Skriver du navnet til dem du skal det til, på smykket? Jeg synest også de var veldig fine, men vil folk egentli gå rundt med sitt eget navn på et smykke?

Hva mener du skal stå da? Navnet på noen andre? :P

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Skrevet

Tja, smak og behag. Skriver navnet til de som skal få det ja. Om de vil gå med det rundt halsen innimellom eller ikke er jo opp til hver av dem, jeg synes hvertfall det hadde vært koselig med en så personlig gave, enten jeg har den rundt halsen eller den henger på smykketreet mitt.

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg kjøpte noe 7/9, som ble sendt kjapt etterpå. Kunne forvente å få det innen 14/10, men har enda ikke fått det. Selger sier ting ofte bruker lang tid fra Hong Kong, men -så- lenge?? Utålmodig.

Skrevet

Casual?? For meg er dette stivpynta!! :P

Fin kjole, da.

Jeg har en ganske klassisk stil? :) Gikk på skole i et sossemiljø i Frankrike i mange år, og der måtte en pynte seg skikkelig på skolen osv. Moren min jobber innen finans, og går med slike typer kjoler på jobben. Så jeg har vel fått det litt påvirket. Men er klar over at ikke alle deler min oppfatning :) Hehe.

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du skal stå da? Navnet på noen andre? :P

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Kunne ikke det vært naturlig også, kanskje? Barns navn, kjærestens navn f.eks...

Skrevet
Jeg trenger en fin vinterjakke som kan brukes med kjoler o.l. Litt skeptisk til mange av disse asiatiske selgere da jeg har kjøpt kjoler fra to-tre kinesiske selgere som ikke ligner på bildet. Si ifra om noen vet om de ser en fin jakke på ebay som selges av en god selger.:)
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har en ganske klassisk stil? :) Gikk på skole i et sossemiljø i Frankrike i mange år, og der måtte en pynte seg skikkelig på skolen osv. Moren min jobber innen finans, og går med slike typer kjoler på jobben. Så jeg har vel fått det litt påvirket. Men er klar over at ikke alle deler min oppfatning :) Hehe.

Okey?

Du har gått på skosseskole og mora di jobber med finans. Greit nok det, men hvem er du opp i alt dette?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...