Gjest Inggolf Skrevet 14. oktober 2013 #9841 Skrevet 14. oktober 2013 Grå: http://bayimg.com/hAAmDaaFp Rød: http://bayimg.com/hAamhaaFp Anonymous poster hash: 70a4b...c5e tusen takk- det var veldig hyggelig gjort synes jeg! stoffet ser langt bedre ut enn jeg trodde, så tusen takk for hjelpen!
Gjest Toppris Skrevet 15. oktober 2013 #9842 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Du kunne ikke tenkt deg å legge ut bilde på nytt, eller sende på PM? Den jakka er så fin, men er litt redd for å kjøpe den ved tanken på størrelsen.. Her er bilde Endret 15. oktober 2013 av Toppris
Wonders Skrevet 15. oktober 2013 #9843 Skrevet 15. oktober 2013 Det er jo kun en til kr 6.52,-? Jeg har bestilt fra flere... og det varierer hva de skal ha for det... http://www.ebay.com/itm/360727998266?var=630154167849&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #9844 Skrevet 15. oktober 2013 Mottok en hvit bluse i dag. Den er utrolig fin og jeg er egentlig overrasket over kvaliteten ut i fra det jeg kan se ved første øyekast.. Men!, ryggen er ca 54cm lang bak noe som ble veldig snaut til min lange rygg.. Den er 65 cm foran som er målet i annonsen. Men heldigvis hadde en i familien lyst på den, så den går videre til ny eier. Hei! Hvilken str bruker du til vanlig? den virket så fin, så lurer på hvilken str jeg bør ta Du kjøpte XL? tilsvarer det M? Anonymous poster hash: 7939e...57b
FantasDick Skrevet 15. oktober 2013 #9845 Skrevet 15. oktober 2013 Var ei her inne som hadde kjøpt et par skinnstøvler med snøring inne på den aliexpress-siden. Har du fått skoene? Er det meg og disse du tenker på? Ikke fått de enda..
Wonders Skrevet 15. oktober 2013 #9846 Skrevet 15. oktober 2013 veskekrok/veskehenger. Hvor henger du vesken så du har kontroll på den? Jeg har brukt en slik krok i flere år. Nå er det så mange som har etterlyst de at jeg kjøper i gave på ebay. http://www.ebay.com/itm/400559240525?var=670130908350&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Gjest oreokaka Skrevet 15. oktober 2013 #9847 Skrevet 15. oktober 2013 Her er bilde Så utrolig fin! Var den liten i størrelsen, eller?
Gjest Toppris Skrevet 15. oktober 2013 #9848 Skrevet 15. oktober 2013 Så utrolig fin! Var den liten i størrelsen, eller? Er veldig fornøyd med den hvertfall :D Nei, den er ganske normal, den er kanskje litt trang over skuldrene, men nå har jeg litt brede skuldre da
Gjest oreokaka Skrevet 15. oktober 2013 #9849 Skrevet 15. oktober 2013 Er veldig fornøyd med den hvertfall :D Nei, den er ganske normal, den er kanskje litt trang over skuldrene, men nå har jeg litt brede skuldre da Okei, takk! Jeg bruker vanligvis xs/s i jakker som er kjøpt her hjemme, men lurer på om jeg skal ta M i den heller. Har litt store pupper som er i veien av og til, haha. Det blir stygt og stramt ved brystet om jeg lukker igjen, og jakka er for liten liksom. Heller litt for stort enn litt for lite Får tenke litt på det!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #9850 Skrevet 15. oktober 2013 Disse "katteskoene" er fine, men litt små i størrelsen... Fikk dem i 39 i dag og er skuffet Nå er jeg egentlig 39,5 og tok en sjanse, men de virker så små og smale i lesten at de ikke blir gode å gå med. Tror jeg må selge mine eller til nød gi dem bort... Noen som har lignende kattesko, men litt større? Nesten alle selgerne slutter jo på 39 Anonymous poster hash: 22c32...1a3
Adrianne Skrevet 15. oktober 2013 #9851 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg bestilte i str L, og den er litt trang over magen. Tror de jakkene er ganske normale i størrelsen. Det er nok mer hodet mitt som ikke vil godta at jeg kanskje er mer en XL etter svangerskap Bestilte forresten ei i lilla, og fargen var veldig fin. Nesten så jeg har lyst å bestille ei til (og nå i rett størrelse... )
Adrianne Skrevet 15. oktober 2013 #9852 Skrevet 15. oktober 2013 Innlegget over gjaldt forresten den jakka som "alle" her inne kjøper for tiden 1
Gjest Alekz Skrevet 15. oktober 2013 #9853 Skrevet 15. oktober 2013 Fikk disse søte øredobbene i posten i dag De er mye pener enn de ser ut på bilde! De er rett og slett nydelige!
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #9854 Skrevet 15. oktober 2013 tusen takk- det var veldig hyggelig gjort synes jeg! stoffet ser langt bedre ut enn jeg trodde, så tusen takk for hjelpen! Ingen problem Jeg bestilte i str L, og den er litt trang over magen. Tror de jakkene er ganske normale i størrelsen. Det er nok mer hodet mitt som ikke vil godta at jeg kanskje er mer en XL etter svangerskap Bestilte forresten ei i lilla, og fargen var veldig fin. Nesten så jeg har lyst å bestille ei til (og nå i rett størrelse... ) Haha, er du blitt bitt av basillen? Jeg besilte meg først en i grå, og så en i rød. Og nå venter jeg på en i mørkeblå. Avhengig! De passer jo til alt! :D Anonymous poster hash: 70a4b...c5e 1
Pringle Skrevet 15. oktober 2013 #9855 Skrevet 15. oktober 2013 Hehe, jeg bestilte en i svart også, håper på å få i rett størrelse denne gangen... L! Men så har jeg i grunnen lyst på en i lilla også, men kan jeg kjøpe samme jakke i tre farger, jeg som ikke liker å shoppe klær engang?
Gjest badeand1 Skrevet 15. oktober 2013 #9856 Skrevet 15. oktober 2013 Er det meg og disse du tenker på? Ikke fått de enda.. Linken funker ikke :/
Vegglampe Skrevet 15. oktober 2013 #9857 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Hei! Hvilken str bruker du til vanlig? den virket så fin, så lurer på hvilken str jeg bør ta Du kjøpte XL? tilsvarer det M? Anonymous poster hash: 7939e...57b Jeg kjøpte XL, men den er nok mer enn L. Endret 15. oktober 2013 av Vegglampe
Vegglampe Skrevet 15. oktober 2013 #9858 Skrevet 15. oktober 2013 Alltid like morsomt med pakker i posten!Sminkepung kjøpte to stykker, den ene var svart med små prikker og den andre rød giraffe mønster. Anbefales! Jeg er veldig fornøyd med det kjøpet. Hjerte speilegg former ikke prøvd de, men de tålte oppvaskmaskinen hvis noen lurte.Rund speilegg former Ikke prøvd den heller, men de kom rimelig most i posten, har prøvd å bøye den til. Men den var for dårlig pakket og fått seg en smell for mye. Den tålte også oppvaskmaskinen.Sammenleggbar skål til hund Kjøpte tre rosa og tre grønne. Veldig fornøyd med det kjøpet også. De tålte også oppvaskmaskinen..Svart bh Jeg er ikke helt sikker på om jeg likte den eller ikke. Følte jeg fikk puppa litt oppi halsen. Normal i størrelsen."Dogs are like chips, you can't just have one" skilt. Alt for dårlig pakket og den kom fram veldig bulkete. Skilte i seg selv er veldig fint da.
FantasDick Skrevet 15. oktober 2013 #9859 Skrevet 15. oktober 2013 Linken funker ikke :/ Sorry, funker denne, da?
Adrianne Skrevet 15. oktober 2013 #9860 Skrevet 15. oktober 2013 Ingen problem Haha, er du blitt bitt av basillen? Jeg besilte meg først en i grå, og så en i rød. Og nå venter jeg på en i mørkeblå. Avhengig! De passer jo til alt! :D Anonymous poster hash: 70a4b...c5e Hehe, ja den jakka har jo blitt en farsott her inne. Sikker på at selgerne har fordoblet omsetninga etter at den dukka opp her i tråden Hvor lenge er det normalt å måtte vente på små ting fra Kina, Hong Kong etc? Jeg bestilte noen smekker derfra rundt 20. september, men de har ikke kommet enda. En annen ting jeg begynte å tenke på etterhvert var om det kan være farlige stoffer i babysmekker fra disse landene. Er det noen som vet noe om dette? Jeg vet jo at mange fraråder å kjøpe barneleker derfra pga giftstoffer, men gjelder dette tekstiler også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå