Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken str bruker du til vanlig? Tenkte og bestille selv. :)

Small! Denne skjorten er ikke tettsittende på meg, da. :) Vil si en L er en S/M.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om jeg blir forsøkt svindlet eller ikke:

Kjøpte dette: http://www.ebay.com/itm/171129891469?var=470288772920&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 for noen dager siden. Fikk mail om at det var shippet i går, men fikk like etterpå en mail der det stod:

"Hello
We are shipping today for you, but when I see your delivery address is: Norway
DHL need to pay extra fee: 12 USD
We have a bill, please confirm the payment
Thank you".

I tillegg kom det en mail fra paypal om at selgeren har sendt meg en invoice på 12 dollar. Når jeg kjøpte varen stod det at shipping var 8 dollar, kan de plutselig bestemme at det koster 12 dollar ekstra?? Ville dere betalt eller ikke?

Skrevet

Kjøpte dette: http://www.ebay.com/itm/171129891469?var=470288772920&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 for noen dager siden. Fikk mail om at det var shippet i går, men fikk like etterpå en mail der det stod:

"Hello

Thank you".

I tillegg kom det en mail fra paypal om at selgeren har sendt meg en invoice på 12 dollar. Når jeg kjøpte varen stod det at shipping var 8 dollar, kan de plutselig bestemme at det koster 12 dollar ekstra?? Ville dere betalt eller ikke?

Auch, tricky sak. Jeg ville også løpt hit til KG for å spørre om tips. Evt kontaktet ebay og spurt om det var regler rundt dette du kunne vise til? Det er veldig suspekt i mine øyne, dette her.

• Liker 2
Skrevet

Fin farge!

Men ikke så veldig classy at den er så kort når den også har dyp utringing.

Anonymous poster hash: febaf...49d

Tett strømpebukse og evt en topp under fikser det. Er forøvrig ikke så fan av å følge "regler" innen mote...

Skrevet

"Hello

Thank you".

Noen ganger står det "may not ship to norway (...)" Var det slik i denne annonsen og? Hvis ikke, så hadde jeg nølt med å godta den ekstra avgiften. Dersom det stod, så kunne jeg vurdert å betale. Har forstått det slik at pakkelevering, UPS/DHL osv er veldig dyrt å sende til Norge. Ville sendt en melding og spurt om han kan vise til at det har skjedd før, evt få prisanslag fra DHL slik at du er sikker på at pengene ikke bare går rett i lomma på selgeren.

Skrevet

Noen ganger står det "may not ship to norway (...)" Var det slik i denne annonsen og? Hvis ikke, så hadde jeg nølt med å godta den ekstra avgiften. Dersom det stod, så kunne jeg vurdert å betale. Har forstått det slik at pakkelevering, UPS/DHL osv er veldig dyrt å sende til Norge. Ville sendt en melding og spurt om han kan vise til at det har skjedd før, evt få prisanslag fra DHL slik at du er sikker på at pengene ikke bare går rett i lomma på selgeren.

Nei det stod ingenting om dette, det er derfor jeg blir skeptisk. Hvis du ser på annonsen står det at frakt til Norge er 8 dollar. Jeg har sendt mail til ebay og spurt hva jeg bør gjøre, men har ikke fått svar enda.

Men, hvorfor må de sende med DHL til Norge egentlig? Det er jo helt håpløst å få pakkene sine av dem, de dukker opp på ca et halvt minutts varsel midt i arbeidstida...

Skrevet

Nei det stod ingenting om dette, det er derfor jeg blir skeptisk. Hvis du ser på annonsen står det at frakt til Norge er 8 dollar. Jeg har sendt mail til ebay og spurt hva jeg bør gjøre, men har ikke fått svar enda.

Men, hvorfor må de sende med DHL til Norge egentlig? Det er jo helt håpløst å få pakkene sine av dem, de dukker opp på ca et halvt minutts varsel midt i arbeidstida...

Jeg ville kontaktet Ebay og spurte hvis jeg var deg.

Skrevet

Tett strømpebukse og evt en topp under fikser det. Er forøvrig ikke så fan av å følge "regler" innen mote...

Men hvorfor gidde å kjøpe en kjole som du må bruke tett strømpebukse og topp under, da? Hvorfor ikke bare kjøpe en kjole som er fin som den er?

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Men hvorfor gidde å kjøpe en kjole som du må bruke tett strømpebukse og topp under, da? Hvorfor ikke bare kjøpe en kjole som er fin som den er?

Fordi hun liker denne kjolen?

Hvorfor gidde å henge seg så mye opp i hva folk kjøper?

• Liker 10
Skrevet

Jeg ville kontaktet Ebay og spurte hvis jeg var deg.

Som jeg skrev i innlegget du siterte så kontaktet jeg ebay. De svarte ikke så veldig konkret, bare at dette var "uvanlig" og at jeg hadde rett til å prøve å kansellere bestillingen. Det gjorde jeg, men fikk dette svaret fra selgeren:

"Hello

We're sorry for your shipment already, and now we can not help you cancel the order.

we will no longer be charged the additional costs,,

Hope you more orders in the future

If you have additional questions, please let me know

Thank you"

Så, det er vel bare å vente og se om skjørtet dukker opp..? Jeg forstår det sånn at jeg slipper å betale de ekstra 12 dollarene?

• Liker 1
Skrevet

Noen tips til fine navlepiercinger?

Hehe, vil være anonym på denne jeg ;)

Anonymous poster hash: 317ea...4ad
Skrevet

Som jeg skrev i innlegget du siterte så kontaktet jeg ebay. De svarte ikke så veldig konkret, bare at dette var "uvanlig" og at jeg hadde rett til å prøve å kansellere bestillingen. Det gjorde jeg, men fikk dette svaret fra selgeren:

"Hello

We're sorry for your shipment already, and now we can not help you cancel the order.

we will no longer be charged the additional costs,,

Hope you more orders in the future

If you have additional questions, please let me know

Thank you"

Så, det er vel bare å vente og se om skjørtet dukker opp..? Jeg forstår det sånn at jeg slipper å betale de ekstra 12 dollarene?

Da hørtes det ihvertfall ut som litt lurerier bak :P

Jeg ville bare ventet og sett om skjørtet dukket opp, jeg ja. Her velger selger å heller få salget gjennomført fremfor å få 12 dollar av deg, høres det ut som.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Sminkepunger/penal: http://www.ebay.com/itm/360689716580?var=630140600593&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Så søte! Jeg kjøpte i alle fargene. Den hvite ville femåringen ha, men de andre bruker jeg til sminke og solbriller i veska :)

Måtte le da jeg så hva som faktisk står på merket da.. men jeg har sett denne typen med "riktig" skrift så jeg la ikke merke til det da jeg bestilte..

Handleposeholder: http://www.ebay.com/itm/400335345920?var=670045583790&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Denne kjøpte jeg ved en feil, og har ikke brukt enda. Skal huske å putte i veska før neste storhandel.. Den bar preg av å være røft behandlet og det så ut som den hadde havnet i klem på noe vis, men tror ikke det har invirkning på bruken.

BH: http://www.ebay.com/itm/221195978499?var=520136121149&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Satt ikke så pent på meg. Fikk veldig spisse pupper i denne, men ser at det kanskje ikke er rette stoff og type for min kropp. Ellers var den fin

Klokke: http://www.ebay.com/itm/300931344939?var=600134814488&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Den går bittelitt sakte, så jeg må stille den hver dag, ellers grei. Litt overflødisk gummi rund urskiva. Helt greit for mitt bruk.

Endret av Rararara
  • Liker 2
Skrevet

... og der fikk jeg startet på julegavene, tusen takk! :danse:

• Liker 4
Skrevet

Jeg har kjøpt meg 4 Revlon lip butters :)http://www.ebay.com/itm/REVLON-COLORBURST-LIP-BUTTER-LIPSTICK-PLEASE-SELECT-YOUR-SHADE-/230861666329?pt=UK_Health_Beauty_Make_Up_Cosmetics_Lipstick_PP&var=530084178204&hash=item35c06d7819

Disse er kjempegode. De er veldig pigmenterte, samtidig som de gir masse fuktighet, så det er en slags mellomting mellom leppestift og lipgloss. Jeg blir så tørr på leppene av vanlig leppestift. Synd vi ikke har Revlon i Norge..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...