Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kommer du til å må betale toll siden det er over 200 kr. Kanskje ikke det ble billigere alikevell da :/

Hadde uansett blitt billigere enn 1000,-, men jeg betaler omtrent aldri toll på ting fra eBay uansett, fordi de fleste markerer det som "gave" (uten at jeg ber om det, altså) og da slipper man jo.

Skrevet

Jeg fikk mail fra eBay om at den ene jakken jeg bestilte og betalte 16.09.2013 er fjernet (listing removed). Har sendt mail til selger, men ikke fått svar. Ikke hørt noe fra PayPal om en ev. refundering. Fristen for at selger skal svare går ut i morgen, tror jeg. Hva gjør jeg nå?

Skrevet

Åh, den så fin ut :) Noen som har kjøpt den tidigere og vet om den faktisk er like fin som den ser ut på bildet? Og hvordan den er i størrelse?

Jeg har en i grå fra før og liker den veldig godt! Itillegg er den varm. :) Størrelsene vil jeg si er helt normale, har den minste som er S, som jeg vil si stemmer. Også er den lik som på bildet ja. :) Eneste jeg ikke visste før jeg fikk den var at det var type "hettegenser"-stoff. Men jeg likte den alikevell så godt at jeg måtte ha en i en knæsj-farge. :P

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Skrevet

Takk for svar! :) Den var jo såpass billig at det er godt mulig den havner i postkassen hjemme hos meg også ;)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! :) Den var jo såpass billig at det er godt mulig den havner i postkassen hjemme hos meg også ;)

Ja, og ser det står at leveringa er mellom 4-8 oktober. Er jo ikke så lenge til det. Kjempe fine er de. :)

Skrevet

Jeg har en i grå fra før og liker den veldig godt! Itillegg er den varm. :) Størrelsene vil jeg si er helt normale, har den minste som er S, som jeg vil si stemmer. Også er den lik som på bildet ja. :) Eneste jeg ikke visste før jeg fikk den var at det var type "hettegenser"-stoff. Men jeg likte den alikevell så godt at jeg måtte ha en i en knæsj-farge. :P

måtte du betale toll for den?

den var kjempefin- kunne så gjerne ha tenkt meg den i lilla!

Skrevet

Jeg fikk mail fra eBay om at den ene jakken jeg bestilte og betalte 16.09.2013 er fjernet (listing removed). Har sendt mail til selger, men ikke fått svar. Ikke hørt noe fra PayPal om en ev. refundering. Fristen for at selger skal svare går ut i morgen, tror jeg. Hva gjør jeg nå?

Nå fikk jeg mail fra eBay om at selger hadde "asked us to review this case and make a final decision". Han vil ikke svare meg, nei. :ler:

Skrevet

Er skjerfet ekte?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Det vet jeg ikke :) Hva mener du med ''ekte''? Jeg tror i alle fall ikke det er noe merke. Det står at det er kasjmirull. Når jeg får skjerfet kan jeg selvfølgelig skrive hvordan det er :)

Skrevet

måtte du betale toll for den?

den var kjempefin- kunne så gjerne ha tenkt meg den i lilla!

Betalte bare det som stod.

160 kr for jakken og 68 kr for shipping. :)

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte å kontakte selger for å høre hvor varen min har blitt av siden det har gått over en uke etter estimated delivery date (jada, utålmodig...), så jeg gikk gjennom stegene som het "where is my item" etc. Jeg trykket på "contact seller" og sendte inn spørsmålet mitt og fikk beskjed om at nå var det laget en "case" på dette! Det hørtes veldig voldsomt ut, jeg ville bare forhøre meg. Har jeg gjort noe dumt, kanskje?

Skrevet

Kan du gi tilbakemelding på disse når du får de? :)

Anonymous poster hash: ae339...9b0

Absolutt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...