Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er vinter og jeg forbreder meg...

http://www.ebay.com/itm/180860792040?var=480102233349&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

$(KGrHqJHJFcFIu7y7e(sBSQ9eNVZFQ~~60_1.JP

Jeg har lange negler , så det går alltid hull på en av fingertuppene av hansken.

Jeg vet disse bare varer en liten sesong,

Sist jeg kjøpte dette var Lindex kr 300 ett eller anna.

To store brosjer til vinterkåpen

321108316218_2.jpg

http://www.ebay.com/itm/321108316218?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

370715785440_1.jpg

http://www.ebay.com/itm/370715785440?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Endret av Wonders
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skrevet

Denne hvite kjolen var.. Ok. Supertynn i stoffet, litt stor i størrelsen. Fin farge, fint snitt. Vet ikke om jeg kommer til å bruke den, da den er seriøst tynn i stoffet.

Denne hvite genseren med reinsdyr var kjempefin! Tykk nok, deilig og myk, fantastisk myk på innsiden! Passer meg som er en XXS/XS, men er litt baggy.

Denne hvite chiffon-toppen var ikke spesielt fin. Veldig tynn og gjennomsiktig, stoff som krøller seg lett. Veldig "boxy" - stor over brystet og trang over hoftene.

Denne sorte genseren er helt fantastisk! Ser sinnsykt gjennomsiktig ut når jeg holder den i hånda, men er tekkelig nok når den kommer på. Dobbelt stoff foran, et lag bak og på armene. Sitter greit på meg som er en XXS/XS, men sitter ikke klistret på og er veldig stretchy så passer nok fint en stor S også. Kommer til å kjøpe i flere farger. Anbefales!

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har noen bra eBay "butikker"/selgere å anbefale? Tenker på fine klær og interiør :)

Har akkurat kjøpt to Ralph Lauren skjorter som jeg venter spent på. I butikk her koster de tusen kroner, mens jeg betalte 480,- MED shipping på eBay. Har allerede en i samme størrelse og i slim fit som de jeg har kjøpt, så regner med at de skal passe fint!

Skrevet

Er det noen som har noen bra eBay "butikker"/selgere å anbefale? Tenker på fine klær og interiør :)

Har akkurat kjøpt to Ralph Lauren skjorter som jeg venter spent på. I butikk her koster de tusen kroner, mens jeg betalte 480,- MED shipping på eBay. Har allerede en i samme størrelse og i slim fit som de jeg har kjøpt, så regner med at de skal passe fint!

Da kommer du til å må betale toll siden det er over 200 kr. Kanskje ikke det ble billigere alikevell da :/

Gjest Raindrops
Skrevet

Da kommer du til å må betale toll siden det er over 200 kr. Kanskje ikke det ble billigere alikevell da :/

De blir uansett billigere enn tusen kroner. Prisen dobles ikke bare fordi man kommer over tohundrekronersgrensen.

Skrevet

Har betalt toll og moms en gang på et kjøp fra eBay. hvis jeg kan si det på den måten. ;) Den ene gangen jeg har gjort det så sparte jeg allikevel 1000 kr ift å kjøpe det hjemme. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har betalt toll og moms en gang på et kjøp fra eBay. hvis jeg kan si det på den måten. ;) Den ene gangen jeg har gjort det så sparte jeg allikevel 1000 kr ift å kjøpe det hjemme. :)

Vil det si at det ikke automatisk blir toll på varer over 200 Nok?

Jeg har ikke handlet så mye på ebay, men jeg har betalt toll og moms på alt over 200,- som jeg har handlet på f.eks Asos (det har også vært med i beregninga når jeg har kjøpt varen). Har også opplevd at pakker under 200 ,- har blitt stoppet (men har ikke vært noe problem å ordne opp i det.)

Blir det bare tatt stikkprøver for tollbehandling, eller er det meninga vi skal melde inn selv?

Ahh nå følte jeg meg uvitende her..

Skrevet

Jeg har ikke handlet så mye på ebay, men jeg har betalt toll og moms på alt over 200,- som jeg har handlet på f.eks Asos (det har også vært med i beregninga når jeg har kjøpt varen). Har også opplevd at pakker under 200 ,- har blitt stoppet (men har ikke vært noe problem å ordne opp i det.)

Blir det bare tatt stikkprøver for tollbehandling, eller er det meninga vi skal melde inn selv?

Jeg har handlet på eBay i 5 år, og har aldri opplevd å måtte betale toll på noe jeg har bestilt der. Handler ofte til 300-400 kroner, men har også kjøpt ting til 800. Regner med at grunnen til at jeg ikke får tollregning er at de kanskje tror det er en gave fra noen i USA, fordi pakken ser så "hjemmelaga" ut siden den kommer fra en privat selger og ikke et firma. Så selv når prisen er høy lar de det gå.

Nå skal det sies at jeg bare handler klær, bøker og musikk der da, så hvis man har veldig store pakker kan det jo hende.

Skrevet

Jeg fikk melding fra e-bay om at de hadde fjernet annonsen om den "nicer dicer" jeg kjøpte :(. De ville ikke si hva som var problemet, men at annonsen strider med eBays retningslinjer... superkjipt.

Skrevet

Jeg fikk melding fra e-bay om at de hadde fjernet annonsen om den "nicer dicer" jeg kjøpte :(. De ville ikke si hva som var problemet, men at annonsen strider med eBays retningslinjer... superkjipt.

Fikk akkurat samme beskjed, om akkurat samme ting. Synd jeg allerede har betalt for den og må gå til verks for å få pengene tilbake...

Skrevet

Fikk akkurat samme beskjed, om akkurat samme ting. Synd jeg allerede har betalt for den og må gå til verks for å få pengene tilbake....

Ja, samme her, jeg venter på at den kommer bare, så slipper jeg alt det maset

Skrevet

Det tas stikkprøver ja, det er jo helt umulig å klare å overvåke alle de pakkene som kommer inn til landet. Så er det sikkert maskiner som prøver å sortere ut de som er over 200 kr, men det er sikkert også vanskelig hvis det ikke står klart på pakken osv, hvilket det gjør på pakker fra Asos osv. Derfor handler jeg aldri over 200 kr i vanlige nettbutikker fra utlandet, men eBay er litt annerledes.

Skrevet

De blir uansett billigere enn tusen kroner. Prisen dobles ikke bare fordi man kommer over tohundrekronersgrensen.

Jeg bestilte faktisk noe fra Society6 som havnet på 237 kroner.. Da pakkelappen kom i posten måtte jeg betale 224 for å hente den ut. :(

Skrevet

Jeg bestilte faktisk noe fra Society6 som havnet på 237 kroner.. Da pakkelappen kom i posten måtte jeg betale 224 for å hente den ut. :(

Det kommer jo helt an på hva man har handlet, rett og slett fordi noen varer har toll (f.eks klær), andre ikke. De skal også ha for tollbehandling, og ergo kan det bli såpass dyrt som du beskriver. MEN, handler man svært dyre ting, slik som meg som kjøpte en klokke, så sparte jeg allikevel 1000 kr ift norsk pris etter å ha betalt for tollbehandling, mva osv. Det lønner seg sjelden å kjøpe en vare til rett over 200 kr-grensa.

Skrevet

Jeg kjøpte denne for noen mnd siden, kjempefornøyd. Mange ulike variasjoner for div grønnsaker

Skrevet

Deer-ring. Utrolig fin :)

Kattering Akkurat som på bildet. Utrolig fin men den er bittelitt for stor til meg.

Armbånd Fornøyd. Som på bildet.

Genser Sitter mye strammere på meg enn modellen (men utrolig fin fordet) og stoffet er vel noe de fleste ser på som "Billig" men jeg liker den fordet.

Genser Den ser tykkere ut på bildet enn det den egentlig er men den er utrolig varm og god. Sitter også strammere på meg enn modellen.

Skrevet

Jeg kjøpte denne for noen mnd siden, kjempefornøyd. Mange ulike variasjoner for div grønnsaker

Deler som kan tas av og vaskes i oppvaskmaskin?

Anonymous poster hash: 78603...cbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...