Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse er du vanligvis, og hvilken bestilte du?

Jeg er str 36/38, small, (noen plagg xs og medium-large, alt ettersom) her i "norske str", bestilte den i 8/10 ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte akkurat en sort bh :)

Venter også på denne bhen i hvit. (Tips fra tidligere i denne tråden)

Kommer til å kjøpe flere av de om jeg blir fornøyd :)

Kan ikke du si fra når du får de og har prøvd de? :)
Skrevet

Kan ikke du si fra når du får de og har prøvd de? :)

Det kan jeg :)

Skrevet

Lenge siden jeg har handlet noe. Hvordan finner jeg listen over alt jeg har kjøpt?

Prøver igjen har noen svar?

Skrevet

Prøver igjen har noen svar?

My ebay - Purchase history.

Skrevet

Navnesmykke i sølv (.925)

Bestilte med 40 cm lengde på kjedet. Er gave til en venninne av meg. Synes det var såpass fint at jeg bestilte ett til meg selv og :) De lager alle navn (maks. 10 bokstaver) og det tok bare omtrent en uke før jeg mottok smykket i posten.

Bilder av smykket jeg mottok:

attachicon.gifP4031674.JPG attachicon.gifP4031677.JPG

Utrolig fint! :) Kan jeg spør hvilken lengde du valgte på kjedet?

Skrevet

Det står at hun valgte 40 cm :)

• Liker 1
Skrevet

Er dette et halvskjede eller et armbånd? Noe å gi til små barn eller er det for voksne? :)

Skrevet

Er dette et halvskjede eller et armbånd? Noe å gi til små barn eller er det for voksne? :)

Sorry. Ser at det er halskjede :)

• Liker 1
Skrevet

Det står at hun valgte 40 cm :)

Skjønner ikke hvordan jeg klarte å overse det... Litt trøtt idag kanskje :P Takk :)

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Lurte på om det er noen av dere som kunne hjelpe meg med noe? Jeg skal hjelpe min lillebror med å kjøpe et ganske dyrt headset på ebay, og er så redd for å kjøpe noe falskt eller ødelagt. Er det noen av disse dere kunne tenkt dere å kjøpe av? (Er ikke så mange) Ser der er noen selgere fra Hong Kong som er Top Rated, men jeg er likevel skeptisk til å handle noe så dyrt fra Hong Kong, er redd det er fake.

Takker på forhånd for hjelp! :):blomst:

Anonymous poster hash: cd076...6e7
Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg klarte å overse det... Litt trøtt idag kanskje :P Takk :)

Haha, lett å overse sånne ting :)

• Liker 1
Skrevet

For en flott tråd! Jeg drømmer litt om DENNE til å bruke ved juletider :) Må bare vente på lønn!

• Liker 1
Skrevet

For en flott tråd! Jeg drømmer litt om DENNE til å bruke ved juletider :) Må bare vente på lønn!

Den var kjempefin!

Skrevet

Hei!

Lurte på om det er noen av dere som kunne hjelpe meg med noe? Jeg skal hjelpe min lillebror med å kjøpe et ganske dyrt headset på ebay, og er så redd for å kjøpe noe falskt eller ødelagt. Er det noen av disse dere kunne tenkt dere å kjøpe av? (Er ikke så mange) Ser der er noen selgere fra Hong Kong som er Top Rated, men jeg er likevel skeptisk til å handle noe så dyrt fra Hong Kong, er redd det er fake.

Takker på forhånd for hjelp! :):blomst:

Nå vet jeg nada om det headsettet, men med tanke på prisen er det ikke like greit å handle det fra V-moda.com?

Skrevet

Nå vet jeg nada om det headsettet, men med tanke på prisen er det ikke like greit å handle det fra V-moda.com?

Tusen takk for svar :) Problemet er bare da at jeg ikke kan få de til å skrive ned prisen (som er litt av poenget ;) )

Skrevet

Hekta på MK? :D

Anonymous poster hash: 183a9...3ed

Hehe, jau, litt. Ikke så opptatt av designermerker, men akkurat MK synes jeg har mye fint. :)

Forøvrig må jeg si at jeg fikk skiftet batteri på min ene MK-klokke, og har fått den andre klokken. De fungerer bra, er veldig fornøyd med kjøpene!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vet ikke helt om det var vits å opprette en helt ny tråd om det, så jeg spør her: Er det noen som har tips til fin julepynt på Ebay? Jeg finner bare vås..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...