Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ny bh :laugh:

Var vanskelig å bestemme hvilken farge jeg ville ha, men valget falt på den blå. Er de gode og passer, så kan man jo alltids kjøpe flere i andre fine farger! koster jo bare 24 kr!!

kan du gi tilbakemld på kvalitet og str?:-)

Anonymous poster hash: 48a6b...bce

Skrevet

kan du si ifra når du har motatt nicer dicer ? vurderer denne selv:-) men greit å høre om den var av bra kvalitet:-)

Jeg vil også gjerne få tilbakemelding om kvalitet på denne.

Fant også en videosnutt som viste hva den var god for, jeg måtte søke det opp for å finne ut om den kunne vaskes i oppvaskmaskin. Så da ble den plutselig mye mer aktuell for min del :)

Skrevet

kan du gi tilbakemld på kvalitet og str?:-)

Anonymous poster hash: 48a6b...bce

Det kan jeg :)

Skrevet

Jeg spekulerer på å kjøpe denne jeg også, men har egentlig ikke fulgt med på hva folk her inne sier om den? Noen som har kjøpt den som vil fortelle litt?

kan du si ifra når du har motatt nicer dicer ? vurderer denne selv:-) men greit å høre om den var av bra kvalitet:-)

Skal selvfølgelig gi tilbakemelding på disse! :D

Skrevet (endret)

Noen med forslag til en god og romslig toalettmappe? Den må ha en del rom slik at det er mulig å organisere sminken og tingene litt, slik at alt ikke ligger i et stort rom. Rimelig er bra. ;)

Endret av flow
Skrevet

Er dette en passende tid for å handle adventskalendergaver? Og når er liksom siste frist, så man er garantert å få alle gavene hjem i tide?

Skrevet

Hei!

Dere som har kjøpt treningsbukser, har dere noen linker til noen som dere synes er bra?

Mitt siste kjøp er denne

Sort veske med nagler

Er ikke den største, men passer godt til hverdagsbruk. Jeg synes den er superkul :D

Skrevet

Er dette en passende tid for å handle adventskalendergaver? Og når er liksom siste frist, så man er garantert å få alle gavene hjem i tide?

Je det syntes jeg. Jeg har tre stk som jeg skal handle til og nesten ferdig med den ene :)

Skrevet

Noen har kjøpt faux leather tights/bukser på eBay? Jeg har kjøpt én, men den hadde ikke plass til rumpa mi samt at den nådde meg til under knærne og jeg er lav. :ler:

Skrevet

Jeg kjøpte en del kalendergaver 9. september i fjor som jeg enda ikke har fått ;) Noen av de som kom, kom så sent som januar og februar. Så det er absolutt ikke for tidlig å begynne!

• Liker 1
Skrevet

Hva kjøper dere til kalendergaver? Jeg lagde en kalender til ei venninne i fjor og kunne gjerne tenke meg å gjøre det i år igjen. Jeg er bare usikker på til hvem (Barnet mitt er for lite enda).

Og hva med julegaver? Det er vel på tide å tenke på sånt?

Jeg har begynt å se på statement smykker til mamma og venninner, og fiskeutstyr til pappa og mannen - men utover det står det helt stille....

Skrevet

Hva kjøper dere til kalendergaver? Jeg lagde en kalender til ei venninne i fjor og kunne gjerne tenke meg å gjøre det i år igjen. Jeg er bare usikker på til hvem (Barnet mitt er for lite enda).

Og hva med julegaver? Det er vel på tide å tenke på sånt?

Jeg har begynt å se på statement smykker til mamma og venninner, og fiskeutstyr til pappa og mannen - men utover det står det helt stille....

Hmm, sokker og småting som feks baggasjelapp m.m?

Skrevet

Gir du tilbakemelding når du har fått dem? Kvalitet?

Ja det kan jeg :)

Skrevet

Hva kjøper dere til kalendergaver? Jeg lagde en kalender til ei venninne i fjor og kunne gjerne tenke meg å gjøre det i år igjen. Jeg er bare usikker på til hvem (Barnet mitt er for lite enda).r ...

Jeg har og lagd til en venninne, har kjøpt en vinstopper, sånne salatbestikk formet som ekorn, smykker, ringer, armbånd, øredobber, hårbøyle, hårstrikk og kliper, en liten veske, en kopp (som jeg skal ha litt kaffe i) , en glasskål jeg skal ha hjemmelagde brente mandler i. Bokmerke, post-its. En liten blokk og blyanter, neglelakk, noe sånne stempellgreier til neglene, og neglebånd-olje for friske negler ;) og en sånn plast-dings med gummipigger som man skal vaske seg i ansiktet med som visstnok skal fjerne sorte prikker, og et lite led juletre. Hun bor i en leilighet så det er ikke plass til noe stort juletre :) men viktig med julestemning :D

Skrevet (endret)

Jeg lurer på dere har noen tips til en kosegenser? Eller en genser som man kan ta på seg på en daff dag, men også en ganske daff dag til skolen. En lit fin en :P

Har vurdert denne genseren , men vet ikke om jg faktisk kommer til å bruke den. Tro det eller ei, jeg føler meg for gammel til å bruke gensere med f.eks "WTF, Nerd, Geek" på :P er 22 foresten :P haha

Endret av frksølekopp
Skrevet

Jeg har og lagd til en venninne, har kjøpt en vinstopper, sånne salatbestikk formet som ekorn, smykker, ringer, armbånd, øredobber, hårbøyle, hårstrikk og kliper, en liten veske, en kopp (som jeg skal ha litt kaffe i) , en glasskål jeg skal ha hjemmelagde brente mandler i. Bokmerke, post-its. En liten blokk og blyanter, neglelakk, noe sånne stempellgreier til neglene, og neglebånd-olje for friske negler ;) og en sånn plast-dings med gummipigger som man skal vaske seg i ansiktet med som visstnok skal fjerne sorte prikker, og et lite led juletre. Hun bor i en leilighet så det er ikke plass til noe stort juletre :) men viktig med julestemning :D

Du er jammen en venninne å ha da :overrasket: !

Et kalendergavetips fra meg: (kanskje litt dumt å si det her siden det ikke kjøpes fra e-bay men...)

Det jeg bruker å gjøre om jeg lager gavekalender til noen er å kjøpe og pakke inn en sjokoladekalender som gave 1.Desember, for da har jo personen plutselig to kalendere :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...