Arabell Skrevet 14. september 2013 #9481 Skrevet 14. september 2013 Jeg bestilte 5 ting fra aliexpress i fjor. Jeg fikk 2 av 5... ikke fikk jeg kontakt med selgerene heller, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe mer der Kan jo være uflaks jeg har vel 15 kjøp fra aliekspress, og alle har kommet frem, er sporing på alle pakkene så ikke noe problem å se hvor de er til enhver tid
Gjest Alekz Skrevet 14. september 2013 #9482 Skrevet 14. september 2013 Kan jo være uflaks jeg har vel 15 kjøp fra aliekspress, og alle har kommet frem, er sporing på alle pakkene så ikke noe problem å se hvor de er til enhver tid Ingen av sporingsnummrene virket, og jeg tviler på at det var uflaks når jeg ikke fikk kontakt med selgerne i det heletatt
Gjest badeand1 Skrevet 14. september 2013 #9483 Skrevet 14. september 2013 Mobil-lommebok i blå Mobildeksel Svart neglelakk Mobil-lommebok svart Genser bh-stropper
Trude.lutt Skrevet 15. september 2013 #9484 Skrevet 15. september 2013 Lenge siden jeg har handlet noe. Hvordan finner jeg listen over alt jeg har kjøpt?
Horsepower Skrevet 15. september 2013 #9485 Skrevet 15. september 2013 Er det noen som har bestilt denne jakken? Hvordan er størrelse og kvalitet? Ligner fargen på den på bildet? Usikker på om jeg vil ha khaki eller army green, hva syns dere?
Adele Skrevet 15. september 2013 #9486 Skrevet 15. september 2013 Er det noen som har bestilt denne jakken? Hvordan er størrelse og kvalitet? Ligner fargen på den på bildet? Usikker på om jeg vil ha khaki eller army green, hva syns dere? Ikke bestilt, men army green synes jeg var finest.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9487 Skrevet 15. september 2013 Er det noen som har bestilt denne jakken? Hvordan er størrelse og kvalitet? Ligner fargen på den på bildet? Usikker på om jeg vil ha khaki eller army green, hva syns dere? Det står ikke merket at det er falsk pels, så hvis du bryr deg et snev om andre skapninger bestiller du ikke klær med pels fra Kina Anonymous poster hash: d8c88...5f7 6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9488 Skrevet 15. september 2013 Det står ikke merket at det er falsk pels, så hvis du bryr deg et snev om andre skapninger bestiller du ikke klær med pels fra Kina Anonymous poster hash: d8c88...5f7 Kina er også store på barnearbeid. Hadde de drevet produksjonen sin på en human måte hadde ikke klær og andre produkter derfra kunnet være så billige.Anonymous poster hash: 464b4...0fc 5
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9489 Skrevet 15. september 2013 Det står ikke merket at det er falsk pels, så hvis du bryr deg et snev om andre skapninger bestiller du ikke klær med pels fra Kina Anonymous poster hash: d8c88...5f7 Er selv en stor skeptiker til pels fra Kina av opplagte grunner, så av nysgjerrighet sendte jeg et spørsmål om det var falsk pels (med tanke på prisen). Da fikk jeg ja til svar. Men alt med pels ekte som uekte er jo et sjangsespill derfra. Anonymous poster hash: 117b8...925 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9490 Skrevet 15. september 2013 Er det noen som har bestilt denne jakken? Hvordan er størrelse og kvalitet? Ligner fargen på den på bildet? Usikker på om jeg vil ha khaki eller army green, hva syns dere? Drit i å kjøpe fra Kina, da! Crappy arbeidsforhold, barnearbeid, litte lønn og pressing av de ansatte til yttergrensen. Anonymous poster hash: febaf...49d 4
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9491 Skrevet 15. september 2013 Drit i å kjøpe fra Kina, da! Crappy arbeidsforhold, barnearbeid, litte lønn og pressing av de ansatte til yttergrensen. Anonymous poster hash: febaf...49d Så lenge ikke noen med iPhone, eller sykt mye annet som er allmannseie tenker slik så. Det er anntaglig mer fordelaktig for de som selger at man kjøper direkte fra Kina enn gjennom store kjeder. Anonymous poster hash: 117b8...925 1
flow Skrevet 15. september 2013 #9492 Skrevet 15. september 2013 Det er det jeg tenker og håper også. De fleste kjeder som importerer herfra betaler nok ikke mer enn vi gjør heller.
Horsepower Skrevet 15. september 2013 #9493 Skrevet 15. september 2013 Drit i å kjøpe fra Kina, da! Crappy arbeidsforhold, barnearbeid, litte lønn og pressing av de ansatte til yttergrensen. Anonymous poster hash: febaf...49d Hvis du ikke har lagt merke til det så står det "made in China" på et stort antall "norske" varer.. Angående om det er ekte pels eller ikke så tenkte jeg faktisk ikke på at den kunne være ekte en gang, siden jakken var såpass billig. Men det er vel ikke sånn i Kina? Hadde selvsagt ikke kjøpt den om det var ekte pels, så takk til anonym #9489 som sjekket opp i det :-)
Anglofil Skrevet 15. september 2013 Forfatter #9494 Skrevet 15. september 2013 (endret) Jeg tenker at hvis man vil diskutere ekte eller falsk pels, eller arbeidsvilkår i Kina, så må man gjerne gjøre det, men det kan man gjøre i egen tråd. Dette er en tråd for oss som handler på eBay og synes vi skal få lov til å gjøre det i fred uten at tråden sporer av. Det er også sånn reglene for tråden er. Forumet ellers kan jo fritt brukes til andre diskusjoner. Mvh Yvonne Endret 15. september 2013 av Yvonne 8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2013 #9495 Skrevet 15. september 2013 Det er det jeg tenker og håper også. De fleste kjeder som importerer herfra betaler nok ikke mer enn vi gjør heller. Da lurer du deg selv. Kjedene som importerer derfra og fra andre land som er beryktet for å utbytte barnearbeidere, som f.eks. Bangladesh og India, blir holdt ansvarlige for dette hvis det blir oppdaget snusk, så hvis du kjøper varer av vestlige selskaper kan du være betraktelig mer trygg på at de er produsert under trygge forhold.Anonymous poster hash: 464b4...0fc 3
Dagoberta Skrevet 15. september 2013 #9496 Skrevet 15. september 2013 Jeg kan anbefale noen produkter som kan kjøpes uten dårlig samvittighet Denne forhandleren selger fair trade-produkter, som for eksempel disse fine notatbøkene fra Rajastan i India: http://www.ebay.com/itm/180866959969?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Disse tenker jeg å handle inn noen av til adventskalendere og julegaver forhandleren er også kjempehyggelig og gir god service, de skriver f.eks ned verdien på pakker 1
plix Skrevet 15. september 2013 #9497 Skrevet 15. september 2013 Da har jeg fått inn noe av det bestilte fra de siste ukene. Skriver litt om hva jeg tenker og synes, mulig det blir for mye babling? Varene kom fort (innen 2 uker) etter jeg bestilte disse: Bolero -den virket litt liten, men jeg har ikke vasket den eller prøvd den på ennå. Fargen var fin, dette er ikke et plagg jeg bruker ofte. Men har savnet et slikt plagg til enkelte anledninger. Er normalt en S, og den virker ikke FOR liten i str 8/10 altså. Fornøyd uten tvil (Egentlig var dette en gave, men må kjøpe en ny i mindre str og annen farge til gavemottageren) Negleklipper - Jeg har lenge lett etter en slik. Disse fliser ikke opp neglen, normalt filer jeg neglene mine. Men til tider oppdager jeg rett før jeg skal ut at en negl har fliset seg litt opp, så da er det veldig kjekt med en saks som ikke gjør det verre. Topp, type casual - Perfekt romslig til min kropp, har lett etter en topp i butikker her og på nett, denne på Ebay ble valget. Noen dager er det deilig å skjule litt, og da kommer denne toppen inn. Mykt stoff, veldig fornøyd Den minste str, av to de hadde denne i, passer nok fint til S/M, og går jeg ned til XS vil ikke toppen bli for posete. Heklecardigan - veldig kjapp levering. Bestilte i Grey S/M, de er dessverre utsolgt for den str, men har ennå M/L. Har ikke sjekket ut hva den er laget av, men den var litt stiv før jeg vasket den på ullprogram. Passet fint, og er som beskrevet i annonsen Veldig fornøyd. Bioré nesestrips - Har tidligere kjøpt 1 og 1 eske, så syntes det var greit å kjøpe meg 4 av gangen nå. Som vanlig fornøyd, og disse kom til meg veldig kort tid etter bestilling. (max 1 uke?) Kjole "casual style" - helt basic kort kjole. Håper på at denne kjolen inspirerer meg til å bruke skjørt og kjoler oftere, selv til hverdagsbruk. Den rekker meg til rett over knærne, er ca 1,63. Veldig fornøyd! Rosa cardigan- veldig mykt stoff. Viskose og elastan (sistnevnte type 5%). Behagelig på, vet ikke hva jeg skal skrive mer. Som på bildet. Rosa er ikke en farge jeg velger vanligvis, men har fått streng beskjed om å styre unna for mye svart 4
Gjest badeand1 Skrevet 15. september 2013 #9498 Skrevet 15. september 2013 Ugle-armbånd Hodeskalle-kjede (bruke til et kostyme)
KMT Skrevet 15. september 2013 #9499 Skrevet 15. september 2013 Kjole "casual style" - helt basic kort kjole. Håper på at denne kjolen inspirerer meg til å bruke skjørt og kjoler oftere, selv til hverdagsbruk. Den rekker meg til rett over knærne, er ca 1,63. Veldig fornøyd! Hvilken størrelse er du vanligvis, og hvilken bestilte du?
LeaMichele Skrevet 15. september 2013 #9500 Skrevet 15. september 2013 Hvordan kan jeg legge inn feedback på et produkt som er arkivert? Jeg klagde på et smykke jeg som kom etter to mnd. Det var for det første helt feil farge, full av flekker, og metallet var full av slittasjemerker. Jeg fikk aldri noen tilbakemelding fra selger, det er for sent å opprette sak, og jeg klarer heller ikke å se hvor jeg kan legge inn feedback. Jeg tenkte at med en negativ feedback kan det hende selger ønsker å rydde opp i saken. Noen som vet? Jeg tror ikke det går, når det har gått for lang tid. Jeg har samme problem, fikk først feil vare så de skulle sende ny men ingen vare kom.. dermed gikk det for lang tid for å gi feedback. jeg har ihvertfall ikke klart å finne ut hvordan jeg får gitt feedback nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå